Koukám, ze ve zdejší diskuzi se sešli asi všichni majitele Tfůjdé, aby se tu navzájem ujišťovali, jak "výjimečný" vůz to vlastně maji...je to zabavné vlákno, stejně jako vozy, kterými jezdí. I ten Peugeot dělá osobitější vozy než ty mikrovlnky z Koreje. :-)
Značka, která jedním slovem zaspala dobu, řekněme si to na rovinu, automobilový fanda si značku Hyundai prostě nikdy nekoupí, ač je značka KIA asi tak o 100% sympatičtější je na tom bohužel stejně, no a různé pokusy ala Genesis apod jsou na tom stejně, tržně paběrkují, Korea, USA to sice částečně kryjí a zachraňují, ale Evropan ponechá toto auto na okraji zájmu, proč? Proč kupovat něco bez historie, DNA značky, toho proč si kupujeme MB, BMW, Porsche.... není to jen pocit z řízení, ale pocit ze slavné historie, kterou sdílíte, to Korejec nikdy nenabídne, protože to prostě nemá, je to umělá hmota. Pro někoho kdo autům nerozumí a bere je jen jako dopravní prostředek, který spolehlivě někoho z bodu A do bodu B dopraví je to však docela dobrá volba. Hezký den všem. :-)
V motoristicky vyspělých zemích se Hyundai a spol prodávají dobře, v těch rozvojových pokud mají nějakou domácí značku o něco hůř. Ale když se podívám na nejprodávanější auta soukromým osobám v ČR, tak tam vidím krom Hyundai jeden bezcenný potrat vedle druhého. Ty Mercedese.
Ano, Hnůjdé kupují povětšinou chudší lidé, kteří autům vůbec nerozumí a těch je většina... stačí se občas podívat z okýnka na řidiče Hnůjdé... ten pohled stojí za to. :-) Ty potrate.
máte tam chybu vy šašci, néé jaguar XF ale XE!!!!! já chápu že vás to nebaví a máte za to málo..ale aspoň správně..
Těším se. Škoda, že nebude v EU.B-]
Stinger bude podle vseho co nem pisou pecka, no a jestli tohle bude jeste lepsi.... Ale stejne neni nad premiovej taxik s dvoulitrovym ctyrvalcem od Schade Werke a jeho sportovni linii s kolama schovanejma pul metru v karoserii.
Samozřejmě, že Genesis G70 bude, musí být, celkově výrazně lepší než nějaká KIA Stinger už z principu, protože automobilka KIA je v hierarchii koncernu Hyundai (mateřská společnost) na nejspodnější příčce. Genesis je úplně jiný level, Top level, luxusní odnož vycházející ze značky Hyundai, a ta by nedopustila, aby ji KIA v čemkoliv převyšovala, vždy musí být ta druhá. Je to stejné jako např. v koncernu VW se škodovkou. Mimochodem, všechny modely automobilky KIA vycházejí z platforem, které vyvíjí Hyundai, byť její některé modely někdy přicházejí na trh dřív. Škodovce držím palce, ať se se svojí směšnou ,,třídou sama pro sebe'' dotáhne alespoň na úroveň KIA za několik málo desetiletí. Do prémie se nemá šanci dostat nikdy, bohužel.
Omlouvám se, ale směšný je tvůj komentář, ta snaha vyzdvihnout ten korejský něcomobil je až zarážející. Sedni si do toho korejskýho plechu projeď se tím do Lídlu, kde nejspíše nakupuješ a schytáš obdivný pohled ledatak od nějakého důchodce na parkovišti. Hnůjdai je směšné auto, které si pořizují hloupí lidé, kteří chápu řeší peníze při nákupu vozu... vždycky, když vidím jak někdo jede v tom paraautě vypadá jak blbeček. KIA a Hnůjdé nikdy do prémiové třídy spadat nebudou, není to ani možné, tak u toho zůstaň... ale je hezké jak by sis to strašně přál. :-)
:-D:-D:-D Je vidět, žes pěkně zaspal dobu a o autech toho víš pramálo, Genesis prémie je. A už ani nemluvě o tom, cos napsal za naprostou blbost ,,hloupí lidé, kteří chápu řeší peníze při nákupu vozu...'', právě je to přesně naopak. Jen hloupý člověk peníze za nákup auta neřeší, ledaže by byl tak zámožný, že by si chtěl bez mrknutí oka koupit třeba Ferrari 250 GTO v hodnotě 1.383 miliardy korun. My ostatní, normálně uvažující, řešíme co za dané peníze dostaneme.Tebe se ta naprostá realita, kterou jsem popsal výše nějak dotkla. Tvá reakce odpovídá na velmi ,,spokojeného'' zákazníka škodovky, kterému se po dvouleté záruce rozpadla pod zadkem, a nemůže přenést přes srdce, že jsou i jiné kvalitnější značky, navíc za rozumné peníze, jen nemají na kapotě znak jeho milované střelené slepice a závidí těm ostatním, kteří si užívají kvalit a spolehlivosti aut ostatních solidních značek, ve kterých by se z nějakých nepochopitelných důvodů styděl jezdit. ;-)
To ti nadiktoval ten šílenec Vošický, nebo bereš nějaké drogy? Co dostávám nákupem Hnůjdé moc prosím, co? Ošklivé auto, jehož pokles hodnoty je děsivý, jízdní vlastnosti podprůměrné, spotřeba hrůzná, auto bez nápadu, tradice, image, prostě nic... ty realito z Čungangongu. ;-)
:-D:-D:-D Jó, realita je krutá, když se probereš z rauše a všude okolo sebe vidíš jednoho Hyundaie vedle druhého a ve všech spokojené, na pohodu usměvavé řidiče, kteří si jsou plně vědomi toho, že na rozdíl třeba od škodovkářů vybrali skvělé auto, které má menší pokles ceny, skvělé jízdní vlastnosti, dobrou spotřebu, image a design velmi moderního auta propracovaného do nejmenšího detailu, vysoce spolehlivého, atd..Mezi námi je veliký rozdíl - já drogy neberu.;-);-);-)
Ty magore, co to plácáš za hovadiny? Ty aspiruješ na blba roku, Fujdé je nejlepší auto...?!!!! WTF!!!! Argumenty jak z komunistické agitky. Škodovka dělá auta o deset úrovni lépe, než nějaký umatlaný Korejec. Ta nová i30 to je kus hnusu. Vedle nové Octavie to vypadá jak priblizovadlo pro socky. Design jak stará Mazda 3, plasty jak ze Žigula, navigace a zpracování odpovídá tak roku 1996, motor příšerný. Prostě Fujdé... 😃😃😃
:-D Klídek, ty ten titul tutově dlouhodobě každoročně obhajuješ, gratuluji, jen tak dál, držím palce k obhájení. Myslím, že to nebude zas tak těžké. ,,Škodovka dělá auta o deset úrovni lépe'' :-D Jsi naprosto vynikající a výjimečný komik, další gratulace...;-)
Moc se omlouvám, zcela nezaujatě, ze zkušenosti je Škodovka skutečně stále jízdně i po všech stránkách lepším a hodnotnějším vozem než Hyundai, mluvím ze zkušenosti, jel jsem ve všech jeho řadách a jejich modely jsou řekněme průměrné, paradoxně nejvíce mě překvapil i10 to je dobré auto do města, svižné, promyšlené a dobře postavené, lepší než Citigo, to říkám po právu, zbytek řad je bohužel, pravým opakem, Octavia poráži i30 na hlavu vším čím si dokážete představit: od prostoru, materiálů, motorizace, jízdních vlastností, zpracováním i konektivity i ceny při dalším prodeji, mluvím upozorňuji o nové sérii i30, která se designově opravdu příliš nevydařila ... není to mizerné nebo vyloženě špatné auto, nicméně Hyundai konkurenci krom masívní reklamy opravdu ničím nepřekonává.
Co se týče Octavie a i30 mám zcela opačné zkušenosti. Denně jezdím oběma auty. Tvrdit, že Octavia poráží i30 na hlavu je opravdu absolutně nesmyslné, absurdní a odvážné tvrzení. Octavia je oproti i30 nepohodlné, uskákané auto, bez jízdního komfortu, které v zatáčkách není tak jisté, uskakuje (chybí víceprvková náprava), hůř brzdí, motor a zadní nápravu má hlučnou, je neporovnatelně poruchovější (motor, převodovka, elektronika, klimatizace), za vyšší cenu méně vybavené auto, s daleko menší zůstatkovou hodnotou a zastaralým ultrafádním designem... Ani se mi nechce věřit, že jste někdy i30 řídil.Genesisem jste zřejmě ještě taky nikdy nejel, protože potom byste o Hyundai jistě mluvil jen v superlativech. Ten je absolutně jiná liga. Takové auto Škoda nikdy nevyrobila a ještě dlouho vyrábět nebude, jestli vůbec někdy. Samozřejmě s i10 vs. Citigo máte pravdu, ale to je všeobecně známý fakt, to není nic nového.Na všudepřítomné provokativně uhozené škodovácké reklamy mám také svůj názor.
Já musím bohužel potvrdit, že nová i30 je jen velmi průměrným vozem, kterému se může Octavia ledatak jen vysmát, stačí ty vozy postavit vedle sebe, uvnitř, úroveň konektivity a zpracování v i30 připomíná středověk, jízdní vlastnosti gumové, nejisté... Škodovka je důstojný vůz, vedle toho asijského nekňuby s poněkud retardovaným vzhledem, zřejmě jsme oba jeli něčím jiným, ale Škoda má jízdní vlastnosti vyprecizované, na to Hyundai neumí odpovědět, koneckonců to každý test jasně dokáže. Zřejmě je pro Vás pochopení tohoto faktu ne příliš pochopitelné. Navíc jeho vozy jsou tak neskutečně neosobní, bez tradice, bez jakéhokoliv kouzla, že skutečně cílová skupina Hyundai jsou lidé, pro které je Škodovka příliš drahá a řeší jen automobil, pro ně je Hyundai docela dobrá volba... a Genesis? To je velmi směšné auto, které si může pořídit jen opravdový pomatenec. Vypadá to jak kříženec Volhy a Nissanu. Vyloženě ošklivé auto, ostatně prodeje tomu odpovídají. A odpovídat budou.
Stoprocentní hospodský kecy, totálně mimo.:-D
Tady je přesně vidět uvažování hlupáků a nákupčích Hnůjdé, co tvrdí, že ten Mekáč na kolech, chápej Hnůjdé, je delikatesa k pohledání... je to masová plečka, spotřebák jehož propad ceny je po roce takový, že to už nikdo krom sídlištních typů či jedinců škudlící každou korunu ani nechce, jízdní vlastnosti podprůměrné, ve 170 se to klepe a plave až hanba, spotřeba jak kombajn, to auto můj milý ničím nevyniká nad konkurencí, je to kompilát čtyř vozů dohromady, průměr, respektive to nejhorší co si můžeš na trhu koupit, i Dacia má více charakteru než Korejec, ale i takoví jedinci jsou a je dobře, že pro ně někdo něco vyrábí. :-))). Genesis a prémie... prosím tě ty hlupáčku a to soudíš jako podle sebe jo? :-))) Vždyť je to naprosto absurdní. Ale přesvědčovat někoho kdo bydlí v paneláku a na Škodovku nemá tak jezdí Korejskou spotřební plečkou a touží po "Dženezisu", který adoruje kde chodí, protože to auto už teď nikoho nezajímá. :-)))))
:-D:-D:-D:-D Jsi naprosto úplně mimo realitu. Už se konečně prober z té tvé virtuální reality, a nebo si klidně dál sni ten tvůj nedostižný sen o všech negativních vlastnostech aut od Hyundaie. Naprosto! všechno cos napsal je totální blbost, že tomu ani sám (pakliže jsi normálně uvažující, o čem docela silně pochybuji) nemůžeš věřit. :-D Nevím, kde jsi přišel na další naprostou blbost, že bych měl bydlet v paneláku a nebo, že na (jakoukoliv) škodovku nemám, jsi navíc i jasnovidec? Zase úplně mimo... Tvá věštecká koule je pěkně nespolehlivá plečka, není náhodou vyrobená v Boleslavi, ani bych se nedivil...Jakoukoli Škodovku bych si v životě nekoupil, protože je to značka pod moji úroveň. Být tebou, tak bych sem už vůbec nic nepsal, abych nebyl za totálního trapíka. PS: Genesis bude moje další auto.;-)B-]
Oni vsichni vsichni tihle radobyautoexperti maji plnou hubu premie, D3 a podobnejch vyblitku a sami jezdi v nejlepsim pripade rezavou W210 290TD v kombiku po trech turkach v nemecku a po peti cikanech v cesku z AAA, ale vetsinou jeste v necem horsim ( i kdyz horsi auto si uz predstavit neumim ) a na dukaz svejch slintu ma kazdej z nich v sousedstvi minimalne jednoho duchodce kterej si koupil Korejce a ted toho lituje. Ziju v nemecku, tech korejcu je tady spousta, nikdo jejich koupi nelituje, nikoho to neurazi, ale zakomplexovanej nymand z Horni Dolni na Sumave musi jezdit premiovym trivalcovym naftovym bucharem z Boleslavi.Ja si tu D3 premii kupuju novou kazde dva roky, ale ten Hyundai/ KIA by mne urazel daleko min nez Skodovka, ktera vylozene smrdi lacinem.
Hele, neurážej Šumavu... zrovna naši šumavští horalové takovéhle věci vůbec neřeší, tam je auto to poslední, co je důležité.
;-) Pěkně napsáno.
To ty jsi už na první pohled ten nejchytřejší a s největším rozhledem. A fotečka společně s tvým Peugeot 309 by nebyla?
V ČR se na Škodu nechytá ani prémie, to už bys měl dávno vědět.
Ja to vím. Však jsme to viděli minule k těm Tucson pro Policii.
:-D:-D:-D njn. Lidi jsou různě úchylní, ještěže je náš trh z globálního hlediska absolutně bezvýznamný (takové větší světové město). Jen mi dělá starost, jak na naši z části velmi zaostalou motoristickou veřejnost (myslící si, že Škoda patří do prémie) pohlížejí zástupci všech významných světových automobilek. Musejí si myslet, že v ČR nejsme zcela normální, takoví masochisté, kteří se spokojí s málem, jen za to zaplatí velmi neslušné peníze.
Já o té hierarchii v Hyundai vím.
Tušil jsem, že víš. ;-) Chtěl jsem na Tvůj příspěvek jen navázat, aby veřejnost věděla o čem všem to je. Nejsem si zcela jistý, zda má široká veřejnost vůbec tušení, že luxusní značka Genesis existuje stejně tak, že KIA patří pod Hyundai (většinou netuší ani motorističtí novináři).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.