Hyundai představí nový přeplňovaný tříválec 0,8 pro i10

30 komentářů

Peter
17. srpna • 22:53

mám subaru Justy s trojvacom 70koní -toyota motor rovnaký ako C1 peugeote ev v yarise Aygo s lahsou nohou so spotrebou aj 4.6-4-7 litra dobre tahá,predtým som mal trojvalec v Tico ev matize isiel bez problémov s nízkou spotrebou práve že som si oblubil trojvalec aj derivát Volkswagenu s logom skoda má trojvalec HTP 1.2 už na sluzobnom aute budeme mat 400 000 km a tahá dobre síce tam je aj vyššia spotreba-rado sa vytáča aj do 4000 otáčok aby mal tah...B-]

Honza
11. srpna • 22:13

Funguje to tak co? Možná jen lidem zkazí radost to, že to bude mít naložené spotřebu okolo 7-9 l/100km, ale co se dá dělat. Motor se taky nedožije 100 000km ale co , nebude to mít hezký zvuk a bude to dost hřát, ale co... Účel to splní. Účel je malý výrobně jednoduchý a levný motor s dostatečným výkonem pro to auto. To že někdo má přehnané očekávání je věc druhá.

petr
12. srpna • 6:19

Dokonalý popis škodováckého HTP :-D Ty zní jako vysavač, naložené žerou jako větší motory a spousta z nich se díky výrobní vadě nedožila 100tis. km a spousta jich ještě klekne páč o té vadě majitelé neví :-/

Honza
12. srpna • 10:33

Opotrebeni neni skryta vada. Doba kdy vydrzely auta statisice km je minulosti. Zaruku to vydrzelo tak to je v poradku. Kdyby lidem vydrzelo auto 1/5 az 1/8 zivota tak to automobilky muzou zabalit uplne , protoze by skoro neprodavali.
Uz ted maji problem s prodejem. A jestli chtej prezit bude to muset bejt spotrebak. Jak vlasnosti tak cenou.

Skyline
12. srpna • 11:42

Aha, takze jako potvrzujes, ze je tam vada, ale jako spravny skodifkar to schovavas za opotrebeni?:-D:-D:-D Jo jo, 100k km, to uz dnes nic nevydrzi, tak proc by to mela vydrzet skodifka, ze jo:-D

Honza
12. srpna • 13:32

Skodovku sem nikdy nevlastnil a ani nepouzival, v rodine ji taky nikdo nema, takze nejsem skodovkar.
Podivejte se po bazarech jak sou vodrbany a proste to lidi utahali
Ze mate omezenej rozhled a nevite ze trivalec tu je uz dlouho je spatny. Mel sem dvovalec , trivalec , ctyr a i petivalec a vydrzelo to co ma.
Omezenou zivotnost cekejte brzo u vsech obycejnych automobilek. Clovek ktery najede bez Go 100k km a ma auto skoro deset let je mozna spokojeny zakaznik, ale taky nezajimavy. Pokud automobilky chteji prezit musi nastartovat pravidelnou obnovu vozoveho parku (po dvou , ctyrech max sesti letech)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
12. srpna • 16:52

Nejdriv doporucuji utridit si myslenky a pak teprve neco psat. Vysledovat mezi tvymi prispevky nejakou souvislost, to je prace pro Columba. Blaboleni o opotrebeni, omezenych rozhledech, vlastnenych vozech a poctu km za deset let, tomu rikam naslapnuty prispevek.

miguell
15. srpna • 18:45

naprosto souhlasím - škodováci vs. zbytek světa atd. atd.

Honza
12. srpna • 18:55

Skodovku sem nikdy nevlastnil a ani nepouzival, v rodine ji taky nikdo nema = nejsem škodovkář.Podivejte se po bazarech jak sou vodrbany a proste to lidi utahali = je to opotřebením Ze mate omezenej rozhled a nevite ze trivalec tu je uz dlouho je spatny = jedinej třivalec v ČR nebyl a není HTP Mel sem dvojvalec , trivalec , ctyr a i petivalec a vydrzelo to co ma = problém v počtu válců není . Omezenou zivotnost cekejte brzo u vsech obycejnych automobilek = není vada pokud to odejde po záruce a dřív než by vlasník chtěl, u jiných automobilek jeto mu také tak.Clovek ktery najede bez Go 100k km a ma auto skoro deset let je mozna spokojeny zakaznik, ale taky nezajimavy. Pokud automobilky chteji prezit musi nastartovat pravidelnou obnovu vozoveho parku (po dvou , ctyrech max sesti letech) = proč k tomu směřují všechny automobilky. Chtějí vyrábět a prodávat , pokud to auto vydrží věčně, nový si nekoupí.Je ten telegraf který sem psal na mobilu, opravdu tak nepochopitelný, nebo nemate argumenty a jediný co tak se dokážete trefovat do toho co nemáte rád ( třivalec ?)

Skyline
12. srpna • 8:21

Jakapak vyrobni vada kosi jednu hatapku za druhou?

amazon
10. srpna • 21:11

Uvést částečnou informaci je jako neuvést žádnou. Při jakých otáčkách má ten motor 66kW?
Je rozdíl 5000 ot/min. nebo 6500 ot/min., tam to točí jenom blázen a reálně jsme jinde.

dtsmaniac
13. srpna • 12:08

Souhlas se Skylinem. Jak rád bych točil, klidně k 8krpm, ale nemám co :(
A blbost, že se neprojeví! Poslední "super" zážitek s Octou 1.9 SDI 50kW... Neustále plnej, pořád nad 3k, spíš 3k5, načež ve 4 už začínala mrtvola. Nešlo s tím prakticky bezpečně předjet... Nedokážu si ten motor představit níž, možná na netrál na červený, ale pak zase podlahu, aby se to odlepilo na zelenou...

miguell
11. srpna • 1:02

divná debata proč bázen ? zvlášt malolitrážní motory otáčky potřebují !!! pane probudte se a reagujte jen na články a věci , kterým alespon částečně rozumíte - mimo jiné podívejte se alespon na otáčkomér u motorek možná budete překvapen - sice to není ideální příklad ,ale je to obšírnější téma než na pár řádku v téhle diskuzi

Vana666
11. srpna • 10:58

miguell: však motorkáři jsou taky fšichni blázni :-)

miguell
11. srpna • 11:05

mno pokud je bázen každý kdo točí nad 5000 - tak motorkáři jsou hm - napovězte mi někdo :-D

earl365
10. srpna • 22:09

Točím do 7300, som blázon? :)

Fantomas
10. srpna • 22:17

To se takhle nepozná ;-) Každopádně nejste běžný řidič :-)

Fantomas
10. srpna • 21:58

Trefil jste se do černého. Papírové hodnoty motorů jsou fajn, ale při normálním provozu se ani neprojeví, ani nevyužijí.
A jak patrné to je, se dá posoudit třeba na tomhle příkladu:
Fabia 1,2 HTP - zná každý - při 2.500 otáčkách (normální cestovní otáčky) má Fabie celých 27 kW = 36 koní :-))

Skyline
10. srpna • 22:59

To jsou zase rozumy:-D Takze takovy graf vykonu je co, ocelova hodnota? Nebo drevena? :-D

zdenek
10. srpna • 22:44

teď nevím jestli to htp je důkaz nízkýho nebo vysokýho výkonu :)
Jinak, pro 41kW HTP by to mělo být spíš 25kw při 2500ot/min a je to +- stejně jako letitá 1.3MPI 40kW, u tohohle motoru vhledem k přeplňování a litrovýmu výkonu, to při stejných otáčkách bude 30-35kW.

Skyline
10. srpna • 21:53

Kde jinde jsme realne? Kam to toci jen blazen? Co to tady blabolis?

Antracit
10. srpna • 20:52

Mě je úplně jedno kolik má motor válců. Záleží na tom, jak se s ním pojede a jakou bude mít spotřebu. Když postaví někdo solidní jednoválec, klidně budu jezdit s jednoválcem. Klidně budu jezdit i bez válců, vymyslí-li to někdo. Člověk kupuje auto jako celek, ne jen motor.

krysa23
11. srpna • 23:37

Pche i toto už tu bylo (wankel) B-]:-D

Fantomas
10. srpna • 20:50

Motory Hyundaie mám tak nějak zažitý jako ne zrovna moc velké maratonce, prostě žádné velké držáky. Ale tohle bude jistojistě megadržák :-D

Brouk
11. srpna • 8:07

Vycházíš z vlastních zkušeností nebo máš pro toto tvrzení objektivní důkaz?

krysa23
10. srpna • 12:35

Co je to za podělanou módu, dělat všude tříválce?!? Kdo o to má zájem?? Ony se sice prodávají, ale spíš proto, že jsou to základní motorizace..

Majk
10. srpna • 17:42

Já bych rád tříválec. V příštím autě budu mít dva do V. :-D

CJ
10. srpna • 18:04

a ja 4 :-D

miky104
10. srpna • 18:26

Tri valce je moc. Turbo 2vou valce od Fiatu uz se chystaji :)

lamal
10. srpna • 12:48

nieje 3 valec ako 3 valec, inac uz aj new bmw3 bude mat 3 valce :-D 1,3 a 1,5 od 122 do 184koni samozrejme turba obe...tak som zvedavy co s tym spravi bmw mozno to bude jeden z prvych co ukaze vyhody... hmm ta 1,5ka zeby odseknuta polovica z horcikoveho 3 litra ? :-O

Doporučujeme

Články odjinud