Hyundai iX55 bude k dispozici i s novým třílitrem

SUV automobilky Hyundai iX55, které k nám do Evropy přichází ze Severní Ameriky, se příchodem na náš kontinent téměř vůbec nezměnilo. Kromě názvu se změnily pouze tlumiče, upravila se přesnost řízení a světla, model iX55 však na náš trh přichází i jednou zajímavou novinkou – třílitrovým vznětovým šestiválcem CRDi.

O přenos síly z agregátu na všechny čtyři kola se přitom standardně bude starat šestistupňový automat, a když už je řeč o výkonu, pusťme se do čísel. Nový šestiválec disponuje v sobě ukrývá 240 plnokrevníků, které se nejvíce projeví při 3 800 ot./min. a maximálním točivým momentem 451 Nm v rozmezí 1 750 – 3 500 ot./min. Sprint z nuly na stovku zvládne toto poměrně velké SUV za 10,4 vteřin a maximální rychlost je elektricky omezena na 200 km/h. Neméně zajímavé jsou i údaje o spotřebě, Hyundai iX55 si v kombinovaném provozu zeptá o přibližně 9,4l nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai iX55
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků