Hyundai RM15 je něco jako Veloster v provedení Boxster. Nabídne 300 k

Hyundai představil zajímavý koncept RM15. Nejde o nic jiného, než o upravený Veloster, nicméně úpravy to byly naprosto zásadní. Přeplňovaný dvoulitr nabídne 300 koní, ale především je zmíněný motor po vzoru Porsche Boxster uložený uprostřed auta a pohání zadní nápravu. Hyundai pak k tomu přidal také radikální snižování hmotnosti.

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Základem tohoto speciálu je prostorový rám vyrobený z hliníkových slitin, na který jsou navěšené díly karoserie vyrobené pro změnu z karbonem vyztuženého plastu. Výsledek nabízí výbornou torzní tuhost a zároveň je poměrně lehký. Upravený Veloster totiž váží pouze 1260 kg.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Další zásadní novinkou je motor uložený před zadní nápravou. Jde o přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec T-GDI, který vyprodukuje 221 kW (300 k) a 383 Nm a který pohání přes šestistupňový manuál zadní nápravu. Na stovce je koncept RM15 za 4,7 s. O čem tohle auto bude, to názorně ukazuje přiložené video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků