K čemu takový motor, když se to ve 120 km/h začne houpat jak na moři a brzdit to z té rychlosti bude týden. Tohle Korejci umí. Natřít to všem ostatním v jednom parametru jedné kategorie důležitých údajů. A všechno ostatní držte ostře úpod průměrem, aby cena zůstala nízká. K čemu jsou ve všech Hyundajích motory lepší než ve škodovkách, když to na dálnici skáče z pruhu do pruhu už když mírně fouká...
ty jsi ale datel
No a ty jsi zase amis. Datel má pravdu.
4.0 V8 420 PS a sudruhovia z Azie maju dalsich 10 rokov na skusanie. Osobne si myslim, ze aj ked vyrobia 3.0 litrovy V8 a bude mat 600 koni zaujem o ten motor skonci len v takych diskusiach ako je tato.:-D
Je příjemné přečíst příspěvek, který Korejce nevynáší do nebes. Kdybych býval bych nepracoval v koresjké megafirmě, tak bych možná byl taky zaslespený a tvrdil, jak je vše korejské super. Mé zkušenosti z korejských výrobků jsou takové, že vše je povětšinou funkční. A to je pro náročného Evropana zatraceně málo. Nenáročnému řidiči to ale většinou stačí a právě těch nenáročných je hodně a oni to soudruzi ví... :)
Tady ho stejne nabizet nebudou, protoze by to znamenalo pro Korejce udelat auto takove tridy, ktere by v Evrope nedokazali prodat.
Motor "Tau" je chystaný pro RWD platformu, na které bude jezdit nový velký sedan Genesis, ten Hyundai připravuje 4 roky. Prodeje sedanu začnou příští rok v Jižní Asii a USA, cena má začínat pod 30 000 dolary. O nasazení v Evropě se zřejmě rozhodne později. Jelikož stejnou platformu bude podle všeho využívat i nová generace Hyundaie Coupé a sesterského sportovního modelu od Kie (představí se na Frankfurtu), předpokládá se, že by V8 mohl být adaptovaný i pro ně. Zároveň jsou spekulace o dalších motorech pro Genesis i kupé, zatím nic potvrzeného. Přesné parametry Tau motoru zatím Hyundai všechny nezveřejnil, ale oficiální představení Genesis je letos na podzim, takže informace dorazí brzo. Vzhledem k tomu, že Hyundai tím míří do segmentu BMW 5 a E-Klasse, bude hodnocení Genesis určitě provázet "nulová tolerance" kritiků. Přehled základních informací a fotky+video jsou na hyundaiconceptgenesis.com
Ono nemieri len do segmentu 5 a E, ale aj celkom dobre kopiruje, nie je to sice cinska kvalitna kopirka ako v pripade X5, ale na zadnej casti neskrivane crty E 60, aj cela bocna linia, dokonca aj okno v zadnych dverach. No musim uznat, ze ako celok neposobi zle, len kto si to kupi? Aby som bol uprimny ja by som do toho svoje peniaze nedal. ;-)A miesto Tiburonu V8 pre Europu radsej nech vyrobia V6 diesel, inac len stracaju cas, V8 coupe to uz je executive class a tam sa nosia ine znacky.
Řeči o kopírování mě moc nezajímají, z 99% se týkají povrchních dojmů z externího designu. V případě Genesis není imho kritickým bodem úspěchu jeho novátorský externí design. ale to, aby u světové odborné kritiky obstál z hlediska kvality podvozku, motorizace, materiálů a provedení atd. natolik, aby dostal požehnání, že splnil parametry třídy. Což je něco jako poukázka na budoucnost - teprv pak může Hyundai doopravdy začít dělat na posunu své image o další stupeň výš - ne v roce 2008 ani 2009, ale třeba 2012. A pokud bude Hyundai zároveň stoupat dál po Top100 Forbesu, budou mu přibývat i argumenty, na které uživatelé tlustých aut slyší nejraději - "firma, co je ve vatě". V USA navíc kvůli jinému pohledu na to, co je luxusní a co běžné, bude mít Genesis jiné postavení a má tam proto i lepší vyhlídky na to, že si ho koupí "běžný uživatel". Doma v Asii nemá trh o XG/Grandeuru nebo Equusu/Centennialu (společný projekt s Mitsubishi Proudia) pochybnosti, takže tam bude mít samozřejmě nástup velmi usnadněný. Specifická bude otázka čínského trhu, kde je Hyundai už delší dobu mimořádně aktivní, ale má problémy se svými čínskými partnery. Jako obvykle nejpomalejší a nejkomplikovanější bude proražení v Evropě. - To všechno jsou samozřejmě dalekonosné úvahy. Já teď především se zájmem čekám, jak se Hyundaii povede zadokolková platforma a nový Tau motor V8. Další motory už některé známe z jiných modelů, ale taky bych předpokládal, že pro ganz nové Coupe (ale i možnou evropskou verzi Genesis) přichystá Hyundai nový motor. :-)
Počkej až ho nacpou do i30 nebo dokonce i20. To bude mazec :-D
motor je pripravovan pro konkretni auto... a myslim, ze ho i tady budou nabizet..... neco jineho je, kolik lidi si to auto koupi. Ale jiste to bude slusne auto za slusne penize
V USA má Hyundai veľmi dobré meno, takže tam to bude mať úspech, hlavne s takým motorom. A v Európe? Prémiový segment je hlavne pre európske značky, ostatné japonské alebo americké limuzíny sú skôr "kusovky"
No myslel jsem si ze i R.O. by mohl vedet, ze motor neni jenom o vykonu, ale i o ostatnich vecech. Cisla jsou to sice hezka, ale nemusi znamenat skoro nic. Netvrdim, ze ten motor nemuze bejt lepsi, ale porovnat par cisel umi i dite ze zakladni skoly. Clovek, co se zajima o auta trochu vic a je neco jako novinar by se na danou vec mohl podivat trochu jinak. Ach jo.
R.O. není novinář, je to redaktor. Je to bulvární redaktor a články, aby se četly (nebo se na ně aspoň kliklo), musí mít bombastický nadpis. Co ještě řešíte?
Za co on se povazuje nevim a je mi to jedno.Pak taky neresim nadpis, ale obsah. Jasne?
I když to zní lákavě, tak všichni vědí, že maximální výkon není vše. Berme ohledy také na jeho průběh, resp. výši a průběh i točivého momentu. Vše s ohledem na objem válců. Spotřeba a subjektivní dojmy. Nelze ale popřít, že na první pohled ten motor vypadá dobře (ono se vůbec začíná korejcům dařit i v tomto směru), ale nechce se překvapit, co přinesou bližší detaily.
No byls o minutu rychlejsi, co nadelam. :-D
o dvě B-]
Tady někdo má silnou alergii na Němce, co? Kdyby byl titulek třeba: kam se hrabe zbytek světa, nebo Evropa....ale že se někomu hned zatmí před očima a když chce do někoho kopnou, tak ho napadnou hned Němci - hmhmhm. To by asi chtělo preventivní návštěvu psychiatra, takový malý rasismus.....že?
Proč nenaoíše, že třeba Evropa? No protože Evropa není jen Německo a i v Evropě jsou ještě země a automobilky, které z podobně objemného motoru dostanou hravě víc než Němci anebo i ten Korejec. Napadá mě třeba Maserati s motorem 4.2 a výkonem 294kW..., ale ne, že by na tom nějak záleželo...;-)
To nemusí bejt alergie na Němce, je to prostá asociace, vládne zde silná proněmecká mediální masáž a tak i mě napadne přímé srovnání s němci a ne třeba s taljánama. A že korejci smázli náskok a funěj němčourům na krk, je zcela zřejmé. Spíš je ot. kdy se s tím zaslepenci smíří.
A co V 8 od Maserati... Taky někde jinde... TAkže to k těm Němcům sedí
rasismus - názor o nerovnosti ras, obv. v souvislosti s nadřazováním některéxenofobie - odpor, nepřátelství, strach, nedůvěra ke všemu cizímuMyslím, že by to byla spíše ta druhá možnost.A nyní k věci. Nemám nic proti Němcům a podobná přirovnání se používají běžně. Holt ne každému se musí líbit, obzvláště fanouškům... A když si to vezmeme reálně, tak mimo jednoho Švéda u nás nikdo 8válce nenabízí.
A co třeba Chrysler 300C s osmiválcem HEMI ? ;-)
A přesně to jsem věděl, že někdo vytáhne americké auto. HEMI se v Evropě nedělá. A odmyslete si také takové Ferrari, to je zcela jiná liga.
ten motor sa bude vyrabat v europe ?
Já nevěděl, že "u nás nenabízí" = "v Evropě nevyrábí" ;-)Jinak bych mohl přihodit i Lexuse :-D A taky tím švédským 8válcem je zřejmě myšleno Volvo, což je tuším motor od Fordu, který dělá v USA (nevím to přesně, jen tipuju :-D ).
Tak s tím Volvem to beru zpět, ten osmiválec vyvinulo Volvo ve spolupráci s Yamahou, takže je to takový automobilový SonyEricsson :-D
Pokud jsi to věděl, proč jsi napsal nesmysl jako "tak mimo jednoho Švéda u nás nikdo 8válce nenabízí."? Nenabízet a nevyrábět je totiž dost rozdíl.
Jaguar taky nic?
Tak srovnání je v pořádku, němci jsou nejlepší ve své třídě tak proč to nesrovnávat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.