jo,tam bude chyby,když kia má 1,4-80kW,přeci korejci nedělají htp.
hm, to máš asi pravdu, bude to ten malý benzin, předtím jsem se nepodíval. Ale o tom dieselu 66 kW se opravdu několikrát objevily zprávy - nepotvrzené.
Nevím, nakolik jsou obrázky věrné, ale kombi od Kie se mi zdá trochu delší.
Nakonec jsem se podíval a musím ti říct, že cee'd SW je o 1 cm kratší (4470) než i30 kombi (4480) . Ale cee'd dělá větší ramena, tak vypadá svalnatěji. Asi před dvěma lety skupina informovala, že Kia má být drsnější a sportovnější značka, Hyundai uhlazenější a nóblejší - tohle by tomu celkem odpovídalo. Ale zatím nevíme, jak se výraz Kie změní po příchodu nového šéfdesignéra Petera Schreyera (ex-VW Group) zhruba v září loňského roku.:-))
a nehovorilo sa, ze sa to zo zaciatku bude vyrabat v Ziline?
jj, dost jsme o tom na chatech spekulovali jako logickém řešení, taky se objevila taková neoficiální informace. Ale při představení i30 řekl Hyundai oficiálně, že do dokončení Nošovic v Koreji. Tak si počkáme, jak to bude doopravdy;-)
Teda fakt nevím čím přemýšlíte.Od Hyundaie taková blbost nemohla jít ani neoficiálně.KIA na Slovensku se pomalu rozjíždí a zaučuje lidi, na krátkodobé projekty nemá čas, lidi a ani linku. Do dvou let bude mít co dělat, aby rozjela výrobu Sportage, Ceed 3d a naposled Ceed kombi. A v těch dvou rocích už začne s výrobou Hyundai v Nošovicích.
A přece se takové zprávy z okruhu Hyundaie objevily. Nevím, jestli jsi manažer v Žilině, třeba máš detailní přehled, v tom případě prosím doplň informace konkrétně. Technickým faktem je, že oficiálně oznámená kapacita Žiliny je někde kolem 300 tis. aut a že softwarové vybavení výrobních linek umožňuje souběžnou výrobu tuším 6 modelů. Takže pokud je strojní vybavení na místě, technicky možné to je. Krátkodobý projekt by to byl jen v uvozovkách, tak jako tak musí Žilina najet výrobu komponentů pro i30, které bude v rámci výrobní kooperace subdodávat. - Mně naopak připadá obtížná představa, že se i30 bude montovat v Koreji a vozit do Evropy - kromě enormního zvýšení nákladů je v takovém případě otázka, kde korejská fabrika vezme komponenty, když se mají dělat právě v Žilině. Dozvíme se to ale brzy, protože i30 se začíná vyrábět v sérii letos. - btw re Kia: první se začne dělat cee'd SW, pak 3D ne obráceně, u Sportage nevím - tuším tam možnou radikální změnu modelu.:-)
Benzínová 1.6 o výkonu 66 kW? Jde opravdu o benzín?
Určitě není, musí jít o slabší verzi 1,6 dieselu, o které opakovaně prosakují zprávy už od prvního představení cee'du SW.
Sám krabicáky nemusím a jezdím v kupe, ale tohle de.
Když máš rád kupé (nejlépe červená), zadej si HND 3 Veloster;-) nebo počkej pár dnů, až dorazí zprávy z autoshow v Soulu
Hezké, trochu jako Peugeot, ale asi za lepší cenu. Kvalita by nemusela být špatná...
Peugeot? To ti asi připomíná cee'd SW... i30 s přimhouřením obou očí spíš Citroen, když už by člověk chtěl za každou cenu hledat podobu ve Francii. Ale já ji nehledám.
Já mám nejraději lieftback, velký kufr jako sedan, přístup do něj jako do hatchbacku, převezu v něm skoro tolik co v kombi a nemám krabici. Kupátka jsou boží.
I já zamačkávám slzu po liftbacích - protože ty aby špendlíčkem hrabal, zřejmě z důvodů konstrukčních komplikací. Na druhou stranu ale znovu hlasitě tleskám skupině Hyundai-Kia, že po několika letech vrací do své nabídky verzi kombi. Ukázalo se, že empévéčkem kombi nenahradíš. Odlišení i30 od cee'du v kombi se mi zdá hodně podařené. Stylistické prvky i30 (zadní partie) dostaly imho ve verzi kombi větší smysl proti HB, vypadá to na pěkný plynulý design, kde na sebe celky a detaily logicky navazují. Obě automobilky se začínají přibližovat nové designové identitě (Kia asi poněkud rychleji), kterou mají šanci stabilizovat a výrazově dál promýšlet. Nespadlo to z nebe, pracují na tom minimálně 7 let a teď se začínají dostavovat výsledky.
Panove, takova krabice o 19% LEVNEJSI se mne libi podstatne vice nez cupatko, ale musim korejcum priznat, tohle se povedlo :).H.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.