Hyundai Santa Fe 2010: jemný facelift pro velké SUV

Úspěšné korejské SUV se po letech svého působení na světových trzích dočká jemného omlazení, a to jak po stránce vzhledové, tak po stránce technické. A projeví se to zejména v nabídce pohonných jednotek. Pojďme ale hezky po pořádku.

Vzhled modelu Santa Fe svým způsobem nikdy nepatřil mezi příliš „okoukaný“ a nudný, na druhé straně, léta přibývají a s nimi přichází i několik stylingových změn, jež mají dát tomuto SUV druhý dech. Výrobce však bohužel omlazené Santa Fe neodhalil zcela, k dispozici jsou pouze dva snímky zachycující příď a bočnou linii vozu. Z těchto fotografii můžeme usoudit, že změny se dotkly zejména přední masky, která je nyní v barvě, karoserie nárazníku, který nabral modernější a výraznější tvary a zpětných zrcátek s integrovanými směrovkami. Podle předběžných informací se viditelných změn dočkala i záď vozu a interiér, na jejichž odhalení si však budeme muset ještě chvíli počkat. A vypadá to tak, že beze změn nezůstane ani nabídka litých kol a čalounění.
Jak jsme již v úvodu zmínili, stranou nezůstane ani nabídka pohonných jednotek, do níž by měly přibýt dva nové dieselové agregáty z řady R a to 2,0 a 2,2 l. Oba agregáty přitom budou standardně nabízeny s inovovaným šestistupňovým automatem. Změn je tedy rozhodně více, než se na první pohled mohlo zdát a to je ještě neznáme všechny.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Omlazený Hyundai Santa Fe
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků