Naprosto nepotřebné, protože se opět neukáže v EU...
Když o něho bude zájem, proč by se neukázalo v EU? A jak napsal GrandeurV6 ve svém prvním příspěvku ,,není problém se zastavit v Hjundajce a říct jen že chci Grandeura a oni ho dotáhnou.''
Je uplne jedno jak to auto vypada a jak jezdi. Hyundai je dle meho nazoru feudalni spolecnost nerespektujici prava zamestnancu a ani fakt, ze stredovek je uz davno za nami. Tudiz nema mejmensi pravo uchazet se o muj zajem.Korejska auta a telefony maji jedno spolecne: Jsou to jen hracky.
Bože to je vůl... B-]
Hm, tak nějak nechápu, proč teda zaměstnanci nejdou dělat něco jiného.
Vy problémy řešíte tak, že od nich odejdete, nebo ustoupíte a jste zticha ?
Rekl bych, ze i jdou. Lec vzdy se najde nekdo, kdo prichazi z nejake jine stredoveke spolecnosti a doufa, ze v te nove to bude lepsi. A neni. :-(Na webu jsou spousty textu o tom, jak odporne a protizakonne se nosovicky Hyundai chova k zamestnancum. To se to pak skvele podlezaji ceny konkurence, kdyz napr. vydiranim a vyhrozovanim nutite zamestnance denne pracovat prescas a zadarmo. A neverim, ze se toto deje jen v Nosovicich.Takze korejske auto ani omylem.
proboha, kdo ti co udělal?
Myslíš jakože se to děje třeba tady https://www.youtube.com/watch... v závodě Hyundai USA v Alabamě? ;-)
1) O pracovnich podminkach zamestnancu tam neni ani slovo.2) Video ma cloveka ohromit tim, ze maji na vyrobni lince roboty. O tom, jak se tam maji zamestnanci, neni ve videu ani sluvko. Procpak asi?3) Hyundai si zrejme mysli, ze zbytek sveta asi zije na stromech, kdyz si ma sednout na zadek z par svarecich robotu. Kecy o kvalite si muzou tak akorat strcit za klobouk, protoze neni dneska firma, ktera by netvrdila to same.
Já jsem taky slyšel něco o tom, že jsou korejci ještě horší než japonci u nás v Kolíně. Ono je asi pro dělníka těžké najít něco podobně placeného mimo takovéhle továrny..
Takhle nějak si představuji kultivovaný design světového auta. Evropské automobilky by se od nich mohly učit.Tato nová generace se velmi povedla, je moc pěkná, chtělo by to víc informací.
Nesouhlasím. Pokud tedy kultivovaný neznamená naprosto průměrný. Je to jako vzít všechna auta na trhu a udělat z nich jeden průměrný sedan. Na toto auto by přesně pasovalo Clarksnovo hodnocení Superbu - auto, které se kupuje na centimetry...
Kultivovaný, myšleno v pravém slova smyslu, tzn. vytříbený, vyšlechtěný - do detailu dotažený design. Dodal bych špičkový design. Superb bych sem ani netahal.
Ano, tohle vypadá už dost dobře... A to i v interiéru, nebýt toho volantu a té plochy kolem displeje, je to opravdu slušné. Ale stejně, pokud to bude stát podobně, jako prémie, tak to tady větší úspěch mít nebude (a ono pokud to bude skutečně propracované, tak to o moc levnější nebude, viz. levnější modely H.)
volant naopak vypadá velmi dobře, naopak se mi moc nelíbí zapracování displeje infotainmentu, je to takové dost násilné.Jinak OK, zejména sedačky vypadají luxusně, skoro křesla...
Novinka? Zcela nový? Wtf?Mám TGčko, rv 2009 s 3.3 a nepřijde mi to jako nový, v evropě se prodával jako Grandeur s motorama 3.3 benzín a ten odpornej dehet 2.2 kterej nechápu kdo si koupí (spotřeba 9l minimálně a 0-100 10s+), v améru jako Azera s motory 3.3 a 3.8, předtím bylo XG a další a další, teď je na trhu HG který se sice u nás ofiko neprodává ale není problém se zastavit v Hjundajce a říct jen že chci Grandeura a oni ho dotáhnou. Prodává a prodávalo se to po celým světě, tak jaká pak novinka? Snad rovnou napíšu nová generace, ne? OMGA nabídka motorů není vypsaná, achjo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.