Ministr Kuba nepřijel. Není se co divit, asi měl něco důležitějšího na práci - třeba dohodit další kšeft kmotrovi Dlouhému. Kuba je asi největší píča, která v Jihočeském kraji vysává, každý halíř, ke kterému se on a jeho kamarádíčkové dostanou. Ale na druhou stranu -jsem za něj rád - lidi jako od pošlou ODS v příštích volbách do zaslouženého zapomenutí.
Uz je na case. Bohuzel v teto dobe probiha nemedializovany odliv clenu ODS do Topky, takze tu budes mit stale stejne zmr-dy, jen s jinou kamuflazi.Chybi tu Batman, Superman atp... B-]Zeme v recesi, obrovska nezamestnanost, male stavebnictvi v pr... a s tim dal rostouci nezamestnanost diky krachujicim firmam a zivnostnikum, brrr.
Bolo by dobre spomenut, ze Hyundai ma v celej EU len JEDINY vyrobny zavod a to v Cechach, v ktorom sa vyrabaju len 3 modely!!! Vsetko ostatne je bud:1. nekaly bezcolny dovoz z Juznei Korei -z JK sa do EU rocne dovezu bez cla statisice aut - Hyudai, Kia, Chevrolet.... Eu automobilky nepredaju/nevyvezu do Korei kvoli netarifnym obmedzeniam skoro nic!2. vyrobene v Turecku - akoze vyrobene v Turecku formou CKD - bud su diely dovazane z Indie alebo Korei - aby sa obislo dovozne clo do EU3. vyrobene v Indii - ako napr. Hyundai i 10, i20, i20 (CKD Turecko)... dovozne clo Indickych aut do EU je len 10%...dovozne clo Europskych aut do Indie je 100% - takze Eu automobilky tam nic nepredaju.Nehovoriac o tom, ze KII-Hyuidaiu neboli dobry Europsky dodavatelia a tak si K/H do EU doniesol vlastnych Korejskych - Korejsky dodavatelia zobrali dotacie od Slovenskeho a Ceskeho statu, vyhody, dotacie od samosprav, ulavy a otrocia Slovakov za 350€ na 3 smeny. Nehovoriac, ze pridu suciastky vyrobene v Korei a u nas sa to len posklada, vyfrezuje a uz zrazuje to Made in EU. Plastove granulaty je velka cast z Korei, velka cast plechov taktiez Korea...Kia Picanto, Kia Rio, Kia Soul, Kia Carens, Hyundai i10, Hyudai i20, Hyudai i40, Hyundai Santa Fe, Kia Sorento - vsetko nekaly import z Korei/Indie.
Priemerny plat v Kia Zilina je 1100,- eur, nie je to vela, ale si musis uvedomit, ze si na Slovensku, cesky Huyndai plati o cca 10% viac. Nehovoriac o 13. a 14. plate. Za 350 eur tam mozes robit jedine Ty ako brigadnik, ktory cez vikend cisti linku. A pracovne podmienky su v pohode, Zilinska Kia patri medzi najmodernejsie v EU, pozri si nejake videa na youtube;-)
Nevím, za kolik otročí dělníci na Slovensku, v závodě HMMC je průměrný měsíční příjem (nikoliv mzda, ale příjem jako 1/12 ročního příjmu, tedy po započtení příplatků, bonusů a odměn) cca 28.000 Kč - bez korejských manažerů, kteří nejsou zaměstnanci HMMC, ale korejské matky Hyundai Motor Company, která je platí ze svého.A s těmi importy se to má asi takto - poměry vozů Hyundai, prodaných v Evropě, podle místa původu: 1) 60% HMMC (i30 ve třech verzích, ix20 a ix35; i30 je vůbec nejprodávanější model v Evropě)2) 17% Turecko (i20 pětidveřová)3) 12% Indie (i10 a třídveřová i20)4) 11% Korea (i40, Veloster, Santa Fe, Genesis Coupé...)Mimochodem, Francie, která nejvíc křičela o nekalých importech z Koreje, ohrožujících jejich vlastní výrobu, dovezla za stejné období z Koreje více aut než ve Francii prodal Hyundai a Kia dohromady (např. Renault v Koreji vyrábí 100% modelu Koelos...). Ano, s Hyundaiem i s Kiou přišli korejští subdodavatelé, ale proto, že jsou součástí Hyundai Motor Group a sdílejí tedy stejnou firemní filozofii, standardy atd. A že např. u převodovky je hliníková skříň (hrubý odlitek) z Polska, hladké ocelové válce a hladká kola, ze kterých se v převodovkárně v Nošovicích vyfrézují hřídele a ozubená kola, z Číny, nemění nic na tom, že samotná převodovka s veškerou přidanou hodnotou je výrobek HMMC v Nošovicích. Mimochodem, jsou švýcarské hodinky méně švýcarské, když víme, že jejich zlato je ze Sibiře, diamanty z Jižní Afriky a kůže na řemínek z Itálie...?
Len 40% predajov H/K v EU je nekaly import? Skutocne nizke cislo.:-DKeby EU zavedie 100% clo na Indicke auta a 30% clo pri CKD v Eu tak ako ma India zavedene na EU tak si tu nikto tie predrazene modely H/K nekupi v EU....To iste keby vypovie EU nevyhodnu zmluvu o volnom obchode a zavedie na Korejske auta 25% clo.Ta mzda sa tykala jedneho korejskeho dodavatela... o tom ako otrocia Korejsky dodavatelia Slovakov bolo vela aj v TV.Je podla teba normalne, ze Korejsky dodavatel "vyraba" na Slovensku diely pre H/K na Korejskom CNCcku, ktory je v skutocnosti nelegalna kopie CNC nemenovanej Nemeckej-Europskej firmy?
A než mě někdo chytne za překlep: Koleos, of course... :-)
:-D Tak to me po obede pobavilo, ty nejakel importe:-D
to Skyline: Ale vždyť má v podstatě pravdu předsedo ;-) A ten dnešní článek o Audi Q5, kterou budou kvůli nulovému dovoznímu clu vyrábět v Mexiku, to jen dokresluje.
U Audi je to ale samozrejme v poradku,,, Jeste jsem nevidel tohle individuum psat o jinych, nez o korejcich B-]
Pozeram, ze pepici si neuvedomuju akym podielom prispievaju automobilky vratane Hyundai do ceskej ekonomiky. Keby sa z Ceska automobilky zdekovali tak pijete slanu vodu, socky:-D
Co to tady na nás zkoušíš Čobole? Kdo myslíš, že stojí za rozvojem průmyslu na Slovensku? Nebýt čechů, tak dneska akorát pěstujete řípu a drátujete hrnce:-D:-D:-D
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-59... ...
Docela by mě zajímalo kde je ten Juuuundaaj:D Když tu nekdo odpoledne vychvaloval ja vydělává státu :D
ses ale jouda...... za prve, dan z prijmu pravnickych osob je z pohledu objemu dani plivnuti do jezera a za druhy, jak vis, ktery tri firmy nedaly souhlas s uverejnenim?Co je nosny prijem statu jsou dane z platu a DPH.... a to jsou nasobky dani z prijmu.To pochopis, az budes dospely...
Proč by modla části národa - ťamanská automobilka nedala souhlas s uveřejněním? :-) Zvedlo by jim to ještě více reputaci.To pochopíš až budeš dospělý?:D No Petře, já si to na googlu, jako ty, taky umím najít :-)
Obavam se, ze jeho uroven intelektu a vzdelani je tak nizka, ze tohle nebude schopen vstrebat do konce zivota :-D
Mluvíš za sebe, Ramo?:D
Vzdyt to pisu... nejsi schopen vstrebat ani polopaticky psany text B-]
Že to říkáš zrovna Ty:-) Taky máš máslo na hlavě :D
My nevyrabime nejvic aut na hlavu v evrope ty "pepiku"....
Česko fungovalo i bez juuundaje :-) Vubec nic by se nestalo... Hlavní podil v automobilovem zisku má Škoda.
To rikej, ty blbe tem, lidem z okoli Nosovic... ty jsi opravdu primitiv.
Monopol škody by nebyl pro zákazníky žádoucí,konkurenci vítám,ať tý předražený nekvalitní škodovce nakopou prdel.
To si vymyslel sám, nebo ti to někdo poradil?:D :D
Chceš říci, že není předražená? S ostatním se dá polemizovat.
On to v zivote neposoudi, neb si zadne nove auto nekoupil a ani nekoupi. Ostatne nekolikrat se tu priznal ze s tatikem kupujou olitane jebky.Ma holt chudacek mindraky, ze si nemuze koupit "jakekoliv" nove auto, tak si alespon honi triko vylitanou cestackou Octavkou za par kacek z bazace. Ubozacek :-D:-D:-D
Noto víš:-) já si nepotřebuju honit ego nad tím, že mam NOVEEEE AUTO :-) když muzi mít pár roku staré, a mnohlem lepší :-) Bud dám 220k za dobre olítané auto... a nebo mužu mít za to trapnýho juuuundaje, či nějakou dacii nebo mrnavýho renaulta.
Ty jsi mi vazne pripad :-) obnazujes tu svoji osobnost az az... uz jsem ti to psal nekolikrat. Kterejkoliv majitel toho maleho auta (napr. skvele Citigo), majitel Dacie (napr. Lodgy) a nemluvim o nizsi stredni za +- 300k te strci do kapsy. Kazdej z nich by si mohl dojit pro olitany krap, ale oni z nejakeho duvodu nemaji potrebu.Podle tvych reakci je jasne videt, ze jsi jeste mlady jelito. Potkavam vas casto v olitanych E46 (coz jsou dnes uz hlavne povozy pro cikany - socialni dno) a nachipovanych TDI.Az zacnes jednou resit skutecny zivot (pokud se toho dozijes), tak to treba pochopis. Budu ti drzet palce :-)
Naprostý souhlas s názorem. A přidávám smutný povzdech nad tím, kam to bohužel vždy časem dotáhnou ty perfektní snový káry, když dosáhnou na trhu ojetin na cenové dno...
Revane 21, o své úchylce pro ojetá, přetočená a všelijak sflikovaná auta jsi nás už informoval výše... A fráze o soukromém a firemním sektoru? Rád ti ji zopakuji: Poslední 2 měsíce má Hyundai více registrací u soukromých uživatelů než Škoda, u firemních má Škoda zatím asi 6x větší segment než Hyundai, ale všeho dočasu... V roce 2004 měl Hyundai v ČR podíl necelá 3% trhu a Škoda měla 47%, tedy 13x více; v roce 2013 je to 9,7% vs. 29%, tedy 3x více...
Já ti nwm:D víc jak 20 000registrací vozidel v ČR? Co myslíš:D Nezapomen si vyprat v puse frázi o soukromem a firemnim sektoru :D
Co to je automobilový zisk? A napiš tady něco chytrého, kde bys zaměstnal ty lidi, kteří pro Hyundai a další firmy s ním spojené pracují. :-P
Skutečný přínos bude mít tato montovna v okamžiku, kdy nebude pouhou montovnou. Jakmile bude trochu lepší situace ve východní Evropě, zase rychle odtáhnou. Proti montáži korejců v ČR nic nemám, ať si tady prodávají. Ale sere mě, jak se staví do role spasitelů a české značky. To by musela být Škoda ruskou a čínskou značkou.
Tak něco málo na vysvětlenou: "Montovna" je fabrika, do které kamiony navezou 100 procent materiálu a jiné kamiony odvezou výrobky (tzv. CKD - Completely Knocked Down). Hyundai v Nošovicích je VÝROBNÍ ZÁVOD se vším všudy - vstupním materiálem jsou svitky ocelového plechu, ze kterého se v lisovně dělají jednotlivé díly karoserie (pro každý model 17, pro třídveřku i30 jenom 13 - má o dvoje dveře míň a na každé dveře se dělají 2 panely...). Ty pak putují do svařovny, kde se přidá x dalších menších dílů, vzpěr apod., a následně do lakovny. Nalakovaná karoserie putuje do finální montáže, kde se potká se čtyřmi moduly, které pro Hyundai dělá subdodavatel Mobis: 1) přední náprava s motorem a převodovkou (motory ze Žiliny, převodovky z vlastní produkce v Nošovicích), 2) zadní víceprvková náprava, 3) přední blok kabiny (přístrojová deska, sloupek řízení, navigace, rádio, klimatizace atd.) a 4) přední díl auta s chladičem a světlomety. Sedačky vyrábí další subdodavatel v Nošovicích - DYMOS - a ty jdou přepravníkem rovnou do finální montáže, na místo, kde se montují do auta. Všech 5 modelů (i30 5D, kombi a 3D, ix20 a ix35) se dělá na jedné výrobní lince, a to asi v 70 různých homologacích a specifikacích. Závod Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) v Nošovicích je JEDINÝM výrobním závodem v zemích Evropské unie a jeho centrální poloha v Evropě je naprosto zásadní z hlediska logistiky - hlavní trhy jsou Německo (západ), Rusko (východ), Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko... Hyundai do České republiky následovalo cca 15 subdodavatelských závodů, které tady postavily své výrobní závody, proinvestovaly miliardy a zaměstnaly 7 tisíc lidí (+ HMMC 3.500, takže dohromady 10.500 pracovních míst, z toho 96% mají občané ČR). HMMC je jeden ze 17 závodů Hyundai po světě: 7 jich je v Koreji, 3 v Číně (čínská výroba je pouze pro čínský trh - rovný milion aut ročně; když čte člověk zprávy o tom, jak Škoda prodá v Číně ročně sto tisíc aut a podává to tak, že kromě ní se tam už málem nikdo jiný nevejde, musí se smát...), 2 závody jsou v Indii a po jednom v Turecku, USA, Rusku, Brazílii a ČR, takže celý svět je dokonal pokrytý - proč by se tedy měl závod z Nošovic stěhovat?A k tomu, že Hyundai z Nošovic je české auto: Design je evropský (tým designerů vede Thomas Bürkle, který přišel z BMW), špičkové technologie, použité v autě, jsou korejské a auto dělají české ruce. Více než 70% dílů vzniká v ČR, takže opravdu není na českém trhu češtější auto... Proč by Škoda měla být čínskou nebo ruskou? V Číně ani v Rusku žádný vývoj ani design Škoda nedělá a procento tam vyrobených dílů je naprosto minimální. Škoda je prostě česko-německou značkou... "Spasitel" je možná silné slovo, ale 10.000 pracovních míst (+ další tisíce pracovních míst u místních firem, zajišťujících ostrahu, úklid, stravování, údržbu a správu výrobních areálů, praní pracovních oděvů, dopravu atd.) v regionu, kde to po útlumu hornictví a hutnictví v 90. letech vypadalo na katastrofu, je opravdu něco jako požehnání - a tomu věř! Víš, Kocourku Mourku, nejprve je třeba o věci něco vědět a pak je možné mít zásadní názor - bohužel, většinou je to opačně... :-))
"špičkové technologie, použité v autě, jsou korejské" ..... tak to je opravdu jako propaganda od goebelse.
Mrkni se na světový trh s elektronikou - chytré telefony, televize, počítače atd. - a pak se začni pošklebovat špičkovým korejským technologiím... Ten tvůj příspěvek je opravdu jak od zelí...
Vy těm blábolům zjevně věříte, pane Vošický :-/
Jde vidět že web je evidentně cinknutý, resp na něj stále píši najatí rádoby zaměstnaní z flotily ohebných bývalého StBáka mistra Vaňka. Jo Jůndaj je tak český a platí tam jako nikde :-D S tím běžte do pr ...zbytečně zabrali místo pro jiné investory a lidé od tama odcházejí invalitní. Firma je založena na vymývání mozku absolventů. České firmy z toho NIC nemají, neboť dodavatelé jsou stejně korci. Ať ti co kolonizují okolí nebo z vlasti. Jůndaj je jizvou na našem kraji. Včetně lživých informací už jen na dnu otevřených dveří o zákaznících ani nemluvě. Jůndaj prodává marketing a demence lidí, kteří si nechali rozkrást stát. A dejte mi mínusek kolik chcete, protože vás pravda se*e.
Moc se mi líbí, když tady nějaké trdlo napíše, že místo Hyundaie mohla být nějaká jiná firma. Jen tak pro informaci, volných míst v průmyslových zónách je stále dostatek. Tak kde ty firmy máš, kde jsou, že nic nového nestaví, nezavádějí žádnou novou výrobu, žádný výzkum a vývoj. Tomu co píšeš se říká přání je otcem myšlenky. Nečekám, že to pochopíš.
Domníváte se, že výroba převodovek je jen montovna? Nebo výroba od plechu na lisovně, přes svařovnu a lakovnu?
Já to takto nechápu ani nevidím. Napiš tedy proč se další nekorejské firmy, německé, chovají stejně a neplatí lépe? Těm nepřeješ aby odtáhli? A také se tě zeptám, dáš těm lidem jinou, případně lépe placenou práci? A kde to bude, v jaké firmě?
Já nwm:D Chceš to ještě víc pro blbce? Já už to víc polopatě vysvětlit neumím :-) Prostě zisky z automobiloveho segmentu :-) Nejřív zapřemejšlej než něco řekneš.Jojo... slyšel sem moc dobře jak se juuundaj u Nošovic chová k zaměstnancum a lidem v okolí... Je otom i dokument :-) Doporučuji se na něj kouknout :-)
A jakpak se chová, pro blbce to jinak napsat nejde. A tak napiš kde by pracovali ti lidé. A víš jak se chová Škoda jke svým dodavatelům a jak šroubuje ceny dolů? A víš kde končí již podstatná část prací pro Škodu z důvodů ceny? Nevíš? Já ti to prozradím, v Korei a vyrábí tam i samotná Škoda. Termínustechnikus automobilový zisk, to je pěkná hovadina.
Tvoje bludy otom, jak Škody dělá v Korei jsou jen smyšleniny :-)))) Na trapný konspirace já vubec nedávám :-) Cenu dolu se snaží šroubovat NAPROSTO každej výrobce, nejen aut. Díly pro škodovku se dělají po celé republice. Kde by byla podstatná část pracovní síly? Tam kde předtim... Ale příchod takove velke prilezitosti k praci zničilo místní prodejce a výrobce... Protože šlo za "lepším" Jak říkám. Pust si dokument "Vše pro dobro světa a Nošovic"... Tady uvidíš jak se chová ta vaše korejská modla.
Ani bych neřekl. Na rozdíl od tebe vím moc dobře o čem píšu. Hyundai není moje modla, ale jako obvykle jsi neodpověděl, kde by ti lidé pracovali, z čeho by žili. Psát tady pitomosti a nic nevědět dokáže jen hlupák. Pro tvou informaci, zaměstnanci Hyundaie jsou placeni minimálně stejně, jako zaměstnanci dodavatelských firem pro Škodu a dalších německých firem v tomto kraji.
Řekl jsem "tam kde předtím"... Ale kazdej znich odesel za "lepším". Takže jedinej hlupák si tady ty... ještě ktomu neumíš číst.Běžný plat zaměstnance hundaje je 16-17000. Běžný plat zaměstnance ve škodovce který NENÍ vyučen v oboru je nějakych 14k pod externí společností. Člověk který vyučen je má pod externí cca 16-16,5k. Pokud jsi spolehlivý zaměstnanec tak po 9ti měsícich přejdeš přímo pd škodovku kde je plat hejbe od 20 000 nahoru. :-)
Běžný plat zaměstnance dodavatelské firmy pro Škodu je 14 000 - 15 000 Kč. Je to srovnatelný plat s německými firmami v Moravskoslezském kraji. Takže Hyundai platí lépe. Myslíš si, že Škodovka zaměstná dalších x tisíc lidí z Hyundaie a dá jim stejný plat jako ve Škodě? Jen tak mimochodem, vím jaké jsou platy v Boleslavi.Většina lidí z Hyundaie nastupovala do firmy z řad nezaměstnaných, kteří byli propuštěni, pro pomalejší, zkrátka nemohli sehnat práci. Do Nošovic dojíždějí z velmi širokého okolí. Neblabol o něčem, čemu nerozumíš.
Neboj:D Já vím taky jaký tam jsou:-) Mam to z první ruky od mého bejvalého spolužáka co tam pracuje :-) Je pod externí společností a dostává 16-16,5k :-) Takže TY neblábol o něčem, čemu nerozumíš, Mirečku :-)
Jseš opravdu hlupák. Já do Škody jezdím osobně.
Jsem se do toho nechtel michat, protoze jsem si rikal, ze na to urcite prijdes sam. Ale teda to snad bylo jasny uz od prvniho prispevku co je zac, zvlast, kdyz ma IQ rovnou v nicku.;-)
Co nadělám. Možná jsem si naivně myslel, že má na to, to pochopit. :-)
Máš tady svoje podkuřovače, tak se ti to líbí vid:-) JUUUNDAAIII forever tvle:D až jednou korejčici ovladnou trh tak se budem teprve divit :-) A nebude to trvat tak dlouho....
Odkládáš lopatu, když jdeš k PC, nebo ji máš stále u sebe? O tom, že mozek ti odložili zřejmě již tví rodeče nepochybuji.
Nee :-) já odkládám řáčnu a hever :-)
Můj názor na Hyundayi?Ať jdou do ZÁDELE!!!A čím dřív tím líp... A ministra Kubu si můžou vzít s sebou (to, že endošel asi záměr nebyl)...
Největší lůzr a fanatik garáže pan Wolff si zde honí triko. Fiat tady prodá asi 5 aut ročně. Zameť si před prahem vlastní značky a pak někoho posílej do zádele.:-D
Jistě máš pro zaměstnance firmy připravenou jinou dobře placenou práci. Nemáš? No to se tedy divím. Tak to byl jen výkřik idiota do tmy.
Presne tak, Fiat uz pochopil, ze v Evrope nema se svymi poruchovymi krapy co pohledavat a uz se pomalu odsunuje http://www.auto.cz/vedeni-fiatu-mohlo-presun... ... ted jeste prodat Alfu VW, aby se z Alfy stalo konecne bezpecne, spolehlive, ale hlavne ridicsky zalozene auto.
Spojit slova "spolehlivé" a "řidičsky založené" s VW, to chce hodně odvahy.
Alfu VW ? Snad takovou chybu neudělají !
Neblbni, nebo dostane vzteky infarkt :-D
A pozvali ho?B-]
ano
Tak se podporují investice v našem Kocourkově.Kuba měl jiný program musel přemýšlet kde se vrtne až půjde ODS do kytek.:-)
Já bych na oslavu nějaký juuuundaje taky nejel! :D Naopak je to správný.
Ale na auto s kosočtvercem v masce ano?B-]
Není divu, víme v čem jezdíš :-D
R má Magana!B-]
CO myslíš:D Nejsou to jen korejské automobilky co nemam rád:-) Mam averzi i třeba k Ťamťungu.
Já mám pocit, že Revan nemá vůbec potuchy, jak ty nadnárodní společnosti vlastně fungují. Podle toho, co tu píše se jedná o člověka, co všechno zná, všechno ví, ale ve skutečnosti tomu tak není. Ono když si koupáš HYUNDAI, tak podpoříš více českou ekonomiku, než si evidentně vůbec dokážeš představit. A zkus se nad sebou a svými názory zamyslet. Máš tu dost negativních hodnocení. Buď jsme my všichni pitomci a ty jsi borec, nebo je to opačně.
To víš :-) mam spostu titulu, takže si mužu vyskakovat :-) :D Když koupim juuuundai tak podpořim českou ekonomiku?:D To sem viděl vtom článku jaký společnosti odvádí nejvíce peněz státu... Bylo tam 20 příček, a juuuundaj nebyl ani na jedný znich. Naopak Škodovka byla na druhem miste. Takže tím že si koupíš juuuundaaaje akorát živíš kapsu nějakýho korejce :-)
Ty musíš mít těžký život plný averzí. Co taková elektronika a jiné věci pocházející z Korei? A nezdá se ti horší, že většina všeho, čím se obklopuješ, je z Číny? Nebo chodíš jenom v botaskách a jezdíš Octávií odstrojenou o 30% dílů, aby byla čistě česká?
Jsem dobře obeznámen co pochází z Korei:D LG, Samsung a nám známe automobilky.Telefon mam Japonsky, stejně tak monitor, televizi a notas :-) A je rozdí v číne navrhnute a vyrobené, oproto v číne POUZE smontované :-) :-)
Mas to nejake pomotane... KIA je taky navrzena a dokonce montovana v Evrope a presto tu brojis proti Korejci... v cem je cosi japonskeho navrzene v Japonsku a vyrobene v Cine jine? B-]
:D To že máj toho designera z německá, neznamená že je tady navrhnutá. Tady se možná tak navrhuje pouze tvar karoserie. Pořád je to koreje, a to že se to děla na slovesku a hundai v česku z toho evropské auto neudělá :-)
Dej si tu praci, prolez servery o automotive a zjisti kolik ceskych a evropskych subdodavatelu se na tom podili... nechces byt porad za prostacka, ne?
Malej podíl. Stejně všechen zisk jde pryč z Evropy. Už muj děda řikal že nás asiati jednou ovládnou... Říkal tomu žlutý nebezpečí :-) Jak vidiš tak už je to tady. Začíná to šmejdskáma čínskáma výrobkama a končí parodiema na auta z Korei :-)
Raději budu jezdit ve starym rencku, než mít juuundaje nebo kiu... A podporovat korejčíky. :-)
už ti někdo řekl, že hyundai je víc české auto, než ten tvůj střep?
AHA :D :D :D Tim že se to tady montuje se vubec nic nemění.
Olitanou starou jebkou rozhodne produkty evropskych vyrobcu nepodporis. To bys musel hochu pro nove ;-) K cemu je aktualne se propadajicim automobilkach clovek, ktery jde pro ojetinu do bazaru a nahradni dily kupuje na vrakaci? Pral bych ti, skutecne, aby sis alespon jednou v zivote mohl doprat "nove" auto a nemusel pouzivat olitane trenky B-]
Nove auto bylo několikrat... A co:D Je to jen otom že ti soused řekne "jeee ty máš nový auto, zavidím ti" :-) po tom já opravdu netoužím :-) Proč kupovat novej krám s malým motorem, když za stejný prachy mužu mít větší auto s podstatně větším motorem... Když budu mít tak 170k tak to znamená že si pudu koupit nový auto? A co za to koupim? Možná tak Dacii Sandero :-) Sorry:D ale pro to fakt nový auto nepotřebuju:-) Možná jednou až budu starej a celej život si budu šetřit na nějaky pořádně nadupaný auto :-)
No vidis, ale tady je to o tom, zda na to mas, ci nemas... taky me laka koupit si ojetinu na kterou bych v zivote, za soucasnych podminek, nevydelal (a ze by toho za tech 300 bylo k mani az az). Ale to nic neresi... pokud si umis na aute udelat vsechno sam, tak prosim. Pro obycejneho uzivatele je nutne navstevovat servis. A proto si koupi radsi nove auto, aby nemusel resit nakladne opravy mimo zaruku B-]
Aha:-) Takže tim si mi odpověděl na většinu to co jsem si myslel:D Hanění Škodovky je vlastně jen z toho duvodu, že na ní nemáš :-)Ojetý auto se nemusí zákonitě srát... To je chybná představa.Muj děda se řidil pravidlem, že když koupil ojeté auto... tak ho neměl dýl jak tři roky. Během těch tři let dokázalo sloužít jen s minimem oprav jako je olej, brzdy atd... Prostě bežný věci. To se unas docela zažilo... Takže vždy když máme auto tři roky tak se tam nikdy nic neposralo. Ted se zrovna na OII dělají zadní tlumiče... Tomu se ale na našich silnicích nedá divit. Stou zárukou to taky není tak horký. Dobře víme jak to chodí. Svedou to na provozní opotřebení, nebo nadměrné používání... A mužeš se jít klouzat.
Se ani nedivím, když neumíš ani správně napsat název automobilky. Takové negramoty by tam stejně někdo nechtěl. Pro takové jednoduché lidi, jako jsi ty, prodávají auta se zkratkou VW. Nic jednoduššího pro tebe není. Až budeš potom lítat po servisech a jezdit na svolávací akce, tak teprve potom se možná naučíš psát.
Kamaráde :D Já vim moc dobře jak se to píše :-) ale když někdo píše místo "Škoda" "Škodhofka" a místo octavie "ochcávie" a kdo ví co všechno.... Tak já píšu juuundaj :-) Chytráku
Asi nebylo žrádlo a chlastačka zdarma, jinak by přijel i se Zemanem :-D
B-] hnůůůůůůjdájjjj !
Bacha! Je to Hjundeeeee :D
Nikoli, je to Hjondé :-P
Neee:D dneska sem to slyšel v radiu :D
Neboj, to se dá léčit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.