Hyundai i30 nové generace poodhalil interiér. Vypadá prémiově

42 komentářů

Mirek
13. března • 21:34

Místním antikorejským a antijakékoliv automobilky, která nemá kořeny v Německu, bych rád vzkázal, že Korejci pustili do světa několik fotek, ale rozhodně nenapsali tento článek s nádechem prémiovosti a neodpovídají tedy za jeho obsah. Tak asi.Na hodnocení si počkám, až to uvidím osobně. Zatím je to několik nicneříkajících fotek.

stealth01
13. března • 22:05

Pokud máš vztah k autům, tak nerozlišuješ podle značek. Prostě něco se Ti líbí a něco ne. Já mám vztah spíše k Evropě, ale korejské značky jsou taky skvělé. Myslím, že jsi to vystihl dobře. Počkáme si na realitu. Nemyslím, že by najednou i30 byla o několik tříd lepší, než její konkurence, ale třeba se mýlím...

stealth01
13. března • 16:32

Já se musím omluvit, ale co je na tom interiéru prémiového? Materiály, design nebo ergonomie? Mně to připadá jako běžný interiér běžného vozu nižší střední, akorát je to vyvedeno ve dvou barvách, přičemž na černé budou vidět světlé skvrny a bílá bude věčně špinavá.

martin
13. března • 13:39

Asi mam sedy zakal, ale ja na tych par nic nehovoriacich fotkach fakt nic premiove nevidim. Pre mna su to nejake sedacky akehosi auta, nie je na nich vobec nic zaujimave.

Homer J
13. března • 14:25

Naprostý souhlas, asi věštění z polévky z vnitřností. Naopak, jestli to bude pouze hatchback od Elantry, tak to půjde kvalitou dolů, což by byla Škoda :-)). Je třeba superprémiového interiéru, když život začíná až ve třicítce :-D. Osobně proti vozům Hyundai nic nemám. Kdyby jejich servis nestál pomalu jak za prémii, tak bych si Hyundaie koupil znovu. Ale štvou mě ty "dementní" reklamy na obrovské rodinné auto i20 a jeho kombi verzi ix20. To je urážka normálních lidí, když z nich dělají pitomce.

Mirus
13. března • 15:17

Dulezite je, ze na reklamu to auto nejezdi, ale chapu ze neci EGO s tim bude mit obrovsky problem.
Drahy servis je pro lidi co napochodujou do servisu, nic si nezjisti a pak placou jak je to drahy, dobre jim tak, za blbost se plati....

your.god
13. března • 7:46

Promiňte, ale nějak mi u rodinného auta význam a přínos té "prémiovosti" například leštěných ploch s černým klavírním lakem na nejvíce otiskům rukou, oděru, a poškrábání exponovaných místech nebo bílých sedaček uniká. Obecně takové výstřelky nechápu ani u aut vyšších tříd určených ke každodennímu používání. Měl jsem několik aut se světlým interiérem a jako problém to nevidím, ale co je moc, to je moc. Ono už to potom není daleko od pojmů nevyužitelná kýčovitost a laciný snobismus.

Ellesmérys
12. března • 22:20

No jo nic nemůže vypadat prémiově krom "velký trojky", která je podle všech evidentně tady dost různorodá. :-P Takovejch zabedněnejch uplakánků tu je pod téměř každou diskuzí. :-/

gaba
12. března • 18:54

Já teda nevím, ale komenty některých z účastníků diskuse mi příjdou ,,velice inteligentní".
Zvláště pak kolegů ze Slovenska. Chtěl bych vidět chytrolíny, v čem si sami vozí zadek, když jim vadí třeba tvrdé plasty, nebo korejský původ auta, aniž by v něm alespoň jednou seděli. Sám mám ,, Korejce" a opravdu nevidím důvod, proč by to mělo být špatně. Ba naopak vy chytráci - podívejte se někdy na odstavená auta se zvedlou kapotou v odstavném pruhu na dálnici. Samý ,,Něměc" a snad ani jednou jsem takto neviděl ,,Korejce"

neodborník
13. března • 12:05

Co já jezdím nějaký ten hodně dlouhý pátek,tak jsem na dálnici ještě neviděl žádné odstavené auto, opravdu. A jestli jste Vy viděl tři, maximálně čtyři, tak je to v tom množství aut to samé jak nula, o ničem to nevypovídá.

gaba
13. března • 14:56

Aha.

stealth01
13. března • 16:36

Tak já si vozím zadek v něčem určitě lepším, než je i30, ale nechci zavrhovat to, co Hyundai vytvořil. Vypadá to určitě nadějně, ale prostě nelze posoudit prémiovost podle dvoubarevného čalounění. Nejlépe se prémiovka uvnitř pozná po cca 200000 km. Pokud se nic nerozpadá, výrobce zřejmě dělal maximum pro kvalitu. Onehdá psal jeden člověk na auto.cz, že jeho A4 po 300.000 km vypadá jako nová. Vše drželo perfektně. Záleží také samozřejmě na péči.

Aladin
13. března • 17:43

Jedná se o klasický marketing Hyundai. V současnosti běží v rádiu reklama, že si můžeš pořídit obrovskou I20. I30 je premiová, Tuscon vládne všem. V reklamě jde o vyvracení negativních názorů, které automobilká získá dotazováním. Hyundai to vždy zveličí maximálně. Asi to funguje, když se srovnají prodeje s Kia, která je mi osobně příjemnější, ale u zákazníků opomíjemná na úkor Hyundai.S tvojí definicí prémiovosti souhlasím. Bohužel automobilky někdy zneužívají dobrého jména nějakého modelu, novou generaci úmyslně někde ošulí a pak se zákazník diví co za své peníze dostal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
*
13. března • 21:39

Když se dívám, že světový roční počet prodaných Hyundai je 5 milionů a Kií "jen" 3 mega, a Hyundai po světě nepoužívá stejnou reklamní rétoriku jako u nás, tak bych ani neřekl, že ten rozdíl v prodejích bude o reklamě. Bude to nejspíš v tom, že Kia patří pod Hyundai, je jím vlastněná a tudíž je hodně lidmi vnímaná jako "béčková" značka. Je to podobné, jako u VW/Škoda, VW/Seat, Renault/Dacia... tzn. Master/Slave a je zřejmé, že podřízený nesmí být celkově lepší, natož úspěšnější. To by se majoritním vlastníkům nelíbilo. Potom to je na těch výrobcích vidět a zákazník není slepý... tedy jak který...;-) mj. Neřekl bych, že třeba nová i20, i30 jsou oproti starším generacím ošulené, ba naopak, jsou celkově na nesrovnatelně vyšší úrovni.

Mirek
12. března • 0:11

Něco je asi špatně. Interiéry korejců se vylepšují k tzv. prémiovosti, zatímco škodovky neví, kam by ještě nacpaly tvrdší plasty a odkud by ještě ubraly čalounění...

Marek
12. března • 17:20

No hundaj u to posunul tak, že ty tvrdé plasty dává uplně všude...

Mirus
13. března • 15:21

Fakt? Ocatvia III, palubka - vrsek mekceny, predni dvere tvrdy plasty, zadni dvere tvrdy plasty, zadna latka....
i30, palubka vrsek mekceny, predni dvere vrsek mekceny, latka na dverich, operka ruky kozenka, to same na zadnich! Fabie - komplet tvrdy plasr
i20 - mekcena palubkaJe videt ze mas ty auta projety.... :-PB-]

Nyte
9. dubna • 18:18

Reaguji s velkým zpožděním, ale nedá mi to...Článek je o nové i30, a ta nemá na dveřích látku ani koženku, pouze měkčený plast. Zrovna v tomhle detailu si Hyundai u posledních modelů nemá co vyčítat se Škodovkou.

Ivan
2. dubna • 13:48

Seděl jste v té octaii někdy? Zdá se že ne.
Dveře přední i zadní: vršek měkčený, výplń měkčený plast. Pravda ne tak že do toho zaboříte prst po kloubky. Opěrka: čalouněná.

Mirus
10. srpna • 15:34

Nesedel, byl jsem si ji projet, osahat, vyzkoušet a mekceny plasty tam nejsou tak nelzete, zadni vyplne jsou ostuda jak v Rapidu tak otevřete oci a nenalhávejte si něco co není pravda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toast
10. srpna • 18:54

OIII od vybavy Style ma mekcene dverni plasty.

Marek
13. března • 17:00

Rád bych porovnal kvalitu tvrdých plastů :) on není tvrdý plast jako tvrdý plast :)

Mirek
13. března • 21:23

Ale no tak, už zase? a to, že dodavatelem Škody se stávají korejští výrobci, včetně plastů, to ti nevadí?

Marex
12. března • 16:32

Ty tvrdší plasty sice vypadají hůře, ale zase mnohem více vydrží, tím spíše, když je potřeba občas převést ve voze i něco většího, pak hrozí větší riziko odření nějakého měkčeného plastu v interiéru, než když je to tvrdý plast. Takže ne vždy to musí být automaticky mínus. Osobně mám nejraději měkčené plasty na palubovce a na dveřích spíše tvrdé. Nejhorší je na údržbu látka, když pominu ještě kůži. Ale zase to vypadá úplně jinak, než levně vypadající plast. interiér. Takže záleží na každém co spíše preferuje, zda praktičnost a nebo vzhled.

neodborník
12. března • 18:16

Nojo, to je něco jako prémiové montérky, ty jsou taky někdy lepší nežli smoking.

Čechystán
12. března • 7:43

No, ale stejně se dočteš, jak je ten Škodovácký "poctivý" plast prémiový :-D

joe
12. března • 6:07

Nevidím na tom nic špatného, kdo chce kam.....

Radon
11. března • 19:05

Bile sedadla jsou urcite super, skoda ze jsem cune jezdici v dzinach, byt doktor v bilem, je to jasna volba. I kdyz byt doktor, tak by to byly bile sedadla v uplne jinem aute ...

Marek
11. března • 21:51

Vlastní zkušenost:D Bíle sedačky a výplně dveří v RSsku... Parádni kombinace :D

Michal
12. března • 12:16

Světlý interiér jsem měl jednou a naposled.

Marex
13. března • 2:05

Souhlas, ono to sice někdy i hezky vypadá, ale udržovat to v čistotě je spíše za trest. Viděl jsem jak kolega prodával po několika letech svůj vůz, kde byl právě světlej interiér a moc to neřešil, dokonce ani okopané opěráky od dětí. Pak jak to prodával si bláhově myslel, že to všechno v pohodě firma vyčistí. Jo vyčistila, ale některé fleky prostě byli tak zažrané, že už by to nešlo bez poškození podkladu a nevypadalo to zrovna dobře. Nakonec dal kvůli tomu kupci i slevu a další auto už si koupil s tmavějším interiérem. Takže praktické to určitě není.

OnlyTruth
11. března • 18:22

v dnesnej dobe sa uz hra vsetko na premiovku , ale kazdy vie ze su len tri a ostatne su len nasledovnikmi .. zachvilku budeme mat sandero premium? ked uz hyudnai ma alebo skoda alebo kia... :D :D :D to zas nie

WinNatural
12. března • 9:59

Tři? Cadillac, Volvo a Alfa Romeo? Ano, máš pravdu!

jakarte
12. března • 12:35

Alfa ?! To je auto s leprou. Taky nevis, co ti dnes upadne.

Aladin
11. března • 21:06

Proč zapomínáš na Lexus. :-/ Kluci pod horou Fuji se táák snaží.

JohnnyH_
11. března • 21:33

Lexus, Jaguar, Maserati... tolik zajímavých alternativ a stejně všichni kupují jenom německou trojku :-/

Shef
13. března • 9:21

vOLVO

bafunak
12. března • 2:53

No proč asi?

Čechystán
12. března • 7:42

To fakt nevím, třeba proto že jsou lidi ovce?
B-]

dpcstb
11. března • 17:03

a co losi test? bude lepsi nez ta katastrofa co i30 predvadzala doteraz?

Pepa
11. března • 21:03

Losí test?Když losí test pořádně nezvládne ani auto od Škodovky,kterých tady jezdí nejvíc, tak to přece není tak důležité.B-]

Martin Motyčka
12. března • 20:30

na co losí test..? Kdy naposled si to potkal losa?:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud