Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Složitou volbu má v současné době zájemce o Hyundai i30. za stejnou cenu je totiž v nabídce nová generace hatchbacku buď se starším atmosférickým nebo moderním turbomotorem, případně ještě kombi končícího provedení.

Za stejnou cenu, za jakou je k mání verze kombi minulé generace, se nyní u dealerů značky Huyndai v Česku začíná prodávat hatchback třetího vydání tohoto vozu.

Zákazník si tedy bude muset připravit nejméně 369 990 Kč. Zajímavé je, že za tuto částku si může vybrat mezi základní verzí Entry s atmosférickou čtrnáctistovkou (výkon 73 kW - 100 koní) nebo přeplňovaným litrovým tříválcem (88 kW/120 koní) v limitované nabídce Czech Edition.

Výbava je přitom prakticky shodná. Obě verze mají manuální klimatizace, elektrické ovládání předních oken a zrcátek, tempomat, základní typ rádia a stejnou sadu bezpečnostních asistentů. Například také funkci autonomního nouzového brzdění nebo přepínání dálkových a tlumených světel.

Zajímavosti | Byznys | Hyundai

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Výbavu Czech Edition lze rozšířit o paket "Club" v ceně deset tisíc korun. Ten obsahuje například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, dojezdovou rezervu, přední mlhovky a LED denní světla, kůží potažený volant a hlavici řadící páky, zadní parkovací senzory i elektricky ovládaná rovněž zadní okna . Následují ještě dražší výbavy Symbol - opět pro litrový benzinový turbomotor, Symbol D (pro diesel 81 kW) a Symbol Elite - pro nejvýkonnější benzinovou čtrnáctistovku.

Běžný ceník obsahuje tři verze výbav. Mimo té základní Entry existují ještě Trikolor a Style. Zatímco do vozů s Entry výbavou se montuje kromě zmíněné zážehové čtrnáctistovky rovněž nejslabší verze dieselové šestnáctistovky (70 kW - 95 koní), výbava Trikolor se pojí s litrovým benzinovým motorem, případně prostředním turbodieselem (81 kW - 110 koní) a vůz s výbavou Style může být poháněný zážehovými turbomotory 1,0 a 1,4 (103 kW - 140 koní) nebo nejsilnějším turbodieselem 1,6 CRDi (100 kW - 136 koní).

Tajné | Hatchbacky | Hyundai | Hyundai i30

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Stupeň výbavy Style už obsahuje například lakovaná zrcátka a kliky dveří, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo bluetooth handsfree.

Za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku se připlácí 50 tisíc korun.

Galerii snímků vozu z jeho loňské premiéry na autosalonu v Paříži najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai i10 1.248
Rok výroby: 2009
Stav: 77 730 km
Cena: 65 000 Kč
Hyundai ix55 2.959
Rok výroby: 2009
Stav: 119 664 km
Cena: 269 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2013
Stav: 134 135 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků