Hyundai i30cw: prodlouženo, potvrzeno

Na svém stánku na letošním autosalonu v Ženevě značka Hyundai představí kombiverzi nové generace svého modelu i30.

Na rozdíl od geneze větší řady i40, jež se prvně představila coby kombík a teprve po několika měsících také jako sedan, se menší i30 drží konvencí. Výchozí pětidveřový hatchback oslavil svoji premiéru na loňském autosalonu ve Frankfurtu a s odstupem několika týdnů se objeví také v karosářské verzi kombi. Stane se tak na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw na prvních snímcích
 

Také nový Hyundai i30cw byl postaven v konstrukčním středisku Hyundai R&D Centre v německém Rüsselsheimu a podle tvrzení autorů vznikl podle požadavků evropských zákazníků. Oproti hatchbacku je kombík o 185 mm delší, přičemž z prodloužené karosérie má těžit především prostor pro zavazadla. Ten ve svém základním uspořádání pojme 528 l (vs. 378 l) zavazadel a po sklopení zadních sedadel až 1 642 l.

Testy | Kombi | Hyundai | Volkswagen Passat

Test: Hyundai i40 1.7 CRDi - když vás Passat nebaví

Škála pohonných jednotek bude kopírovat nabídku hatchbacku. Ortodoxní milovníci benzínu budou vybírat ze čtyřválců 1,4i CVVT/73 kW, 1,6i CVVT/88 kW a 1,6 GDi/99 kW, vyznavači nafty pak budou mít k dispozici motory 1,4 CRDi/66 kW a 1,6 CRDi/81 a 94 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30cw v nové generaci se představuje
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků