Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Seznam kapitol
  1. Hyundai i40, i30, i30 Turbo, i20 Coupe
  2. Fotogalerie

Hyundai si na dnešní den připravil hromadné odhalení hned několika novinek. Automobilka představila facelift pro i40 a i30, zároveň odhalila také sportovně střiženou i30 Turbo a aby toho nebylo málo, přidala ještě třídveřovou i20 Coupe.

Testy | Ojetiny | Zajímavosti | Technika | Hyundai | Kombi | Příslušenství | Palivo | Hyundai i30

Test ojetiny: Hyundai i30 CW na LPG - má to smysl?

Modernizovaná i40 dostala design upravený podle vzoru nového modelu Genesis. Jiný je přední nárazník a měnil se také design litých kol. Naftové motory plní normu Euro 6, samozřejmostí je přítomnost systému start/stop a do nabídky přichází sedmistupňová automatická převodovka dostupná v kombinaci s výkonnější dieselovou sedmnáctistovkou. Hyundai i40 nabídne nově také adaptivní tlumiče na zadní nápravě, čtení dopravních značek a systém Smart High Beam, který automaticky přepíná dálková světla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizace pro i40 změnila tvář automobilu. Designově navazuje na Genesis.

Facelift i30 se po stránce designu nese v podobném duchu. Navíc ovšem designéři přidali odstíny Polar White, Orange Caramel a Jet Black. V nabídce motorizací vystřídal starší benzinovou čtrnáctistovku Gamma s výkonem 74 kW (100 k) novější čtyřválec Kappa. Výkon zůstal stejný, ale novinka je lehčí, úspornější a produkuje méně emisí. Naftovou šestnáctistovku a benzinový čtyřválec 1.6 GDI můžete taktéž spojit se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Testy | Kombi | Srovnávací testy

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Největší novinkou faceliftu pro i30 je příchod ostré verze Turbo. Ta má pod kapotou přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru, výkon činí 137 kW (186 k) a točivý moment dosahuje na 265 Nm. Stovku i30 Turbo zvládne za osm sekund a maximálně se rozjede na 219 km/h. Podvozek dostal sportovnější nastavení, měnilo se řízení a pro Turbo byla připravena také nová osmnáctipalcová kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 Turbo poznáte podle výraznější masky, decentního spoileru nebo dvojice koncovek výfuku. Celkově auto nevypadá vůbec špatně. 

Čtvrtou dnešní premiérou z dílny automobilky Hyundai je třídveřová verze modelu i20, která dostala ambiciózní označení Coupe. Podle oficiální tiskové zprávy nejde o jednoduchou přestavbu základního hatchbacku. Coupe má údajně jiné všechny sloupky a úplně jinou siluetu. Navzdory dynamicky střižené karoserii se ale máme těšit na prostorný zavazadelník, který zvládne 336 litrů.

Škoda | Hyundai | Premiéry | Autosalony | Nová Fabia | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

V nabídce motorizací pro Coupe najdeme dva naftové motory (1,1 l/75 k, 1,4 l/90 k) a dvě benzinové jednotky (1,25 l/84 k, 1,4 l/100 k). Později dorazí ještě litrový přeplňovaný tříválec. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Hyundai i30 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 149 052 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 8 218 km
Cena: 116 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2014
Stav: 28 248 km
Cena: 160 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků