Hyundai ix20: další Nošovické mini MPV oficiálně odhaleno

Minulý týden jsme vám nejnovější model Hyundai jménem ix20 představili na první skice a dnes tu již máme oficiální fotografie a informace. Inu, ne nadarmo se říká, že v Koreji jde vše rychleji.

Pro nás je nesporně zajímavým faktem, že vůz se bude vyrábět v českých Nošovicích. S na tomto místě již výráběnou Kiou Venga totiž bude sdílet prakticky veškerou techniku a nebude ani příliš velkou nadsázkou, když ix20 označíme za Vengu s jiným designem.

Vůz bude ctít vzhledovou linii nastolenou posledními novými modely a facelifty - všimněte si třeba šestiúhelníkové masky chladiče, nebo protažených předních světlometů. Nahlédnout můžeme též do interiéru, který se ovšem od Vengy, zdá se, liší jen volantem, přístrojovou deskou a pojetím středové konzole. Základní architektura se jeví být totožnou.

Ze specifikací Vengy bude také nutné vyjít, pokud se budete chtít o ix20 dozvědět něco bližšího. Sám výrobce nám toho totiž mnoho nepověděl a říci si tak můžeme leda to, že vůz by se měl dostat na trh ještě před koncem roku a Hyundai očekává úspěšný crash test s pěti hvězdičkami. Pod kapotou předpokládáme benzinové motory 1,4 a 1,6 s 90 resp. 125 koňmi a dieselové se stejným objemem a 90 resp. 128 koňmi výkonu.

Kompletní specifikace a trochu více fotografií můžeme očekávat před startem pařížského autosalonu, kde si ix20 užije pozici největší vystavované novinky Hyundai.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hyundai ix20 se sice bude vyrábět u nás, první informace o něm ale zveřejnili Britové. I proto má vůz volant jinde, než byste možná čekali
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 174 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků