Hyundai Intrado je studií crossoveru s vodíkovým pohonem

Automobilka Hyundai se v Ženevě blýskne také ostře řezanou studií Intrado.

O přípravách tohoto modelu jsme vás prvně informovali již loni v prosinci, ale nyní můžeme být konkrétnější. Nabízíme vám první oficiální snímky konceptu Hyundai Intrado s pohonem využívajícím vodíkových palivových článků. Co se technických specifikací týče, nechává nás Hyundai stále v blahé nevědomosti, vše důležité si zřejmě schovává až do Ženevy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Intrado Concept se připravuje na svoji ženevskou premiéru
 

Intrado je kompaktním třídveřovým crossoverem s širokým rozchodem kol a výrazně zaobleným čelním i zadním sklem. Interiér působí podobně agresivním dojmem jako povrch karoserie s ostrými hranami, přesto je řešen celkem střízlivě a jednoduše. Zdá se, že hlavním posláním tohoto konceptu je prezentovat novou generaci pohonné soustavy s palivovými články, ovšem nechme se překvapit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků