Hyundai Santa Fe: nová generace přeznačí na ix45 (spy photos)

Silnice již poctivě hobluje nová generace středního SUV Hyundai, jež si na některých trzích zachová jméno Santa Fe, ale v Evropě by se měla dočkat označení zapadajícího do současného systému (hovoří se o formulaci ix45, když byl Tucson přejmenován na Hyundai ix35 a vrchol nabídky SUV Hyundai představuje typ ix55). Zatím je příliš brzy na nějaké podrobnosti, neboť se novinka veřejnosti představí zřejmě až na přelomu let 2012 a 2013. Nepřekvapí tedy, že je níže vyobrazený zkušební prototyp zatím obtěžkán masivním maskováním.

Podle svědectví autora těchto snímků byl tento prototyp zachycen na silnicích amerického státu Michigan. Opatřen je prý zážehovým čtyřválcem s manuálně řazenou převodovkou (jde tedy zřejmě o evropskou verzi) a interiér se vyznačuje přístrojovým štítem s dvojicí mohutných tubusů se stříbřitými okraji.

Stávající Hyundai Santa Fe prošel poslední modernizací pro modelový rok 2010.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků