Hyundai představí úspornou verzi modelu Santa-Fe

Jihokorejská automobilka Hyundai si pro nadcházející pařížský autosalon přichystala skutečně mnoho novinek, v její expozici nalezneme kromě všech stávajících modelů i dva nové - SUV iX55 a pětidveřový hatchback i20. Další novinku, kterou zde automobilka představí, je koncept úsporné verze modelu Santa-Fe.

Informace o tomto konceptu nejsou bohužel doprovázeny fotografiemi, avšak podle posledních informací bude tento vůz s běžným Santa-Fe téměř shodný. Jak to už u úsporných modelů typu Greenline nebo BlueMotion bývá, očekávat můžeme několik kosmetických změn přispívajících k lepšímu obtékání vzduchu kolem karoserie. Pod kapotou ovšem nalezneme místo dieselu 2,4 litrový zážehový agregát, který doplňuje elektromotor s výkonem 30 kW čerpající energii z li-iontových baterii. Úsporná verze modelu Santa-Fe vyprodukuje pouze 148 g CO2 na kilometr a průměrná kombinovaná spotřeba činí 6,4l/100 km.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek