Hyundai to myslí vážně se sportovními auty. Přetáhlo klíčového inženýra BMW

Automobilka Hyundai přetáhla klíčového muže vývoje automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten působil v BMW od roku 1983 a v poslední době zastával funkci viceprezidenta pro vývoj v divizi sportovních modelů BMW M. Vedl třeba ještě vývoj nové generace BMW M3 a M4.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

U automobilky Hyundai bude Biermann dohlížet především na to, jak probíhá vývoj v oblasti ovladatelnosti, řízení, bezpečnosti, spolehlivosti a kultivovanosti jízdy. Svým způsobem bude mít na starosti právě to nejdůležitější. Bude se ale podílet i na vývoji samostatných sportovních modelů.

Albert Biermann se tak stane druhým nejdůležitějším nekorejským člověkem ve vedení značky po hlavním designérovi Peteru Schreyerovi. Pod jeho vedením se mají už v roce 2016 dostat na trh první sportovní modely korejských značek Hyundai a Kia. Jeho vliv se má ale podepsat i na chování a ovladatelnosti běžných modelů.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků