Hyundai ix20 jde do prodeje, máme kompletní český ceník

23 komentářů

Ivan
31. října • 13:09

Museli se hodně snažit, aby vůz uvedli ještě v tomto roce. Kdyby to nestihli a uvedli až v roce příštím, museli by dávat ESP už v základu, tedy u všech verzí, takto si budou moc účtovat příplatek 15 tis. Kč (u levnějších dvou verzí).

Tomm
28. října • 9:50

ale mě se zdá, že Hyundai dělá o třídu ošklivější auta než sourozenec (či dcera) KIA. Srovnám - li Vengu a toto, Ceeda a i30, Sportage a ix35, Sorento a Santa Fe, tak je to z mého pohledu 4:0 pro Kiu. Je to asi tím, že jsem evropan a daleko víc mi sedí design Kie, který je výrazně evropštější. Pak to Hyundai musí dohánět cenou... A to vůbec nehovořím o střední třídě, kde Optima designem zřejmě novou Sonatu deklasuje.

Honza
28. října • 18:39

Hyundai dělá o třídu ošklivější auta než sourozenec (či dcera) KIA bych neřekl. Jste konzervativní koupíte Hyundai jste více nekonformní koupíte Kiu. To samé je u Seat vs Škoda , každý oslový někoho jiného v dané příjmové skupině. Rozhodně je to v jiném duchu nikoliv ošklivé.

Tomm
28. října • 22:31

Právě že jsem konzerva, a tak bych si určitě vybral Kiu, nebo Škodovku...

Alonso
29. října • 9:03

najlepsie je ze kazdy si moze kupit co chce a co sa mu paci. A obidve znacky sa velmi dobre predavaju napr. i30 sa uz predalo takmer 300 000 kusov len v Europe (predchadzajuca Elantra ledva dosiahla 100 000 kusov za celu svoju karieru v Europe), ix35 je vypredana do marca 2011 a tovaren v Ziline nestaci vyrabat. A to znacka prinesie do Europy najblizsi rok dalsich 10 novych aut.Kia je fajn len mi takmer pri kazdom aute pride ze Hyundai ma vzdy nieco naviac za rovnaku alebo nizsiu cenu (a v tych autach sa vzdy aj preveziem a nehodnotim na zaklade 5 obrazkov na internete).

Tomm
29. října • 12:19

Souhlas, je to vždy o osobních preferencích, jinak by yni nebylo možné mít tak rozmanitou nabídku modelů a značek... Nicméně se mi nezdá, že by zrovna Hyundai nabízel něco navíc proti Kii, spíš naopak, ix35 nemá v základu klimu, Sportage jo, Venga je s klimou za cca 260tis, ix20 je bez. Každopádně se jim daří zcela oddělit charaktery aut.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alonso
29. října • 12:49

to ci ma klimu v zaklade alebo nie je menej podstatne ako to aka je celkova vybava a zakaznici dnes nekupuju vyslovene len zaklad - vacsina chce mat aspon trochu slusnu vybavu. ix35 urcite malokto kupuju v zaklade - na ceste stretavam casto verzie so stresnym oknom a 17-18 diskami (Style, Premium). To mas jak s BMW 5 radu - zaklad stoji cca 45 -50 000 Euro ale velka cast zakaznikov si priplati dalsich 5-10 000 Euro za options.Podstatne je to, ze Hyundai je najrychlejsie rastuca automobilka na svete (pre 10 rokmi bola 12 na svete, dnes je 4 a predava celosvetovo 4 krat viac aut ako Skoda).

pepa
29. října • 13:26

... a doma mam nad posteli 2 metrove logo Hjundaj :-D:-P

Alonso
28. října • 13:28

nazor Ti neberiem - mne sa prave ix35 paci daleko viac ako Sportage, na ix20 si pockam nazivo. Mam skusenost, ze vacsinou Hyundai na zivo vyzera omnoho lepsie ako na obrazkoch.Aj tak je to jeden koncern - Hyundai kupil Kiu a dostal ju z peknej brindy v 1998 a celosvetovo je predava 2krat viac ako Kia.

LuThoR
28. října • 11:50

Musím uznat, že naprosto souhlasím...ty "super" vlnky od přídě k zádí jsou pěknej hnus

Shimi
28. října • 9:07

Jen taková malá technická, 440 l kufr? To je překlep nebo v tom je započítán i střešní box? :-D Páč klasických 440 l, tzn. po plato, to nemůže mít ani omylem.

baytik
29. října • 13:53

proc po plato? treba skodovka to pocita po hranu oken (spodni :-)

Shimi
29. října • 14:04

to baytik: Víš k čemu to plato slouží? Až to zjistíš, tak si rovnou odpovíš na svoji otázku. A potom taky pochopíš, že je tím pádem úplně irelevantní jestli to ta či ona automobilka počítá nějak jinak.

fsh
28. října • 19:59

záleží na metodice výpočtu, obecně se do celkového objemu počítá také prostor pro rezervu - což v případě plnohodnotné rezervy dost litrů přidá...

Shimi
29. října • 9:41

No a to je přesně ono, metodika výpočtu. VDA 211, 213, 214, bla bla bla. Každý si to dělá jak chce, protože VDA není ISO norma. Jako dodatkovou metodiku si to vymysleli němčouři a postupně to začali všichni používat. Co zajímá mě je to, kolik má kufr od podlahy po plato, páč všechno ostatní je zavádějící a účelově použitý kvůli trumfnutí konkurence. Samozřejmě jen na papíru, tam to číslo vypadá strašně hezky, ale reál je potom trošku jiný.

SV
28. října • 8:00

Nejak nechapu tu politiku Hyundaie davat klimu az do nejvyssi nebo nejvyssich vybav, a to v dobe, kdy se klima (kdyz pomineme mini auta) stava naprostou samozrejmosti jako dvere a volant :-(

Tomm
28. října • 9:52

Hyundai nemá klimu ani v základní verzi ix35, což je u korejce této třídy a této cenové hladiny na pováženou...

kamil
28. října • 8:50

A kde přesně je klima v této třídě takovou samozřejmostí ?Škoda Fabia - v základu až u Elegance (Easy - bez klimy, Classic a Ambiente za příplatek)
Škoda Roomster - v základu za příplatek
Peugeot 207 - v základní výbavě jen za příplatek
Opel Corsa - zákl. výbava Essentia bez klimy, u Enjoy za příplatek
Citroen C3 - v základní výbavě za příplatek
C3 Picasso - v základu za příplatek
Honda Jazz - v základu za příplatek

f
28. října • 9:53

bmw 7, audi 8 i dospělý mercedesy ji maj v zakladu, socky at si priplatej B-]

Remek
28. října • 19:34

A vy jste nadčlovek nebo ještě něco víc.... k-k-t-!
Nevím , od kdy mají socky auta?

kane
28. října • 14:51

jsou to čuramedáni vydřiduští, jako všichni kapitalisti. Ale my se nedáme, že jo, chlapi !

Redžepi
28. října • 3:48

125kw? to si snad delaji srandu pro takovou znacku tolik vykonu :-O:-D

LuThoR
28. října • 6:32

125 koní...ale to je jedno, i tak je to padádní porce pro tak lehké auto.

Doporučujeme

Články odjinud