Hyundai i30cw: prodlouženo, potvrzeno

Na svém stánku na letošním autosalonu v Ženevě značka Hyundai představí kombiverzi nové generace svého modelu i30.

Na rozdíl od geneze větší řady i40, jež se prvně představila coby kombík a teprve po několika měsících také jako sedan, se menší i30 drží konvencí. Výchozí pětidveřový hatchback oslavil svoji premiéru na loňském autosalonu ve Frankfurtu a s odstupem několika týdnů se objeví také v karosářské verzi kombi. Stane se tak na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw na prvních snímcích
 

Také nový Hyundai i30cw byl postaven v konstrukčním středisku Hyundai R&D Centre v německém Rüsselsheimu a podle tvrzení autorů vznikl podle požadavků evropských zákazníků. Oproti hatchbacku je kombík o 185 mm delší, přičemž z prodloužené karosérie má těžit především prostor pro zavazadla. Ten ve svém základním uspořádání pojme 528 l (vs. 378 l) zavazadel a po sklopení zadních sedadel až 1 642 l.

Testy | Kombi | Hyundai | Volkswagen Passat

Test: Hyundai i40 1.7 CRDi - když vás Passat nebaví

Škála pohonných jednotek bude kopírovat nabídku hatchbacku. Ortodoxní milovníci benzínu budou vybírat ze čtyřválců 1,4i CVVT/73 kW, 1,6i CVVT/88 kW a 1,6 GDi/99 kW, vyznavači nafty pak budou mít k dispozici motory 1,4 CRDi/66 kW a 1,6 CRDi/81 a 94 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw v nové generaci se představuje
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků