Hyundai představuje i30 kombi: Zavazadlový prostor nabídne 602 litrů

Z Nošovic bude po hatchbacku sjíždět i praktičtější verze modelu i30. Po upoutávce Korejci ukázali kompletní fotogalerii.

Téměř půl roku po představení hatchbacku se díváme na premiéru kombi i30. Jedná se o auto navržené a vyráběné v Evropě. 

Tomu odpovídá i střízlivější design. Tvůrci ubrali prosklení na úkor splývavé linie oken, která auto opticky snižuje. To zadní část snad ani nemůže být konzervativnější. Zepředu je kombi pochopitelně shodné s hatchbackem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombi je ve srovnání s hatchbackem delší, konkrétně o 246 milimetrů. Na délku měří 4 585 milimetrů, je 1 795 milimetrů široké, 1 465 milimetrů vysoké a rozvor činí 2 620 milimetrů. 

Argumentem pro koupi kombi je logicky nejčastěji zavazadlový prostor. Ten v i30 nabídne slušných 602 litrů. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici 1 642 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Samozřejmostí je stejná armáda bezpečnostních asistentů, zahrnující systém autonomního nouzového brzdění, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo čtení dopravních značek.

Tajné | Hatchbacky | Hyundai | Hyundai i30

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Pod kapotou se po vzoru hatchbacku pravděpodobně objeví čtrnáctistovka o výkonu 73 kW litrový turbomotor T-GDI s 88 kilowatty a taktéž přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 103 kW. Vznětový motor bude v nabídce pouze jeden, avšak ve třech výkonových variantách (70, 81 a 100 kW).

Zajímavosti | Byznys | Hyundai

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Kombi se představí na autosalonu v Ženevě. Výroba odstartuje v květnu. V průběhu roku, či na začátku příštího, by mělo dorazit i čtyřdveřové kupé na základech stejného modelu. Fanoušky hothatchů potěší, že se zřejmě Korejci konečně rozhoupají k ostré i30 N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků