Hyundai ix35 po faceliftu: První jízdní dojmy a české ceny

65 komentářů

Milan
16. února • 18:13

Ja mám Hyundai ix35 4x4 a je to zatiaľ fajn všetci čo naň nazdávate je to len závisť

Miko
6. března • 20:00

nepravda :-D. Tiez nemam hlboko do vrecka a preto som si dovolil Hyundai ix35 4x4 135kw 2.0cri v plne plus par hraciciek navyse dokopy za 30.000. Nemec nemal pre mna nic naviac okrem ceny cca 20.000 navyse. CHYBA. Japonec bol mimo, lebo sa mi nechcelo riesit tie srandy okolo ziskania leasingu / auto uveru. CHYBA. Vyhral Hyundai. A smelo mozem povedat. NIKDY VIAC. Nejde o auto ako take, aj ked zo zaciatku som s nim mal riadne patalie. ALE TA ZARUKA. A TO VYSLOVENE KLAMANIE ZAKAZNIKA PRI PREDAJI DO OCI. Ked prislo na reklamaciu, pochodil som az v 5-tom servise. Doslo a do pismena ma poslali tam kde som auto kupil do p. Ze co chcete sak Hyundai, to je pri nom normalne. Az v BA bolo ochotni a schopni moju reklamaciu vyriesit. Ale ani oni nemozu carovat, ked im to pani kravataci z Nosovic ci z kerej prdele nedovolia. A preto idem tento zazrak tento tyzden predat a kupujem normalne aj ked raz take drahe auto. Ale viem, ze ked servis, tak servis. A nie - ved to je vlastnost, to tak ma byt. Odporucam precitat fora kazdemu kto to chce kupit. A ked ich neodradia nai skusenosti ludi, dovi dopo a majte co chcete ...

senior
7. října • 19:18

a mne sa celkom pozdava

PV
22. října • 23:18

IX 35 mám dva roky. Absolutně bez poruchy. Velmi pohodlné auto. V lednu ho beru znovu (obměna). Dříve jsem měl Toytu Avensis. Takže nepřesedlal jsem z trabanta.

Kenny
29. září • 21:40

Běžte už s tím hovnajem do ...... :-/

wolff
28. září • 23:59

Kolik zaplatí Hyundayi redakci za větu:
Jezdil sem přes devět, jezdit za 8 nepřináší žádné úsilí...?Podle mne, takto koncipovat větu, v tomto smyslu, nemohlo být zadarmo...Protože... Buď to problém je, pokud autor jezdil za víc než za devět bez toho zmníněného úsilí a nebo to problém není (o čemž pochybuju) a pak teda nechápu, jakto že autor (byť krátkou dobu) jezdi s o víc než litr vyšší spotřebou?:-O

Honza
27. září • 14:23

Většinou nadávají ti co s tou značkou nemají žádné zkušenosti a jen to někde slyšeli nebo jsou prostě fanoušci jiné značky.
Před týdnem jsem koupil další auto do rodiny a jak jinak než Kiu ... korejci mají kvalitní vozy a rozumně nastavenou cenu.

To
27. září • 11:09

Jinak abych se vyjádřil k tomu, proč jsem nabyl já i jiní odporu ke korejcům (dřív jsem je opravdu respektoval a líbiliy se mi), tak to je z toho důvodu, že majitelé těchto vozů nazývají naprosto bez smyslu ostatní lidi, kteří maji třeba fordy, škody atd. "tupými ovcemi", "lidmi bez vkusu" a jejich auta "předraženými plečkami" se "strašnými a hlučnými motory", "nápravou z vozíku" atd.
Nakonec to právě vyeskalovalo kampaní značky Hyundai, že jsou nejlepší na světě.Když už někdo chce něco takového tvrdit, tak potom musí počítat s tím, že se někdo ozve...bye

vláďa.bk
27. září • 5:22

ix35 patří mezi 10 nejprodávanějších vozidel ve SVĚTĚ, ani blinkání zdejších majitelů různých ojjetín na tom nic nezmění! Kupujte si dál své škaredé předražené škodovky,doplácejte za VŠE ,i za záruku! :-)

Misa
27. září • 15:33

vláďa.bk je placený diskutér od hovnaje :-D :-D :-D :-D :-D :-D takový zaměstnavatel, to abys chodil kanálama :-D :-D :-D :-D :-D to už raději dělat revizora v mhd nebo gigola, než mít něco společného s hovnajem, ještě šířit ty plky :-D :-D :-D :-D :-D

Petr
27. září • 16:11

Ty jsi zase neplaceny idiot. Takovemu hnupovi by nikdo na ty blitky nedal ani korunu.

james
28. září • 18:57

:-D

To
27. září • 7:22

Nikde jsem nenašel že by IX35 byla nejprodávanější.
Celosvětově vede ford, toyota, VW. Korejci jsou evidentně nejprodávanější právě pro jejich cenu, kde si tohle auto kupují do rodiny jako druhé, podřadné, na pár let.ČR sice není pupek světa, ale rozhodně si tady nekupujeme auta každé dva roky, proto je lepší vzít Škodu, která je dražší, ale člověk má jistotu kvalitního auta, nikoliv korejské rychlokvašky.Mám ford focus 2, 2.0tdci titanium a za poloviční cenu polovybavené i30 s 1.4 mám úplně jiné svezení, komfort i pocit. Zánovní počet km.Kupte si co chcete...ale octavia na tom není nijak hůř než focus, který je best ve své třídě a marketingové ponižování trapným hyundaiem si prostě nezasloužíA pořád jediný argument je cena. Pokud je to hlavní, kupte si auto z číny nebo indie. Tam je to ještě levnější.

oskar
27. září • 8:45

Zánovní Focus TDCi za 150 tisíc (nová i30 stojí ca. 300)? No tak to teda určitě, nezapomeň dodat že je z německa a po důchodci :-D

To
27. září • 10:51

Po důchodci bych si auto nikdy nekoupil. To už jsou lepší fleetová auta (samozřejmě když člověk ví jaké vybrat). i30 za 300 tisíc je tragédie. To nemá nic.Focus se dá za 180-250 tisíc sehnat, už opravdu s malým počtem km. A je to plná výbava vs holohrůza nevalné kvality.Ve svém autě mám top motor, 0-100 9 vteřin, krouťák dole, max 230 tacho po dálnici, nejlepší podvozek ve třídě, spotřeba 6 litrů, plná bezpečnost, dual klima, esp, navi, přehledný palubní pc (ne ta korejská podivnost). Ceny ND za hubičku. A nemusím být otrokem autorizovanách tragických servisů - patlalů, abych měl nějakou domnělou záruku. Mám perfektní známé v autoservisu, olej si měním za hubičku. Servisní prohlídky taky. Poctivá práce. Najeto za 3 roky 80 tisíc km a měnil jsem jen žhaviče a brzdy. Investice 5 tisíc.Jasně , nové auto to není, má to své mouchy, ale pořád se cítím líp, než v korejském nadautu za vyšší cenu, se zárukou 7 let, ale jinak všim horším...Ostatně, mně je to jedno, já jsem šťastný :)

james
28. září • 19:00

ja teda nie som milovnik korejcov, ale to tvoje porovnanie je pekne na hovno. ty tu porovnavas cenu/vybavu jazdenky s cenou noveho auta, neebeti nahodou? a samozrejme si nezabudol podotknut, ze si to ty niekde individualne za nizsiu cenu servisujes. ale to je uz len tvoje subjektivne hodnotenie nakladov.

oskar
27. září • 12:40

Nelogické srovnání. Dokazujete že má ojetina za danou cenu lepší výbavu a motor než auto zcela nové? To má být jako překvapení? Obstálo by v tomto srovnání proti ojetině cokoliv nového- i30, focus, octavia? Těžko. Srovnáváte auta ze dvou odlišných světů (ojeté x nové).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
To
27. září • 14:54

Co je na tom nelogického? Nesrovnávám ojetinu x novotu, srovnávám jen to, že starší focus je pořád daleko lepší auto než super hyper moderní a nejlepší hyundai/kia. V tom je ta pointa.
Srovnávat nový focus s kiou/hyundaí se ani neodvažuji, tam by to vypráskání bylo nehorázné

oskar
27. září • 15:11

Co je nelogické? Například v jedné větě nápsano "Nesrovnávám ojetinu x novotu, srovnávám starší Focus x nový hyundai". Dává to smysl? :-D
Jinak záleží na tom, co si kdo představí pod "lepší". Stáří, stav, najeté kilometry- lepší je Hyundai. Výkon motoru, výbava- vede ojetina.

Petr
27. září • 8:36

Jinak s cenama kecáš. Teď jsem dělal výběrko na dodavatele aut a na polovinu se nedostaneš ani náhodou. Stále ford stojí o trochu více. Ale rozdíl není tak propastný.
Poptával jsem i KIA CEED. 1,6 CRDi exclusive 424 980,- FOFO titanium 1,6 duratorq 458.990,-. Samozřejmě na fleet dostaneš nějakou slevu. Obě auta jsou velmi hezky vybavena ale není problém na příplatcích přidat dalších 150.000,-

Petr
27. září • 8:22

FoFoII je super auto. Je radost tím jezdit. Mám objednaný FoFoIII.
Korejci ale nejsou žádné rychlokvašky. Ty firmy vznikly mnohem dříve než v ČR byla demokracie. A není to tak dávno, co jsme se smali tvrdým plastům v jejich autech. A najednou jsou takové plasty i v koncernových vozech a prodává se to jako výhoda. Je potřeba to jen zdůvodnit. Škodovky vůbec nejsou špatná auta, ale je potřeba brát korejce vážně. Navíc tu bude za cvíli čína a indie. Věř tomu, že to nebude tak dlouho trvat. Vžtyť už dneska čína i indie vlastní evropské automobilky. Mají přístup ke know-how a nemusí nic vyvíjet.

To
26. září • 13:03

Hyundai/kia bylo dobré auto pro socky, kteří chtěli mít dojem, že mají nové a stejně kvalitní auto za mnohem nižší peníz (desítky tisíc, hodně desítky tisíc) než konkurence (logicky a ruku na srdce, copak to v byznysu jde?)Člověk to respektoval a to dokonce by si to auto třeba někdy koupil kvůli pěknému designu. Ovšem jejich marketing udělal to, že ceny ojetin se drží docela vysoko...budiž (když si majitelé myslí že mají nadkáru)...ale hlavně vrcholem je srovnání Octavia s i30. Chápu, srovnání je fajn věc, jenže celý marketing je postavený a tom, že nejen že je I30 levnější a vybavenější a krásnější a prostornější (ačkoliv je menší), ale navíc celkově lepší a kvalitnější a podržte se, český...tahle značka je pro mě už jen "Hovnají", protože přesně na to je jejich marketing.

vláďa.bk
27. září • 5:18

Octavia,auto se zadní nápravou z přívěsného vozíku! Předrženě už v základu! Minulé generace na zadních sedačkách nepoužitelné! Doplatek na vše,co je jinde běžné! Placená záruka! Hyundai jeden z největších světových výrobců vyváží i30 úspěšně i do USA! Takže dle nékolika českých hňupů asi kupující dělaí chybu?

Petr
27. září • 6:36

Je to tak. Někteří si myslí, že evropa je pupek světa. Kdepak Pánové. V čechách se prodávají Škodovky. Jiné automobilky to tu mají těžké. Ale jeďte se podívat za hranice. Nemyslím o prázdninách a do Chorvatska. Minulý týden jsem na rakouské dálnici napočítal více i40 jak jakýchkoli Škodovek. Jsou to ti rakušáci ale trotli, že?
Do rakouska jezdím kažtý měsíc, máme sídlo firmy v Mils. Do teď byla celá firemní flotila Škoda, ale už se to tříští. Škodovky se už kupovat nebudou, protože soudruzi podražili ve všem a kvalita tomu neodpovídá.

Petr
27. září • 6:29

Je to tak. Někteří si myslí, že evropa je pupek světa. Kdepak Pánové. V čechách se prodávají Škodovky. Jiné automobilky to tu mají těžké. Ale jeďte se podívat za hranice. Nemyslím o prázdninách a do Chorvatska. Minulý týden jsem na rakouské dálnici napočítal více i40 jak jakýchkoli Škodovek. Jsou to ti rakušáci ale trotli, že?
Do rakouska jezdím kažtý měsíc, máme sídlo firmy v Mills. Do teď byla celá firemní flotila Škoda, ale už se to tříští. Každý si může koupit co chce. Ale u mě to Škoda nebude.

Volvo S60
26. září • 16:43

Jo jo vykloktej si, smrdí ti z huby!

gaba
26. září • 13:29

Zase nějakej chytrák. Už jsi to někdy vyzkoušel, že tak blbě meleš.

gaba
26. září • 13:30

Ta odpověď je pro toho chytrýho TO.

Petr
26. září • 13:24

V KIA a ani v i30 jsem nikdy nejel. Ale to že je menší neznamená horší. Já nemusím vozit půl kubíků zavazadel. Vozím jen noťas. Momentálně jezdín s OII a už se těším, až se toho zbavím. Stáří 6 let, nejeto 250 000, hnijou lemy dveří a páté dveře, vyměněna převodovka. To neberu, že jsou vyměněny snad všechny podvozkové díly - je to spotřebák. Ceny ve načkovém servise - šílenost. Jízdní vlastnosti nic moc.

Tom
26. září • 18:05

Jizdni vlastnosti nic moc? jel jsi vubec nekdy v OII?

Petr
27. září • 6:13

Jo, ve srovnání s Mondeem. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem málem vymetl příkopu. Ono se tomu zase tak moc zatáčet nechce. A taháš za sebou šílenou prdel. Ale 408 je horší. To tě jistě potěším.

Řidič
26. září • 18:55

No, ruku na srdce, k Impreze to má hodně daleko, ale nejhorší to není, hlavně v provedení 4x4,

Tom
26. září • 22:01

To je take otazka. Mel jsem moznost jezdit se starsi verzi imprezy pouze s pohonem prednich kol(jiste vis, ze se delaly) a u tech zbylo hodne malo z vozu s pohonem 4x4. Jizdni vlastnosti byly hodne nejiste a nedotacive to bylo jako vuz s tezkym dieselem daleko pred predni napravou.
Tim nechci hanet imprezu, jen chci rici, ze pokud mam auto s velkym kufrem atd, tak srovnani s kratkym hatchbackem 4x4 asi neni zcela na miste. Lepe bych to prirovnal treba k focusu combi apod

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Řidič
26. září • 22:07

Já nalítal s Octou II 4x4 150 tis km, a seděla o 100% líp oproti OII je s předkem, kterou jsem nafasoval nyní. Proto jsem to napsal.
Je prostě fakt, že dvoukolka Octa není nic vyjímečného, jak se snaží někdo namluvit. A když ta současná řada má vzadu trubku, jako Octa I, nemůže být o pokroku ani řeči, tomu nevěřím.

To
27. září • 7:28

Nechci se přít, ale co mám zkušenost se S2 4x4, tak ten haldex zabírá jen při prokluzu, takže nevidím důvod, proč by to mělo lépe sedět

Tom
27. září • 9:07

no není prokluz jako prokluz... je velký rozdíl současný haldex a v ten první Oktávce
nehledě na to že verz 4x4 mají trochu jinak "naladěný" podvozek

Adam
27. září • 13:03

Možná jsem z jiné fyzikální dimenze, ale není to náhodou tak, že vyšší auto (4x4),z principu nebude sedět hůře než totožné auto nižší? Tužší pružiny také nezachrání všechno...Pokud má kdokoliv pocit, že by Octavia 4x4 seděla lépe než obyčejná, ať hledá rozdíl hlavně v opotřebení, velikosti kol a typu pneu.Jistě, trakce je něco jiného, a Haldex nových generací umí pomoci i v zatáčce, ale dejme tomu slalom s rozjetým autem na neutrál, losí test apod., čtyřkolka nemůže vyhrát.

Adam
27. září • 13:14

Samozřejmě tam mělo být "nebude sedě lépe", takto bych opravdu byl z jiné dimenze :-D

To
27. září • 10:42

Jo možná to jiné naladění, jiné odpružení, 4x4 má jiné prvky, to ano. Ale divil bych se, že by to udělalo takový rozdíl. Ale je to možné

Zelí
27. září • 17:35

Pokud Haldex vyhovuje v bug veyron a zcela v pohodě řeší trakci auta s výkonem 700kw i v rychlostech 300km/h, tak zcela v pohodě zvládá trakci autíčka se 100kw jako je OII.
Jinak s OII 4x4 jsem najel cca 100 tisíc km a trakce ve všech situacích a podvozek je jednoduše řečeno skvělý a jediný limit byl výkon kolem 130kw.

Milda
27. září • 10:10

Aha, tak teď už to chápu. :-D

Tom
27. září • 11:01

nerozumím tomu smíchu...otec jezdí po Jizrkách a Krkonoších Oktávky 4x4 od jejich počátku a když srovnám tu z podzimu 1999 se současnou a nebo našim Volvem tak ten Haldex udělal obrovský skok dopředu. Dneska vás v zatáčce nic "nekopne" od zadních kol, ani v kopci neuslyšíte chrupnutí když se předek protočí.

Adam
26. září • 17:50

Zaujalo mne to tvrzení o hnilobě - bylo auto bourané? Protože ruku na srdce, Octavii II, a 6 let starou obzvlášť, jsem rezavou neviděl ani jednu B-]

Rover623
26. září • 18:24

Píše lemy dveří, pravděpodobně se jedná o používané auto (a to hodně) ve městě, pak se odřou spodky dveří a reziví to rychleji než Škoda 100. Octavie a vlastně i Mondeo to nemají na lemech dveří moc dobře ošetřené.

Adam
26. září • 21:16

Dobře, tak dejme tomu že "vorval" dveře a kufr, ale potom je to zavádějící argument. Z každého auta na světě se dá udělat olítaná plečka co rezne (tedy až na Trabanta a jemu podobné, tam rezne jen podvozek :-D)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rover623
26. září • 22:40

Tak o tom se nepřu, horší je, že skoro všechna koncernová auta na nové platformě (Octavia 2, Fabia 2 atd.) rezivějí na místech kde to není vidět nebo je to vidět až když má člověk díru skrz celej plech ven. Kdyby majitelé těch aut viděli to co já, tedy jak vypadá spodek a deformační zóny těch aut po 2 letech, začnou raději jezdit tím Trabantem. Jakmile to stojí venku i v zimě a hlavně se s tím jezdí i v zimě, je z toho tak po 2-4 letech pojízdná rakev. To auto se musí při bouračce rozpadnout jak domeček z karet, ale je fakt, že viditelně to koroze nikde nežere, když se neví kam koukat. Ale aby to nevypadalo, že hážu špínu jen na Škodu, Fordy na tom nejsou o nic lépe. U korejců, Hyundai/Kia koroze zase bere plechy v motorovém prostoru, které jsou ošetřené velmi nedbale (zvlášť na místech kam není vidět), aby ta auta nakonec nedopadla jako Lancia v Anglii v 70. letech, kdy těm autům vypadávaly motory za jízdy z kastle (tehdy i s pomocným rámem).

Adam
27. září • 13:10

Podle toho co píšeš, budeš buď superhrdina s rentgenovým viděním, nebo automechanik. Nevím jak jsou na tom vylítaná služební auta, ani jsem nikdy nerozložil auto do posledního šroubku, ale zkušenosti mám takové: Denně používaná Octavia II fl., 4,5 roku stará - podvozek zcela nenarušen, jen "patina" na výfuku a podvozkových dílech. Denně používaný Roomster, 3 roky, až na výfuk s patinou netknutý. Pravda, nenajezdí extremní kilometry a mají garáž, v zimě ale jezdí stále.

Rover623
27. září • 20:04

Takže, nejdřív Fabia 2, reznou nosníky kastle, jsou dole normálně vidět, ale reznou zevnitř ven, takže to není vidět. Teče do nich dešťová voda z motorového prostoru, byla o tom reportáž i v ČT (doufám ovšem, že i zdejšímu plebsu je jasné, že v mainstreamových médiích se o těchto věcech běžně nemluví).Octavia 2 - reznou díly spodku (nutné oddělat štíty výfuku a kryt pod ním); občas už při montáži ve fabrice pod spodní kryt zapomenou dát těsnění, pak rezne koncovka hlavního svazku kabelů; korodují silentbloky motoru a jejich šrouby, není to vidět, pozná se to až při demontáži motoru; reznou dveře (hlavně přední, o pátých jsem pro změnu nikdy neslyšel) v místech výpustí pro vodu, jde to vidět hlavně po demontáži výplníRoomster - koroduje uložení zadní nápravy; u některých ročníků zatékání kolem předního nebo zadního okna; opět nosníky kastle (nutná demontáž tepelných štítů); koroze plechů zevnitř motoru (hlavně dole); koroze uložení předních tlumičů a nakonec taková lahůtka, rezne plech na kterém je uchycena baterieOvšem, nelze to paušalizovat. Neřekl bych, že by měla Škoda tak obrovské výkyvy v kvalitě, spíš jde o přístup majitelů a také místo provozu auta

Adam
28. září • 9:25

Děkuji za vysvětlení, takto už je to zajímavá informace. Ta dešťová voda je celkem fail, pokud je to sériový problém, zkusím o tom najít více.Určitě bude záležet na zátěži těch aut, některá fleetová auta se prakticky nezastaví a v kombinaci s tvrzením, že nejlepší off-road je služení Fabia, to asi dělá své :-)

To
27. září • 7:26

Napíšu to asi takhle.
Předlož nějaký důlaz, fotky a případně výzkum tohoto tvrzení.
Protože takhle to jsou jen typické diskuzní bláboly.

Stefan
26. září • 10:52

len BLBEC bude točiť motor nad 3000-3500 otáčok!! a na zákrutách pôjdem len tak aby som sa neoupal..radsej mám pohodlné auto ako tvrdé- ako nemecká čižma!!ale za to zákrutu drží-mne nemusí zákrutu držať budem jazdiť primerane!!B-]

veto
27. září • 8:19

takze svojim prispevkom vlastne vyjadrujes, ze tebe staci aj trabant, ci skoda 120, lebo ty pojdes na nich primerane.

Petr
26. září • 11:58

Jakou řečí jste hovořil a co bylo smyslem vašeho příspěvku?

Misa
26. září • 10:21

Značku hovnají nebo jak mění tu výslovnost nemáme rádi! S takovym autem nechť si jde banda těch lhářů do patřičných míst! Auto je prkenne jak od to dřevěné od Flintstonů, rezavé jak ďas, odpadaji z toho ty lišty, piliny ve vaně při výměně oleje taky nic moc. Vlnobití na karoserii moc nepřidá, při nehodě je to jak složka od vysvědčení a ne kastle. Posledni třešničkou na dortu je chovaní Nošovic a záruky co na nic neplatí. hovnaj už nikdy !!! Už se těším, až jeho placení diskutéři zareigistrují test (na který je mimochodem udělané press car z úplně jiných dílů) a budou tu valit neuvěřitelné klíny.

Petr
26. září • 10:39

Silná kritika. Jistě to jsou tvoje zkušenosti.

Kenny
26. září • 17:08

Já bych Hovnaj taky nechtěl :-( To auto si hraje na hogo fogo, přitom je to technicky horší než vysmívaný Fiat :-O To je pro lidi, kteří chtějí mít pocit nového vozu, ale o motorismu neví zhola nic :-/ Jezdit s Hovnaj, to je jak nosit triko "žák pomocné školy" :-D nic ve zlém

kajman73
26. září • 19:41

Hyundai/Kia jsou naprosto normální značky srovnatelné s běžnou produkcí jiných neprémiových značek.
Každý si prostě kupuje to co mu vyhovuje nebo to na co má. Ale řešit podle značky auta (pokud to není nějaká prémiová značka) postavení a společenskou prestiž je blbost.
Přitom někteří lidi jsou schopni při slově Dacia pomalu zvracet, další když slyší Hyundai/Kia, tak si klepou na čelo a další se vysmívají Renaultu nebo Fiatu.
No a největší "borci " se snaží poskládat žebříček značek podle prestiže. Přitom absolutně pomíjí třídy aut nebo jejich výbavu a další podstatné vlastnosti.
Kolega z IT branže má například sedmimístnou Dacii Logan, protože potřeboval hodně místa pro pasažéry i náklad a zas tak neřešil prestiž. A přitom by měl i na podstatně dražší auto, je to tedy podle vás nějaká "socka"?

Spring
5. března • 13:13

Zkuste v Německu přijet na jednání o velké zakázce, kde jste dodavatelem v Dacii nebo Hyundai. Skončil jste. Nemáte li na slušné auto, dané vaší pozicí, pak nemáte ani na zakázku. A to můžete být fachmann a levný jak Číňan.

Misa
27. září • 7:46

Dacia si na nic nehraje. Přiznává velmi reálně barvu "za málo peněz méně muziky" . Je taková jaká je a proto vůbec nevadí. Váš kolega je nenáročný, tečka a nikdo nevidí problém. ... Problém je ten, že Hovnai si hraje na něco co absolutně není, okatě lže a nutí svou propagandu veřejnosti! Proto dráždí, a lidé kteří jeho povídačkám "o kosmodisku a biolampě" věří (proto si ho koupili) jsou a budou vysmívaní, srry.

strejda od piva
26. září • 22:33

je sranda sledovat,když na závody MTB přijedou strejdove v A8čce a z střechy sundají kolo za 3000.-kč a naopak přijede borec v starém formanu a na střeše ma Canondale za 200 000.-kč :-D kdo je pak z nich socka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
George
27. září • 0:05

To Canondale za 200litrů jezdí samo???Nebo,když je ta ,,socka" z Audiny namakaná,tak vás udělá i na kole z Mountfildu ;-)

Tom
27. září • 10:57

Tak jasně, je to hlavně v nohách, ale od určité výkonosti i v materiálu "pod prdelí"
Já mám kolo cca za 50 a tchán za těch cca 200 a více méně je to už jen o váze.
takže mě vyjde levněji shodit pupek :-D
Na druhou stranu jsem servisoval pár kamarádům kola do 15tis a někdy je to hrůze něco seřídit, o váze a životnosti nemluvě, ale záleží kolik a jak člověk najezdí.
Kola z hypermarketů a "sekaček" jsou vyhozené peníze.

George
27. září • 15:09

Ale ano,máte pravdu.Já to nemyslel zase až tak doslova.A s těmi ,,hypersuper" šmejdy,je to pravda.Všechno atypické,nic na to pak nesedí,prostě ,,bláto".

Shimi
26. září • 18:26

Kenny: Auto je věc a ta si sama o sobě na nic hrát nemůže, to si zapiš za uši ;-) Nicméně "nic ve zlém", ale jestli posuzuješ konkrétního člověka podle toho, v jaké plechovce jezdí, tak jsi mentálně úplně v zádeli.

Chuan Rodriges Pereveres
27. září • 21:24

Co ksicht v Hyunaaáj nebo Kia to vesnickej křupan ze starou vedle sebe.Protože to bylo 30x denně v TV , tak to mueli koupit, aby měli ten lepší život a milionové české auto.Ono to právě poznat je!!!!! Sračky poruchové.

Doporučujeme

Články odjinud