Hyundai opět závádí své „šrotovné“

České zastoupení Hyundai stále zaznamenává zájem zákazníků o šrotovné, který neustává od zavedení první vlny s názvem „Prezident podepsal šrotovné“. Hyundai se tedy rozhodlo tuto akci pro české zákazníky zopakovat. S okamžitou platností si tedy zákazníci mohou v rámci akce „Hyundai má opět šrotovné“ zakoupit automobil Hyundai i30 nebo i30cw (kombi), přičemž na každý vůz bude zákazníkovi poskytnuto jakési „šrotovné“ ve výši 30 000 Kč s DPH. Nabídka se vztahuje jen na vozy, které jsou momentálně k dispozici na skladech, a nevztahuje se na vozy objednané do výroby.

Hyundai i30 je nyní v nabídce po odečtení tohoto pseudošrotovného od 234 900 Kč vč. DPH a Hyundai i30cw za stejných podmínek od 254 900 Kč s DPH. Na vůz je standardně poskytována pětiletá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Slevu ale nedostanete jen tak, musíte si ji zasloužit. Na šrotovné má totiž nárok jen zákazník, který je majitelem vozidla kategorie M1 či N1 (osobního nebo lehkého užitkového automobilu do 3,5 tuny), vůz musí být vyroben  před 1. 10. 2001 a musí být ve vlastnictví majitele před 1. 7. 2009.

To jsou nesporně pozoruhodné podmínky, jako by nebylo jedno, co za šrot do dealerství korejské značky přivezete, Hyundai chce přece prodat své nové vozy, nikoli kumulovat šrot s rodokmenem...  Detailní vám každopádně sdělí zákazníkům kterýkoli z 54 autorizovaných prodejců Hyundai v ČR.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků