Hyundai Ioniq Electric je zatím spíše zklamáním. Ujede totiž jen 169 km

Na nedávné tiskové konferenci Hyundai sliboval příchod modelu Ioniq a své sliby doprovodil odvážnými tvrzeními. Hybridní provedení zle zatopí Toyotě Prius, elektrická verze údajně překoná svým dojezdem většinu podobných soupeřů. Podle prvních informací přímo z Koreje to ale zatím spíše vypadá na menší zklamání.

Video | Design | Hatchbacky | Ženeva 2016 | Hybridy | Hyundai

Hyundai kompletně odhalil model Ioniq Hybrid. Na trh dorazí ještě letos

Hyundai na svých korejských stránkách už zveřejnil základní fakta o modelu Ioniq Electric. Ten používá elektromotor o výkonu 88 kW, maximální rychlost je 150 km a baterie mají kapacitu 28 kWh, což by mělo automobilu vystačit na ujetí maximálně 169 km. Původně ovšem Hyundai sliboval dojezd 250 km. Je ale klidně možné, že evropská verze dostane lepší akumulátory a že nakonec opravdu nabídne přes 200 kilometrů na jedno nabití.

Byznys | Hatchbacky | Hyundai

Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Hyundai Ioniq dorazí do České republiky letos na podzim. Jako první bude k dispozici hybridní verze kombinující motor 1.6 GDI a elektromotor o výkonu 32 kW. Hyundai Ioniq Electric přijde brzy poté. Příští rok se objeví ještě třetí varianta, kterou je plug-in hybrid. 

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai ix35 1.995
Rok výroby: 2011
Stav: 78 559 km
Cena: 260 000 Kč
Hyundai i30 1.591
Rok výroby: 2012
Stav: 50 280 km
Cena: 189 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků