Hyundai Portico: korejská R-Klasse opět na scéně (spy photos)

Možná jste o chystaném velkoprostorovém voze se jménem Portico něco slyšeli, možná ne. Dnešní sada špionážních fotografií ho přináší v plné parádě a bez přehnaného maskování, které ještě nedávno testovací vozy nesly. Zajímavou informací je fakt o změně rodinného designu SUV a CUV, protože špionážním fotografům se podařilo spatřit v těchto dnech také nový Santa Fe - a prý je podobnost přední části veliká.

Hyundai má v plánu s Porticem uspět tam, kde Mercedes s třídou R propadl a kde se o dobré prodeje snaží na americkém trhu například Chrysler Pacifica. Korejská novinka má disponovat místem pro šestici cestujících pouze ve dvou řadách, čím vůz nepřijde o rozměrný prostor pro zavazadla.

Pod kapotou Portica se objeví dvojice zážehových šestiválcových agregátů, přičemž slabší z nich s objemem 3,3 litru bude disponovat výkonem 240 koní, silnější jednotka 3,8 l pak nadílkou 280 koní. Výkon se bude přenášet přes šestistupňovou automatickou převodovku na přední nápravu nebo na všechna čtyři kola. Zatím není jasné, zda se později v nabídce objeví i čtyřválce nebo hybridní systém.

Ačkoli se Portico mělo původně vyrábět v USA ve státu Alabama, automobilka rozhodla o produkci v Jižní Koreji. K té by mělo dojít již ve třetím kvartálu tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Portico, recept na třídu R od Mercedesu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků