Co to melete za hovna? Prostě Hjundaé je sračka a hotovo.
Jsem rád. Konečně se objeví na trhu normální auto s pěknou výbavou, za určitě hodně zajímavou cenu (jak znám Hyundai). Člověk který bude rozmýšlet o koupi mezi vybavenou i30 a vybavenou Octávkou (která bude tak o 200 tisíc Kč dražší) musí být blázen :-D Snad se i30 podaří prorazit a sebere část trhu Škodovce (aspoň v čechách), fandím mu.
Fandi korejcům ty ichtile. Ten rozdíl 200tisíc, to jsi spočítal na kuličkovém počítadle, nebo na prstech?
Já tomu nerozumím. Podívej se na ceny škodovek v celé Evropě a pak to posuzuj. Tady v ČR si škodovku koupí snad jedině finanční masochista nebo jazyková ignorant. Až budeš mít srovnání z cen škodovek jiných zemí, polož si další otázku. JE to tak, že Korejci jsou Ti hodní, ukrojí si ze svého zisku, zatímco škodovka Ti dá stejnou kvalitu a namastí si kapsu? Ne, milý i30, Huyndai na Tobě vydělá stejně, možná i torchu více než Škoda. Já bych si už Škodovku nekoupil (i když jsem měl pseudosportovní Octavii RS bez jediné závady a když jsem ji po 126000 km prodával, byla skutečně jako nová) a to proto, že nesezvala do servisu Roomstery, které mohly mít problémy s nafukovaním airbagů a ani se nijak nevyjádřila k tomuto problému. Možná se Ti to zdá jako malicherný důvod, ale tímto u mě Škoda navždy skončila.
Nač ale sledovat ceny Škodovek po celé evropě? Čech, který kupuje škodovku, chce auto koupit u nás - auto určené pro český trh, kde bude mít dokumentaci auta v češtině, jazyk PPC v češtině atd. Nevím, jak se pohybují ceny Škodovek po evropě, ani mě to moc nezajímá, ale vsadím se že poměr ceny Octavia:i30 bude ve všech státech přibližně stejný. U nás když bude i30 se srovnatelně vybavenou (výbava a motorizace) stát o řekněme 15-20% levněji než Octavia, i v německu tomu tak bude. Octavii ne že bych si nemohl dovolit, ale proč bych si ji měl koupit namísto nějakého i30, které je výrazně levnější, se srovnatelnou výbavou, a abych se měl každou noc strachovat, že ráno příjdu k parkoviěti a Octa bude fuč už někde rozebraná na díly?Kdysi jsem kupoval malé auto do rodiny, do výběru se dostala Fabia a Hyundai Getz mimo jiné. Když srovnám tyto dvě auta:Fabia: necelých 250 tisíc Kč, motor 1,2 tříválec, výbava ta tam (švihadla na stahování oken atd., myslím že jen centrál to mělo, 1x airbag), a už v autosalonu jsem po posazení dřel kolenem o střední konzolu, celkově bylo ve Fabii málo místaHyundai Getz: 249 tisíc Kč, motor 1,4i necelých sto koní, ABS, manuální klima, centrální zamykání, elektrické okna vpředu, metalický lak, 1x airbag.Řekněte mi který blázen by koupil z těch dvou tu Fabii? Nehledě na to že na Getz je poskytovaná záruka 3 roky bez omezení km!!! Prostě zdravý rozum volí Getze...B-]
Jakou marzi ma v CR Schade na OII a jakou ma Hyundai na i30? Necham se poucit ;)
Resp. jakou marzi maji prodejci ...
On je rozdil mezi vybavou a VYBAVOU, nebo mezi technikou a TECHNIKOU, ale Tebe stejne zajima jen cena :-P
docela hezké a za konkurencí v ničem nezaostávající přibližovadlo. Bonusem je zajímavá cena, design hodnotím neutrálně. Pro mě osobně podstatně zajímavější auto než mnohými našinci opěvovaná Oktávka ( z neznámých mně důvodů). Ale škodovkáři byli vždycky svébytná skupina - vždy věrni své značce, i když mohli jinde koupit lepší zboží za nižší cenu. Z části kvůli bezfantazijní nostalgii a touze aspoň po nějaké jistotě v komplikovaném světě - "národním" to klenotu - škodovce. -) B-]
Doufám, že se jednou podíváš do Koree. Tam je to 85% Huyndai/Kia, 12% Samsung, 2,5% Daewoo, 0,5% audi/mb/bmw. Bavil jsem se s Korejci a ti mi řekli, že tak nudný vozový park je jen u nich. Kolegové se shodli, že většina Korejců touží jednou vlastnit audi/mb/bmw, Ti mladší by rádi Golfa nebo A3. Bohužel korejská vláda velmi nepodporuje dovoz západních značek, takže co je korejské, stojí docela normální prachy (20-25000 USD), západní auta stejné kategorie jsou 2x až 3x dražší. Korejcům nezbývá než kupovat korejská auta.Korejská vláda nedávno vyhlásila i program, jak na korejské účty dostat co nejvíce peněz pro rozvoj tohoto trhu. Chce to asi každá země, ale oni na to velmi rafinovaně. Pracuji pro korejskou firmu a mé dosavadní zkušenosti? Designové pozlátko, okopírovaná technologie, kvalita skutečně nic moc. Nejde posuzovat spotřební elektroniku a auta, ale za těchto okolností si raději připlatím a koupím si třeba BMW1 :)
asi sa tu stretlo platene netove komando Skodovky s platenym netovym komandom korejcov... :-)
To jsou zase názory, bych zvracel
Divný je že na první fotce má to auto blinkry v zrcátkách a na dalších ne...to samý znak hyundai zakrytej a nezakrytej..i ty lidi v autě jsou nějaký jiný...jestli jich jelo víc za sebou nebo co??;-)
Hyundai i30 kombi: jednoduché, elegantní, šmrncovní, zkrátka nádherné :-)
Každý znalý obchodní zástupce přece ví, že silniční letadlo Škoda Octavia nemá konkurenci! :-D
Copak, nejakej mindracek?
když se podíváš na vozy asiatů vše vypadá na první pohled perfektně, při bližším ohledání zjístíš že vše je jenom jako, a napodobuje své západní kolegy, srovnávat kvalitu provedení O2 a asiata ( nemyslím design) může skutečně jen poučený laik. Podívejte se na svary, uchycení dveří atd. ne jenom na laky , pokud tam nenajdeš rozdíly, tak ti ten asiat fuck stačí a O2 pro tebe nemá význam. Helmuty moc nemusím, ale auta umí.
Tady je jedna zkušenost s těmi super auty od helmutůhttp://www.spotrebitel.cz/forum/message/2819
A zde zkušenosti lidí s Hyundaiem a jeho servisy...B-]B-]http://www.hyundaiclub.net/ ;-)
tak tohle bych oznacil jako prispevek mesice, co mesice, roku
jj,asi tak nějakB-]B-]V poledne jsem musel někam jet a na odtahovce byl nenabouraný Passat kombi,měl reg.značky...že by mu došla nafta?Nebo majitel přišel o papíry...:-DK i30: už dávno jsem jinde psal,že jej mám docela vyzkoušeného,je to auto jako každé jiné,v ničem výjimečné,v ničem tragické,design-znám hezčí auta,ale ta se možná zase nelíbí jiným.Rozhodně se s tím dobře jede,hlavní problém jsem viděl(teď neprovokuji) ve sklonu a poloze displejů na středovém panelu.Když má člověk polarizační sluneční brýle,jsou údaje hůř čitelné,bez nich skvěle čitelné.Přístroje před řidičem čitelné i s polariz.brýlemi.Podsvícení všech budíků a displejů je perfektní i za slunného dne.Znám auta,kde je to horší.Bude to solidní auto za rozumné prachy.i30 SW je méně výrazné než Ceed SW.
Jakmile se někde ukáže sebemenší možný náznak srovnání, hned se vyrojí spousta fundovaných, co kupují nové auto prakticky "každej rok". Ihned Octavii (Škodu) označí za šrot, nehezké, nekvalitní a předražené auto a jejich majitele za zmanipulované trouby.Auto má jezdit, být pohledné, kvalitní, příjemné v interiéru. Servis by měl být jednoduše dostupný za přijatelné ceny. A to je hlavní kámen úrazu asijských aut. Na to, aby člověk odvezl auto do servisu, to aby si vzal den dovolené, ceny originálních dílů jsou o poznání vyšší než u evropanů. To potom provoz a údržba takového auta leze značně do peněz a času majitele.
Hodně jsem se rozhodoval jestli OII ale cena je také důležitá mám Ceeda 10 000 km a zatím spokojenost :-D
Tohle zvraceni na temas Skoda vs ostatni a nedej boze korejce je uz vasne k smichu. i30 je proste auto, 4 kola, volant, motor a prijemna cena. Pro par jedincu zaslepenych jejich vyberem - kdo si prizna, ze to jeho vysnene auticko za vydrene prachy ma nejakou tu chybu - oznacuje ostatni konkurenci jako brak, napodobeniny a jejich majitele za blbce, kteri nepoznaci nemeckou kvalitu - imho dalsi blabol, ktery uz minimalne 10 let neplati. Korejci nejsou o nic blize nebo dal nez opevovana oktavka, obe to jsou srovnatelna auta i se svymi plusy a minusy. Podivejte se kam se na svem domacim trhu dostala Kia, Huyndai a hlavne v Americe, kde to rozhodne nemela jednoduche a kolik proda automobilu ?Nejvice se bavim, kdyz argumentem skodovkaru je servis a ceny nahradnich dilu. nenechte se vysmat, jeslti mam jet do servisu 15 nebo 40 Km, v tom je rozdil ? Stejne musim sednout do auta a jet tam. Ceny nahradnich dilu jsou srovnatelne, neco levnejsi, neco drazsi. Takze kazdy at si koupi co chce, jsou to jeho penize.Mimochodem Vavrochu, presne splnujes to o co slo marketakum ve skodovce, krasne vymyty mozek.
Mrazíku, asi tě zklamu, má poslední Škodovka byl Favorit před cca deseti lety. A nebylo to špatné auto.
Ale ja nikde nepisu, ze mas skodovku, jen ty tvoje zvratky o jejich nadkvalite a nikdo se s nimi rovnat nemuze jsou k smichu.
Zůstaneme ve slušné rovině, ano? Píšu zde svoje zkušenosti, nepotřebuji si nic vymýšlet ba ani lhát. Takže pak jsi mi tu k smíchu ty se svými moudry. Tu moji zkušenost prostě nikdo s nějakým JPP nevyvrátí.
Jak můžeš psát své zkušenosti se škodovkami ba přímo s O2, když tvoje poslední škodovka byl Favorit před deseti lety? Ty fakt kecáš, že ani už sám nevíš, co píšeš o pár řádku vedle. Na druhou stranu moje zkušenosti s vozidly v mé firmě se ti nezdají dost osobní, ty jsi fakt duševně nemocný.
Zapominas, ze "osobni zkusenost" pro Vavrocha znamena uplne neco jineho, viz jeho prispevky:-D
Ja to taky nejak nechapu. Vavroch ma osobni zkusenosti a pak z nej vypadne, ze u nich na firme maj dve O2 a s dalsim obcas jezdi a podle nej jsem k smichu ja.Asi jsem fakt divnej, kdyz v tom vidim ucelovou logiku
Co to ale mění na faktu, že O2 je dobré auto?
Jen dobre ? Nejlepsi a nechapu, ze si nekdo dovoli koupit jine auto, nechapu. Vzdyt to pise Vavrouch, ktery ma osobni zkusenosti.
A proč bych zde nemohl napsat, že na O2 se za 150 tis. nic nepokazilo, nikde nic nevrže ani nedrnčí. To je takový přečin?
Pokud to takhle napises, tak samozrejme ne, ale precti si po sobe ty zvratky (me fakt lepsi slovo nenapada, ja za to nemuzu) co jsi psal predtim o nadkvalite oktavky a udajne neporovnatelnosti s i30.Miluju tyhle lidi, co maj zkusenost z doslechu o 3 kusech jedne znacky a zadnou zkusenost s korejskymi auty a vyzdvihuji do nebe to z doslechu.Ja mam treba jiz 7 let Escorta z roku 1993 a take se nic za tu dobu nepokazilo, jen menim v pripade nutnosti spotrebni veci. Takze take vlastne etalon.
Presne na majitele ojeteho escorta jsem te tipoval B-]
A to je odsouzeni k cemu ? Nebo uz automaticky patrim do nejake skatulky ? Jen se ptam, jen to chci vysvetlit ?
A tady se nekomu slaplo na kuri oko :-DJa osobne si te dam do skatulky: vsechnoznal - majitel ojeteho escorta B-]
Vlastnictvi 14 let stareho Escorta, ktereho si opravuji sam a bavi me to, vedu pomerne uspesny internetovy klub o Escortech, ze me dela vsechnoznala ? Ted nevim jestli se mam smat nebo brecet. Mozna majitele ojetych escortu nemaji pravo diskutovat, co ja vim.Poznamku o kurim oku jsem nepochopil vubec, mozna sem jen hloupej vsechnoznal - majitel ojeteho escorta.
Ty budes asi hodne velka brzda. Titul vsechnoznal si zaslouzis za sve reakce ve foru, ten chudacek escortik za to nemuze B-]Vsadim svoji levou botu, ze jsi OII jeste neridil :-D
Tak prave jsi o ni prisel. OII Combi TDi jsem ridil, kdyz jsem se ted rozhodoval o dalsim aute, kdyz se narodil druhy prcek. A ja skodovku nikdy nehanel, ale rozhodne to neni nejake nadauto, je to normalni auto jako ostatni srovnatelni konkurenti. No takze prosim tu levou botu.
No me nejvic pobavilo, ze auta z firmy tady nahore shodil jako ne dostatecne osobni zkusenost a pak z nej vypadne, ze ty jeho "osobni" jsou uplne stejneho druhu. A kdyz pak ctes, ze argumenty jsou podporeny tim, co nekde cetl a co "se obecne vi", tak o cem se pak chces bavit?
Poněvadž dvě O2 máme ve firmě jako služební. Auto není moje, jen s ním občas jezdím.
No myslim, ze Karlik s jeho vyctem korejcu te strci do kapsy bez problemu. Je videt, ze u tebe to je JPP a toimu odpovidaji i odpovedi.
Naprostý souhlas, do puntíku.
...pravil Vavroch, ktery nikdy zadne asijske auto nemel.B-]Nezlob se Vavrochu, ale placas kraviny a tem, kteri nejezdi ve skodofkach jsi akorat tak k smichu. Jiste, ze nekde na Sumave bude bliz do servisu Skody, nez Kia, ale premiove znacky na tom nejsou o moc lip a ve mestech je to jedno uplne. Navic tim, ze upozornujes na nutnost blizkosti servisu tak nejak pripoustis, ze to s tou kvalitou nebude az tak slavne. Ze provoz leze do penez je pak tresnicka na dortu, kterou se radis jeste do specialni ligy "fundovanych".:-DB-]
U každýho auta (i těch nejspolehlivjěších) se často objeví ěnjaká prkotina (problémy s autorádiem, nefungují elektrické zrcátko). Potom budeš rád, že máš autorizák někde poblíž, protože jezdit třeba 50 km a zabít tak půl dne si nemůže dovolit každý."premiove znacky na tom nejsou o moc lip":-D Tak to je opravdu argument. :-D
A proto si koupim Skodu, abych to mel do servisu blizko, jo?:-D:-D:-D A jak jsem psal, ve mestech je to irelevantni, protoze jestli pojedu do Skody nebo Kie je fakt jedno (kdybych mel Kii, tak zrovna pro me je to nejlepsi moznost, anzto je bliz, nez Skoda).A ten argument - rozumim tomu dobre, ze podle tebe maji premiove znacky servisu vic, nez treba ta Kia? No jestli si to vazne myslis...:-| no vlastne proc ne, psychiatrie jsou taky plne lidi, co si mysli, ze jsou Napoleon:-D:-D:-D
No jistě, když nemám co říct, přejdu k urážkám, viď? Samozřejmě, že prémiové značky nemají víc servisů. A co jako? To mě má klidnit, když si koupím třeba i30? Prostě si řeknu: Jo i soused s autem za 1,5 miliónu musí jezdit do autorizáku 30 km, tak je to v pořádku. Asi těžko!
Ja nevim, jestli te to ma uklidnit, to musis vedet sam. Kupujes-li auto podle toho, jak blizko je servis, je to tvoje vec. Ale nemelo by te prekvapit, ze jsou i lide, kteri toto kriterium neresi, bud proto, ze proste chteji auto, jake se jim libi a nebo proto, ze v tom pro ne neni rozdil. Kdyz si ja koupim I30, budu to mit do servisu stejne daleko, jak do Skody, kdyz si koupim Cee'd, tak jeste bliz. Lexus mam taky bliz, nez Skodu, to jen tak mimochodem.
Servisní síť nebude rozhodně nejdůležitější kritérium, ale taky k tomu přihlédnu. Reklamace na dálku fakt není žádná lahůdka. A to, který servis máš ty blízko nebo je mi úplně u pr...
Proc ses teda tak prekvapenej, ze me je uplne u pr..., ze ty to mas do Kie 30 km?
?? Asi by sis už měl dát pauzu. Vždyť ani nevíš, co píšeš a na co reaguješ!
Muzu se zeptat v cem jezdis ty?
Zeptat se klidne muzes, ted momentalne MHD.
Dekuji za odpoved, chytrejsi jsem necekal ;)
Pouc me, jak ma vypada "chytra" odpoved.
Ale no tak,na Octávkách lidem alespoň fungují převodovky,když už nic jiného, nepálí se spojky.Nebo si majitelé na CiviC-Club-odkaz nebudu psát-vymýšlejí,že nejde řadit,pazvuky,tlumiče,zatékání,rázy z podlahy,rosí se koncová světla,odlepuje plast na spojleru kosmického zadního skla atd...aby se to tam teď nezaheslovalo,když jsem to tu napsal;-) Ono mít auto,říkat mu UFO a problémovou převodovku není zase takové terno.....Jo,proč budou stěhovat výrobu z GB do Japonska?Prý...Obávám se,že to není jen tím,že GB přejde na EuroB-]
to ITTIJá ten odkaz klidně napíšu http://8g.hondaclub.cz/ aby si mohli lidi přečíst pravdu a né ten tvůj blábol A jen tak mimochodem četl jsi někdy jaké problémy se řeší na fórech jiných automobilek ? Proti tomu jsou problémy s Civicem neviné povídání fandů. Myslím že jediný vážný problém, který je tam nastíněný, je ten s převodovkou. Jelikož je to ještě skoro dva roky do konce záruky, až takový problém bych v tom neviděl.A co se "gumového" řazení japonců týká, měl jsem Fábii 1.4 16V 74 kW, služebního ropáka Octávii 1.9 TDI 66kW, Fábii 1.4 16V 55 kW a že by tam bylo nějaké super řazení.....?? Zlatý gumový Japonec !!O řízení raději nebudu ani mluvit, to byla jedním slovem tragedie !Nevím jak jsi přišel na to že budou stěhovat výrobu do Japonska ? Jestli máš nějaké informace, sem s nimi !
jo,slůvko "blábol" je trochu úlet,nemyslíš?Heslovitě jsem napsal sumu "blábolů" majitelů ve vláknu "Jak funguje 3 letá záruční a reklamační doba u Hondy CZ?" Čtu to tam proto,že ženské doma toho Civika chtějí,už se konečně rozhodly,ještě by si měly ujasnit barvu...no a já se spíš pídím po věcech,jestli jde nebo nejde řadit aj.nepodstatné a naprosto okrajové prkotiny,jako že někomu se pálí spojka,jinému servis radí,aby prudce brzdil a že se vyčistí brzdy...však si to zaheslujte a je,ať se vše ututlá, bude to jak na Mazdě3,konečně,její prodeje se tu blíží nule.Já to zase tak neprožívám,mně stačí,aby auto fungovalo jak má a je mi vcelku jedno,co se koupí. Nějaké auto,zase...B-]
Tak k tomuto radšej zareagujem. Jednoznačne robíš z komára somára. To je akože závažný problém, že sa asi dvaja ľudia sťažujú, že sa im asi trikrát stalo, že im trochu smrdela spojka? Že sa jeden človek sťažuje, že trikrát nevedel zaradiť rýchlosť, a že to môže byť defendlockom? Že tlmiče sa občas pri niektorých sériach občas ozvú a Honda ich mení ako najatá napriek tomu, že funkčne sú absolútne v poriadku? Hmm. Osobne som nič z toho nezaregistroval ani náznakom, rovnako ako drvivá väčšina ľudí čo to tam aj píšu. A ešte som nepočul, že by niekto so Civicom ostal niekde visieť. Prakticky 100% reklamovaných vecí, ktoré ľudia uvádzajú sa netýka funkčnosti, ale malých nepríjemností, buď vizuálnych alebo zvukových. Je pravda, že dielenské spracovanie interiéru a pod bohužiaľ pri tomto modely nie je dokonalé, ale technologická podstata auta je niekde úplne inde, a v tomto funguje prakticky dokonale.
Mno, kdyby jsi znal ITTI-ho, tak by jsi nereagoval....není to potřeba, on ví jak jsou poruchová auta(všeobecně) a jak to je... vím že rozhodně nehaní:-D
Jasně,např.v hodnocení spolehlivosti Auto Bildu za 2007 je Honda na 3. , Suzuki na 4.....a Hyundai na 11-14.místě spolu se Škodou,Smartem a Opelem. První je Mazda. Potřetí za sebou. Mám data i info,nicméně ta převodovka mne docela znervozňuje,o zbytku mám pocit,že modelový rok 2008 to vyřeší.;-)P.S: koly je teď možná trošku podrážděný ze svého kitu;-)...nicméně mi udělal radost,že jeho polovička nic nepoznala,u nás by bylo to samé:-D..."Má to volant?" Má! "Má to 4 kola?" Má! "No tak,co řešíš a kup to"B-]
Ja som zo svojho kitu naopak nadšený, ale aby som ho mohol nejako hondotiť musím sa s tým najprv poriadne previezť, snáď dnes večer :-DZareagoval som hlavne preto, aby si ľudia čo to tu náhodne čítajú nemysleli, že Civic 8G je nejaké nespoľahlivé alebo poruchové auto. Opak je pravdou, riešia sa v podstate iba prkotiny. Čo sa týka tej prevodovky, za rok a pol výroby sa nič podobné neobjavilo, až teraz, takže to musí byť nejaká kusová záležitosť. Každopádne tá prevodovka nebola nefunkčná, iba párkrát nešlo zaradiť/vyradiť. Najnovšia správa je, že to bolo vyriešené výmenou lanka radenia. Z dikusií na fórach sa zdá byť trochu rozšírenejšie (osobne som nepozoroval), že dvojka ide zaradiť o čosi tuhšie, hlavne za studena. No a potom spústa ľudí do toho pletie nesúvisiace a úplne normálne veci, ako že podradiť za jazdy do jednotky nie je úplne jednoduché, že sa trafili do šestky miesto spiatočky, že počuť a cítiť zaklapnutie ako sa prekonajú synchróny a pod.
Někde při čtení ekonomických článků bylo,že Honda zvažuje s přechodem GB na Euro a s ohledem na trendy kurzů měn+cena práce v GB,že by to vyráběli raději v Japonsku, něco bylo naťuknuto i v souvislosti s kvalitou z JAP a GB,konečně,mám svoji dobrou zkušenost z autem,které ke vzteku je z EU a současně se vozí i z JAP a jsou to jiné ligy...Ale jo,všude je něco,nicméně převodovka je asi problém a tlumiče....jak dlouho je budou měnit-myslím aby nedošli k poznání,že tu máme špatné silnice, atd,blabla,známe to...ono se kroutí všichni,když dojde na věc.Zákazníky jsme když se kupuje nebo dává záloha a pak nazdar,myslím,že obecně všude.:-(
Muzu kontrovat spoustou jinych zavad, ktere znam z Octavek/Fabii a kdyz budes hledat, dokonce zjistis, ze jsou i nespokojeni majitele Octavek, pres jejich zjevnou nechut toto obecne uznat. Zkus se mrknout do garaze na BMW od bananajoe, taky je to stejne u vsech?
skyline ty si fakt ko.kot .......jen ptze se ti skoda nezad tak na ni musis hazet samou spinu, O2 je v interieru nejkvalitnejsi ve svy tride.......ma tam darhy materialy coz se projevi i na cene
A dalsi nazor, ktery si vydobil misto v sini slavy.Sakra lidi, kam na ty blaboly chodite ?
Opět čerpáš z "jedna paní povídala"? Opět žádná vlastní zkušenost? Mě nepřekvapuje...
Cerpam z toho, z ceho ITTI, jasne jsem to napsal. Chce to nejdriv cist, ty jedne teoretiku:-DB-]
Já čeprám především z toho, jak tady haníš vše nejaponské, sám jsi neměl nic jiného než japonské auto, ale zkušenosti máš se vším. Což je tak trochu k smíchu.
Aaaaa, tak odtud vitr fouka, "hanim vse nejaponske":-D:-D:-D Heh, ja tady rikam svoje zkusenosti, Vavrochu, ne jak ty, ze se "obecne neco vi" o Japoncich a "nikdy jsem necetl nic kladneho" o Korejcich:-D:-D:-D A souhlasim s tebou, ses k smichu.B-]
Víš co je tvůj problém hošíku Skyline? Že já tě znám. B-]
Bude to asi tím, že vím co obnáší nové auto (narozdíl od tebe). To člověk musí vozit do servisu (minimálně na garančky), aby nepřišel o záruku. Takže to co si ty myslíš, je druhořadé a máš to tak akorát z doslechu. Jaké jsou ceny dílů na japonce, je obecně známo. V servisu ti montují spotřební věci samozřejmě originální a ty jim taky zaplatíš. Vztekej se jak chceš, ale ty udržuješ ojetého japonce a silně pochybuji, že mu dopřáváš originální díly a značkový servis.
"To, co si myslis ty je druhorade":-D:-D:-D To je argument jak remen:-D:-D:-D Pochopitelne predpokladam, ze co si myslis ty je prvorade, ze?:-D:-D:-DZe je neco "obecne znamo" a ty to opet povazujes za argument, to uz me dostava uplne:-D:-D:-D Zkusim te trknout (nebo mozna rovnou kopout):Je obecne znamo, ze skodovky jsou kramy, staci se podivat na S120 a Favorita. Jak to zni, Vavrochu? A presne takhle na me pusobi tvoje "obecne znama" moudra.;-)Klidek Vavrochu, ja se urcite nevztekam, spis kdyz tak ctu tvoje "jedna pani povidala" rozumy, vyborne se bavim:-D
Co jsi myslíš zrovna ty, to je opravdu druhořadé a ne jen pro mě. Svoji reputaci tady máš pomerně známou.Opět si dokázal, že dovedeš jen útočit a osočovat, nicměně vlastních zkušeností máš minimum. Pak bys totiž byl schopen v příspěvku vyprodkuvat i relevantní informace. Já tady píšu o svých zkušenostech a ne o JPP, to je tvoje výsada, ponevažd očividně nic jiného než svoje auto neznáš.K těm starým škodovkám, sice to jsou krámy, ale opraví je každý doma, hodně jich má přes 25 let a stále jezdí. Díly jsou levné a všude. Vzpomínám na moje první auto, favorit z 89, nové auto za dobu asi 8 mi let mělo 2 poruchy, rozsypala se spínačka a odešlo relé. Jinak jezdil o sto šest. Hroznej krám.
Ano, a to, co rikas ty, je zase pro vsechny prvorade, ty me bavis. :-D:-DJa neco dokazal? Ja se jen smeju tvym "zkusenostem". Relevantni informace je co? Ze "se obecne neco vi"? Ze "jsem nikde nic kladneho necetl"? Hochu Vavrochu, z tebe je sranda. :-D:-DA ze nic jineho neznam - nesmis me soudit podle sebe, vis?Zes mel stesti na favorita me opravdu nepresvedci, zvlast ne po 60k km za volantem S120 r.v. 1988, koupena nova, kazdou chvili nejaky problem.
Přesvědčovat tebe? Kdes na tom byl. Nenech se vysmát, ty jsi mi přímo u *. Vlastní zkušenosti máš tak akorát se svým starým japoncem a tím to hasne, že tatínek koupil v osmaosmdesátem škoduli a pak jste s tím měli problémy, no tak to měl tatínek smůlu. Měl připlatit a koupit si 125, 130, případně Favorita, které už se vyráběly. Možná by trefil na dobrý kus.Fakt se pozastavuji nad tím, jak tady mladíček Skyline má řečí jak vopice blech a rozumu jak mladý kuře. B-]
Bavi me, jaks zacal argumenty "jedna pani povidala" a ted se k nim nechces znat a misto toho se navazis do me:-D:-D:-D Vavrochu Vavrochu, ty si mi pekna figurka, doufam, ze sem budes ty svoje "obecne se vi" a "ctu samy tohle-tamto" rozumy nosit casteji, at je sranda. A ze ses mladicek a kure, no za to ja nemuzu, ale neboj, jednou vyrostes:-D:-D:-D
Aaa, došly argumenty, začínáš obracet příspěvky. To tě nenapadne nic jiného, než tvé ohrané "podle sebe soudím tebe" ?To, že máš nulové zkušenosti s něčím nejaponským je prostě fakt. B-]
Obracim prispevky? Ja z tebe uz fakt nemuzu :-D "Jaké jsou ceny dílů na japonce, je obecně známo." Zdrcujici argument by Vavroch, certified by JPP.Jinak jsem v soku z toho, ze skodovky, BMW, Citroen, Renault, Daewoo, MB, Seat, Peugeot a dalsi jsou japonske znacky. Vavrochu, uz to nehul!
A ještě tam napiš, že jsi je všechny vlastnil. To se ti pak vysměju do obličeje, až tě zase někdy potkám. B-]
Proc bych je mel vlastnit?
Já myslel, že expert přes kraviny jseš tu ty. ;-) Ostatně obsese s jakou přispíváš své perly moudrosti pod každý článek byť jen vzdáleně se zmiňující o škodovce taky o něčem svědčí.
Tak už se nehádejte adolescenti, prodejní výsledky ukážou, jaké je to auto :-)
Ach jo, reakce pod clanky kde je zminena Skoda jsou porad stejne. Nejprve prijde nejaky fanda schadewagen a napise, ze Octa je bozske auto, potom napise bot skyline, ze schade je bachrata a predrazena potvora a nakonec zde vyzvraci nejaky polomadar blitky o Kii.Priste staci kdyz redaktor rovnou pouzije tlacitka ctrl+c resp. ctrl+v a reakce uzamkne.
jen dalsi plagiat z asijskych vyrobcu...;(
To auto má s koreou společný akorát název. S focusem patří do jednoho pytle, taky je to šedá myš. Octávka vedle obou aut vzácně nápaditá.
Focus je šedá myš? Člověče už to nekuř :-D
NIeje to extra krasavec, ale majitel by sa zan urcite nemusel hanbit
Tohle ???? Nene, já bych si radši koupil buď Oktávku nebo nějakého Japonce.. Nebo třeba Dodge Caliber. Oktávka je sice tuctovka(co do počtu) ale dle mého názoru pěkná tuctovka, a Japonci jsou Japonci...
Nevie niekto náhodou kde sa v súčasnosti i30 vyrába?
i30 sa vyraba v Korei, za rok uz v Nosoviciach - vid aktualne foto stavby: http://www.hyundai-motor.cz/hyundai/?sekce=fotogalerie&PHPSESSID=9a1e9f401df523da1a69ec29e964a8abi30 je krakjsie akod Ceed - kombi uvidime podla dojmov nazivo. Parametre budu rovnake ako ceed SW - kufor 540litrov - 1670 plus minus. Co sa tyka kvality - budte si isty ze to bude dalsi spolahlivy korejec po Tucsonoch a Santa fe.
hm no kombik nieje sice to co klasicka i30 ale v porovnani s klasickym Ceedom je i30 podla mna ovela krajsie auto.../ProCeed - trojdverove kupeee je krajsie/ noo tento kombik hm tazko povedat... to je rodinne auto aaaa myslim zeee octavka ma navrh... ale tak cena bude rozhodujuca ci i30 zamiesa karty... hmm ale som rad ze konecne hyundai vyrobil pekne auto.. konecne... aj ked hm sa trh rozdeli na ceed a na i30 majitelov... teda aj tak peniaze z predaja budu pod jednou strexou koncernu to teda moze byt jedno... ale co takto skusit i30 kupeee? pockame si myslim, alebo ze by ho Hyundai nevymyslel?
Tohle ža má být konkurence Oktávky ? :-) Korejští dizajnéři budou muset sníst ještě hodně knedlíku než se přiblíží pořádnému autu :-)
Tohle nemuze O2 Combi v zadnem pripade ohrozit !!! Schvalne jsem zvedavej za rok na statistiku prodeje :-)
Oktavka ze ma byt poradne auto? :-D To bude Pepa muset snist jeste hodne tlacenky, nez zjiisti, co je poradne auto :-D
Opravdu je pro tebe tak životně důležité, aby se můj názor na vzhled těchto dvou aut shodoval s tvým, jediným správným, vědecky ověřeným a certifikátem potvrzeným ? :-) Nebo máš jen mindrák, který si neumíš zahojit jinak než v anonymní diskuzi ? Apropo, tlačenku nejím, ale takový kaviárový toust s modrým burguněm .... :-)
Ne, je mi to uplne jedno, proc te to tak zere?B-]
A proč to žere tebe ? :-D
Me to nezere, me jen zajimalo, jak budes reagovat na stejne podany argument. Nezklamals:-DB-]
Přesně tuto odpověď jsem čekal, jsi příliš průhledný :-D
Octavii Combi považuji za vůbec nejpovedenější model škody. Taky v rámci své třídy za jedno z nejpěknějších aut. Tohle auto má vše, co by mít mělo. Dobrý podvozek, perfektní zpracovaní, slušnou nabídku motorů.PS: Taková RS v modré metalíze, to už je krásné auto.
Jasně, i jednooký může být králem. Tak proč ne?
Tak sem nějakého svého jednookého favorita napiš, ať víme, jak vidíš.
Hmm, podle tebe "krasne auto", podle me "bachrata obluda s malym rozvorem". "Perfektni zpracovani" me pobavilo, ale tak proc ne, kazdy mame meritka jinde.
No jistě že má perfetní zpracování. S jednou mám občas tu čest, je to jeden z prvních kombíků ze začátku výroby. Má nalítáno skoro 150 tis. Nikde nic nevrže, nehrká, neodchlipuje, nepraská. Interiér je příjemný, materiály výborné. Závady za dobu provozu 0. Rozhodně to není špatné auto.
No jo, takze s tim jezdis a tak to i budes do nebe chvalit, takovych skodifkaru je tady spousta:-D
Jsi vedle. Ano, jezdím s tím občas, není to mé auto, mám jiné o dvě třídy vyšší a není to Škoda. To, že to auto je na vysoké úrovni je fakt, který tady spousta usoplených maldíků není schopna překousnout. Jen by me zajímalo, jak si představuješ lepší volbu, ono totiž neznám moc aut, které jsou v této kategorii lepší. Možná bys mi mohl otevřít oči.
Podivej, ty tvoje skodifkarsky reci jsou fakt smesny. Podle tebe je to auto na vysoke urovni a kdyz to tak ostatni nevidi, tak jsou "usopleni mladici"? Co kdyz je to naopak a usopleni mladici z toho auta slintaji, i kdyz za moc nestoji? Na me O2 pusobi dojmem auta tak za polovinu ceny, proste takova bezpohlavni koncernova plechovka. V Seatu Altea jsem se citil uplne stejne.
Pokud ti to nedošlo a vypadá že ne, chtěl jsem napsat možnou alternativu. Ale jak vidím, jediné na co jsi se zmohl, je opět útok na škodovku a její majitele a nic jiného jsem se nedozvěděl. Opravdu hodnotné.
Jo jo, za to ten tvuj prispevek o usoplenych mladicich byl plny hodnotnych informaci.:-D:-D Tedy, abych pouzil tvuj slovnik, jedine, na co ses zmohl byl utok na ty, kteri nad skodou neslintaji. Opravdu hodnotne.A ted k te konkurenci - kombi bych vzal Megane GrandTour, bez ohledu na to, ze je to frantik, kteri mi obecne nesmi do baraku, je to pocitem o tridu nad O2, presto, ze je to v druhe puli sveho zivota. Komu nevadi design, jiste by hrabl po Focusu nebo Astre (ja ani jedno). Cee'd nebo tato I30 jsou na tom taky dobre. Ted bych rad slysel od tebe, cim vyse uvedene znacky O2 tak dramaticky prekonava, rad si poctu.
Tak teď jsi pobavil. Megane teďka konečně odezdávám jako služební auto a jsem nejšťastnější člověk na světě. Jediné, k čemu bych to mohl pocitově přirovnat je snad Lada Kalina. Myslím, že v Octavii se člověk cítí daleko lépe... Pocitově :)) A hádej co jsem si vybral jako nové služební auto? :)
Nezlob se, ale postavit do cela rodinnych kombiku Megana muze jen jelito, ktere se touto pleckou nikdy neprojelo a nezaklepalo na jeho papundeklovou palubovku :)))
Asi tak, kdo proboha vymyslel dát do Megana pod volant nejvrzavější materiál na světě - polystyren. Moje služební auto má najeto 140000 a to auto je na umření. Na poslední servisní prohlídce mi nad rámec běžného servisu a kapalin měnili 37 věcí!! Koukal jsem jako tele. A to s ním jezdím velmi slušně - vždycky jsem se choval k služebnímu autu jako ke svému vlastnímu. Upřímně, Megane jezdí, ale nic víc neumí. Když pak přesednu do svého GTI, tak jsem skutečně v úplně jiném světě.
Megane nebo Oktávka, vždyt je to jedna stejná třída.
Nevim, jestli je lepsi papundekl v Megane, nebo drevotriskove prkno v Octavii. Na me pusobi lip ten Megane.
Kdybys byl schopen reagovat věcně na můj první příspěvek, k tomu mému druhému by nemuselo vůbec dojít.K renaultu, na francouze jsem neslyšel vůbec žádnou chválu. Kamarádův Megan a jeho zkušenosti se zančkovým servisem, mě od pořízení renaultu silně odrazují. Auto má od novoty a že by sním nebyly problémy, to se říci vůbec nedá. A to s tím autem jezdí jak důchodce.O Astře bych ani neuvažoval vzhledem k mým tříletým osobním zkušenostem s Vectrou. Focus by za hřích snad stál. Korejci pro mě mají ještě tak 10 let čas, než je začnu brát vážně. Osobně mi vyhovuje v O2, styl sedadel (nejsou měkké jako houby u frantíků ani krátké jako u asiatů), přehledný a povedený interiér, použité materiály, perfektní řazení (žádná japonská guma) a celková bytelnost auta. Tuhost karoserie je opravdu poznat, což o vlnících se korejcích říce nedá. A za poslední opakuji, za téměř 150 tis. km se nic nepokazilo (krom jedné žárovky) a to je pro mě docela silný argument.
Čistě náhodou s M-Grandtour 1,5dCi (výborný motor!) jezdím už delší dobu a žádné problémy s ním nemám - tak komu mám věřit? Dát na to, že pravdu má tvůj kamarád, nebo dát na své zkušenosti? Takové kecy typu "můj známý má xx a furt je v servisu, takové auto bych v životě nebral" mám opravdu nejradši :-/
"Neslysel jsem chvalu" - to ja taky, ale ten, co ma kamarad (pravda, nema ho moc dlouho) je zatim v pohode. Navic beru predevsim pocit z auta a kdyz k tomu pridam fakt, ze s 1.5 DCi (nesrovnatelne lepsi motor, nez 1.9 TDi) stoji ve srovnatelne vybave snad o 100k min, neni co resit.Zajima me, jake mas zkusenosti s kratkymi sedaky u asiatu (ktera auta?), gumove razeni u Japoncu (ktera auta?) a "bytelnost" se hodnoti jak? Razeni u O2 je tragicke ve srovnani s mym byvalym Civikem (r.v. 1993), takze jsou-li tve naroky takove, ze razeni v O2 povazujes za "perfektni", neni divu, ze se neshodnem. Celkove se mi zda, ze O2 srovnavas s Tikem a Starletem z roku 1988, ale zes nikdy nesedel v nicem soucasnem.
Na megana kombíka pěju chválu (viz. výše), nakonec mě pro něj poslal známý, prodejce škodovek, když jsem si u něj chtěl koupit oktuli. Mimochodem ten prodejce škodovek jezdí také v Santa Fe, proč sakra pořídil tu korejskou sračku, když mohl mít za slušný peníz třeba úžasného Scouta? To je otázka pro Vavrocha:-P
Co já vím, třeba nechtěl uvalit tolik pěněz. Já znám zase prodejce co jezdí v Audi a prodává Renaulty. Řekl bych, že se to nedá takto zobecňovat.
Řekl bych, že Audi by mělo být lepší než Renault, takže v tomto případě toho prodejce chápu, měl stejnou motivaci jako ten můj B-]
Nevím jestli je 1,5 dCi zrovna ukázkový motor, mě nijak nenadchl. Auto jede a tím to asi tak končí. 1,9 ta už je ve výslužbě, nicméně to nic němění na faktu, že tyto motory jsou ukázkové držáky, minimální citlivost na kvalitu nafty, olejů, díly na každém rohu, opravny jakbysmet, nájezdy služebních aut s těmito motory to potvrzují.K tomu řazení v O2, nevím jak si představuješ ideální řazení ty, ale zopakuji ti, jaké má octavie. Pořádná řadička, krátké dráhy, naprosto přesný chod lehký a přeřazování a perfektní ergonomie, páka je tam, kde má být a chodí o tolik, o kolik má.Sedáky: Mazda 2, Suzuki swift, terenní Sidekick, Toyota Avensis, stará corolla, Subaru Tribeca a snad každé malé auto. Prakticky každý druhý japonec do kterého sednu. Zdá se mi, že si to dělají na své malé postavy a ne pro evropany.Gumové řazení: Avensis, Každý Daewoo ve kterém jsem seděl, KIA Ceed na tom není vůbec lépe, čtyřdvéřový nový Civic atd.Tak na mě působí asiati, když už do nějakého lezu, očekávám krátké sedadla a gumovou řadičku.
Oproti 1.9 TDi je 1.5 DCi tichoslapek, randal v O2 je katastrofalni. Za 550k bez radia s pouze poloautomatickym Climatikem je to spis spatny vtip (cena liftbacku v Ambiente). Ze je to ukazkovy drzak, prijde na to. Kamarad ve sve O1 1.9 TDi menil vahu vzduchu za 15k Kc par mesicu po zaruce pri asi 60k km. Dnes je to samozrejme levny dil, ale o kvalite me to nepresvedcilo.Ja si ho predstavuju jako u Hondy. Jestli je v novem Civiku gumove a v O2 "presne, lehke a perfektni ergonomie", asi fakt nema smysl se dal bavit. Zkus jeste Accorda, at vim, na cem jsem.Avensis ma razeni na urovni te octavky, zadny zazrak. Daewoo ani Kia nejsou Japonci.
nechci rypat, ale proti TDI je i startujici boeing tichoslapek.. vlastni zkusenost .-/
Chces alternativu ? Napriklad taka Toyota avensis combi...
No tak to je velmi slušné auto, ale obávám se, že to není třída Octavie. Nebo je?
Problemom skodoviek je cena. Totiz ak si vezmes Octaviu combi a vybavis ju primeranym motorom a slusnou vybavou, vysledna cena je uz neunosna. Zaklad ano, lenze zaklad je u skodovky velmi-velmi nizky...Vezmi si octaviu combi - zakladny motor je 1.4 59kW/80PS, cena 18860,-E (v rakusku). Vo verzii s motorom 1.6/75kW/102PS stoji uz 20160,-Euro (stale zakladna vybava). U Cee'd SW je zakladna motorizacia 1.4CVVT 77kW/105PS, cena 16290,-E. Vidis ten rozdiel ceny? -20%! Vybavu radsej ani nejdem porovnavat, lebo by ten rozdiel v cene bol este vacsi...A dalsia vec: cena a vybava aut, ktore skodovka predava na CZ/SK trhu je uplne nieco ine, ako cena/vybava (aj kvalita) skodoviek predavanych v zapadnej Europe...
Auto si přece můžeš koupit kdekoli v EU. Tvoje nářky potom nechápu.
Jestli to nebude tím, že Pepa měl na mysli pořádné auto v rámci své třídy. No a tak to prostě je. Jinak žasnu na tím, jak někoho napadne toto rádobyauto srovnávat s octávií kombi...
Muzu se zeptat, v cem konkretne je toto auto horsi, nez zminovana Octavia? Proc je I30 "radobyauto" a O2 "poradne auto"? A vynech design.
Se do těch dvou aut posaď a pokud nenajdeš rozdíly, pak s tebou nebude něco v pořádku.
S O2 jsem jezdil, v I30 jsem sedel. Rozdily jsem nasel, ani jeden interier nepovazuju za zazrak, ale I30 se mi libi vic. Jsem-li podle tebe divny, ze se mi nelibi octavia, tak to vlastne beru jako pochvalu:-D
Tak u Octávky se docela ví,že v ineriéru nebude asi nic vrzat,počínaje palubovkou(sice mám zkušenost jen se starou a 120tkm ,své vlastní,privátní),u Hyundaie se uvidí. Jinde si majitelé stěžují na pazvuky,kdesi jsem čet,že snad někde v oblasti rádia už po 150 km,tj po cestě z prodejny...odkaz na stránky ani značku si nepamatuji.:-D
Důvod pro koupi těchto aut je velmi jednoduchý - kvalita je již celkem srovnatelná s evropskými auty, ale nabízené záruky všechny focusy a renaulty daleko převyšují. Dnes, kdy jsou auta plná elektroniky, která se sype je to obrovká "přidaná hodnota". Doufám, že se evropské automobilky pochlapí a začnou nabízet podobné záruky na své vozy.
Myslím, že Ceed SW je hezčí. Když na to tak koukám, tak bych si ho koupil radši než Oktáfku. Asi to tak i udělám.
Ceed ma stejny koncernovy podvozek jako tenhle Hyundai.
Nie len podvozok, aj paleta motorov je prakticky rovnaka. Tie auta sa lisia vlastne iba karoseriou, vyberom materialov do interieru, a trosku odlisnym naladenim podvozka.BTW, z "kratkych" verzii sa mi paci viac i30, ale ako kombik je krajsi Cee'd SW
souhlasim, hratsi se mi lii i30 a z combi vice cee´d sporty wagonB-]
Ale jináč je to hezký... ne jak ten německo-českej hnusB-]
Tak,tak...Naprosto z tebou souhlasím!;-)
Tak rozhodne teda radsej Octaviu ako toto cudo... Nehovoriac o kvalite. Octaviu kombi mam ako sluzobne auto od roku 2001. Je to 81 kW TDI. Mam nabehane na tomto aute vyse 270 tis. km a v sucinnosti s pravidelnymi servisnymi kontrolami a auo slape dodens ako hodinky... Musim poklopat. Na Hyubndai som sice nejazdil ale ani som nikde na toto auto nepocul vyslovene chvali. Hyundai v mojom svete nie je znamkou kvality zato oktavia sa mi osvedcila...
a ted tu o karkulce. i kdybych uveril tomu ze nema zadnou zavadu (vaha vzduchu vyrzi 270 kkm, hehe), tak chtel bych videt firmu ktera bude provozovat auto 6 let a takovou davku kilometru..
No Octavia je opravdu nekde jinde. Tohle Hyundai je spis konkurence pro Fabii combi. Fabia s trochu lepsim motorem a vybavou bude stat zhruba stejne.
A muzes nam neznalym napsat, kde je ta Octavia ?
Octavia je mnohem drazsi a je to znat. Kdykoliv jsem ridil Skodovku, at uz to byla Octavia nebo Fabka, mel jsem pocit ze ridim o tridu vyssi auto. U Hyundai to bylo naopak.Na druhou stranu na penezich zalezi, takze zrovna ja bych si z tech dvou vybral to Hyundai. Ale uz mam Forda a tak si s tim nemusim lamat hlavu:-)
"S autem jsem nejel, ale kvalita je urcite horsi, nez Octavia":-D:-D:-D Kam na to ti skodifkari chodi:-D:-D
On ten malý,český Embéčkář je inu takový zvláštní druh...
Hyundai na tom nikdy nebyl nikterak dobře. Osobní zkušenost se Sonatou 3.0 V6. Jak je na tom teď nevím, ale stále čtu, že se korejci pořád ještě na úroveň evropy nedotáhli.
Moje osobní zkušenosti s Hyundai:Coupé r.v. 1996 - v prvním půlroce výměna převodovky, potom 380 tisíc km bez problémůAccent r.v. 1996 - 410 tisíc km bez problémů, ale teď už je tak do šrotuSonata 3.0 V6 r.v. 1999 - 290 tisíc km bez problémůSonáta 2.7 r.v. 2006 - 100 tisíc km bez problémůNové SantaFe 2.2 - 6 tisíc km za měsíc, naprostá spokojenostNový Getz 1.4 V16 - autíčko k pohledání, kam se hrabe Fabka I i IIPo svezení ve Fabce a O2 bych rozhodně ani jednu z nich nechtěl, Fabka je neuvěřitelně neprostorná (porovnání s Getzem), obě pak neúměrně drahé. Když jsem vybíral 4x4, spočítal jsem si O2 Scouta - při stejné výbavě cena o 80 tis Kč vyšší než Santa Fe, myslím, že není co dodat.
Chce to skáknout na klubové stránky Hyundai, kde si majitelé sdělují své zkušenosti se servisy-tam snad kladná věta ani nepadla a pak se začíst do poruch Santa Fééé,např...jim vadí,že to třeba drnčí,vrže,ale to jsou prkotiny,jsou tam jiné srandy,je třeba pročíst, vč. Tuscona a má to společného jmenovatele:nějak se tam shodují,že pánům od Hjůndaj stoupla sláva do hlavy a zákazníky parádně pálkují. Kamarád má 2 roky starého S.F s benz.motorem,v 60tis se mu odporoučel motor,sice zdarma opravili,auto stálo měsíc...a služební fdi koktávka ze sněmovny má najeto asi 150t a to auto nemělo poruchu.To své vlastní snad víc nehoní a neničí,že jo...B-]Tolik ke spolehlivosti.
ITTI: Moje Octávka II, 2,0 TDI taky stála měsíc v servisu - zdarma opravili na záruku (najeto 34 tkm) - dodnes jsem se nedozvěděl co jí bylo - v zápise stojí že nebyla shledána žádná závada ( jenom nešlo vůbec nastartovat - taková prkotinas u auta, že?). To že tebou uvedené SantaFe stálo měsíc na dílně nic neznamená. Žádný servis nedrží skladem celé agregáty a výměny tohoto rozsahu se nedělají běžně u žádné značky. Není třeba skákat na klubové stránky Hyundai, stačí se podívat na stránky garáže tohoto webu a vidíš co denně řeší škodovkáři. Vyměnil jsem Octávku za SantaFe - a představ si - nikde nic nevrže ani po několika tisících km - jsem maximálně spokojen.
jsem na tech strankach denne a moc toho, co pises, tam nevidim. Je pravda, ze na SF zrovna moc nekoukam... vim jen, ze jeden, dva lidi jsou nespokojeni s auty.... problem servisu bych rekl.... ale to je jak vsude.. tady RK, UO si na servis naprosto nestezuju.
Troska sa zorientuj - ziadnej znacke na svete sa este nepodarilo vyrobit absolutne spolahlive auta a aj japoncom sa auta kazia. Otazka je len kolko takych aut vyrobi ktora znacka z 1000 kusov. A kedze Hyundai koncern vyrobi rocne okolo 2 600 000 je nejakych par desiatok pokazenych aut (viac ich tam nenaratas) len zlomok z toho kolko sa ich kazi inym podla vseobecnej mienky spolahlivych znaciek. Pozri sa na podobne stranky VW, Renault alebo Citroen a potom zistis, ze poruchove su ine znacky ako Hyundai. A hlavne si pozri vysledky testov spolahlivosti nemeckeho casopisu Auto bild na 100 000 km - tam je Hyundai v prvej 10-ke s Getzom a 14-ty so starou Elantrou a koncern VW obsadzuje s prehladom posledne priecky- Fabia, Octavia su 23 a 24-te a celkom posledny je VW Touran: http://news.auto.cz/tisk/100-000-km-s-audi-a6-avant-2-7-tdi-nemecky-sen-a-realita.html
No jasne, tyhle testy miluju. To neni vypovidajici, kdyz testujou 1 auto. Si uvedom, ze mohli narazit na spatny a dobry kus.:-D Jinak jezdete v Hyundai a my rozumni budeme jezdit v autech:-D
A ja to cekal, tu pohadku o nepovedenem kusu. Treba Svet Motoru testoval Fabii na 100 tKm a menili spojku a nakonec i prevodovku (v zaruce). Test Audi na 100 tKm take nedopadl nejak dobre, byli tam problemy s elektronikou motoru i nejakych ovladacich prvku.Zajimave, ze kdyz nekdo napise argument podporeny zkusenosti svou nebo nejake redakce, pak je to nepovedeny kus a urcite jsou lhari a blablabla. Jo priznat si krutou pravdu je tezky, co ?
A na druhou stranu chceš říci, že převodovku budou měnit všichni vlastníci Fabií a Audi?
Ne, ale svedci to o diletantismu a moznem problemu s prevodovkami. Sezen si test Getze na 100 tKm. Ani jedna zavada (pokud si dobre pamatuju). Getz jezdil naprosto bez problemu, coz se o Fabii nedalo rici.
Jen si v te sve korejske srande jezdete:-D Ja zde nikoho nenutim kupovat osvedcene nemecke trio:-P Pokud clovek nema korunu, tak souhlas, to se pak korejska hnetka hodi, pac i pres vsechny nedostatky ma jedno plus : Jezdi:-D
Jasně, my si budeme jezdit ve spolehlivém Hyundai a vy bude v "autech" objíždět své evropské autorizované servisy :-D:-D:-D
Že člověk natrefí na nekvalitní kousek se stává i u Mercedesu ;-). Kdysi jsem měl Feldu 1.2, naprosto bezproblémové auto, dodnes na ni s láskou vzpomínám :-), společník měl Feldu o rok mladší, to auto víc stálo než jezdilo pro věčné poruchy (převodovka, motor, elektronika...), nakonec ji po roce prodal a na škodovky nadobro zanevřel. Pokud by fdi oktávka měla mít poruchu do 150 tisíc, byl by to pěkný krám:-), do nedávna jsem měl Megana kombi 1,4 16V a do 180 tisíc neměl poruchu B-].Co se týče spolehlivosti Santa Fe (starého), je obecně hodnoceno jako jedno z nejspolehlivějších aut ve své kategorii, doufám, že nové bude alespoň takové, známý má sedm let staré crdi a za celou dobu je s ním naprosto spokojený a že by v něm drnčelo víc než v jiných autech jsem si nevšiml B-]. Nakonec jsem nedávno je oktávkou SDičkem s najetými 120 tisíci a drnčela jak stará dodávka.Mimochodem soused, který jezdí osm let s audinami 4x4 jde momentálně do Santa Fe, právě kvůli spolehlivosti, poradil mu to technik značkového servisu Audi ;-)
Hyundai je klasicka korejska sracka. Samozrejme, ze nekdo byt spokojeny musi, kdyz se to furt prodava, ale sedni z toho sveho SantaFe do poradneho auta a uvidis rozdil. Hyundai je po 50 000Km vyklepane, nic nesedi, vrze cela pristrojovka, poradne auto stale drzi. A kdyz se trosku podivas na detaily, tak zjistis, jaka je Hyundai oproti treba WV,Mercedesu,Audi atd. odflaknuta prasecina. Na oko to vypada dobre, ale je to prasecina na Ntou. Hyundai bych nekoupil ani tchyni .
:-D:-D:-D:-D:-D, typická reakce namyšleného adolescenta. Doby, kdy to co píšeš platilo jsou už několik let pryč. Výše jsem popsal zkušenosti s Hyundai v naší firmě, Sonáty i po těch kilometrech drží, nic v nich neklepe a nedrnčí ani nevrže, svezení v nich je srovnatelné s kterýmkoliv "pořádným autem", mimochodem, co je podle tebe pořádné auto a v kolika autech si jezdil abys zde mohl tak fundovaně rozhodovat, které je to pravé?
Karliku to nema cenu vysvetlovat, stejne to tito jedinci nepriznaj. Ani je nepresvedci, ze takova Kia nebo Hyundai toho proda daleko daleko vice nez Skodovka.
Já mám právě zkušenost s onou sonatou 3.0 V6 (mimochodem pekelně zdechlé auto na to jaký motor mělo). Palubovka jak u cirkusu a vrzalo a drnčelo to po 50 tis.
Sonata 3.0 se neprodava uz deset let.... to je stejne jak srovnavat kvalitu felicie se soucasnosti. Jo, ten motor nic moc.. vykon o nicem.
Nevím jestli to je opravdu tvoje osobní zkušenost, ale o tom silně pochybuji. S nájezdy zde uvedenými, bys nědělal nic jiného, než jezdil v autě dnem i nocí.
Osobní zkušenost samozřejmě, mám (měl jsem) tyto vozy ve firmě. Accent byl referentský, takže je jasné, že si užil svoje. Sonáty jsou společníků a SF moje.Jo a zapoměl jsem ještě na Elantru 1.9 CRDi r.v. 2000, ale na té těch 250 tisíc km už vidět je, ale provoz bez poruch.
Pro boha, co jste to za firma, že jste tam nakoupili samý tyhle hemeroidy ? :-))
150 zaměstnanců, roční obrat cca 100 milionů Kč, kromě Hyundaiů máme i škodovky (tedy Feldy, poslední slušné auto od Škody) a nějakého Renaulta.
100 mil obrat na 150 zamestnancu :-D Tak to se nedivim, ze nemate na poradne auto :-D:-D:-D
:))) to teda
Nekdo je kupuje, nekdo je ma .........:-D
Ale on nikde nepisal, ze to vsetko najazdil len on sam! :-)Ak ano, to by za poslednych 10 rokov najazdil 1.200.000 km, co by davalo priemer na pracovny den ~500km.
Tak v tom případě má pro mě termín "osobní zkušenost" zcela jiný význam.
Ja zase porad ctu neco o "etalonech kvality" u nemeckych aut, samozrejme predevsim koncernu. Ver si, cemu chces.
Rákoska bez nápadu. :-/
aniž bych se zastával škodifky - co je na i30 hezkého? Vždyť je to typický bezpohlavní Korejec, trochu stříklý Focusem. To auto nemá žádný poznávací znak, kterým by šlo identifikovat zdálky. Zboku je to prakticky kopie velmi povedeného Focusu kombi, předek a zadek naprosto tuctový. Ta škodifka má aspoň relativně originálně a nevtíravě řešená zadní světla a přední kapotu.
To má podle tebe tuctový zadek i BMW řady 1? (I30 je často vytýkáno, že to zezadu vypadá stejně)
ftipalek - skodovka tedy Fabka 2 neporinasi nic noveho + positivach, nahovno motorizacia tedy zastarala technika a vzhled ? hm extravagance tvaru...nic pro norm. clovekaR
ale řeč přece byla o Oktávce... :-D Fabii II si může koupit akorát šílenec. Jak byla F1 celkem pěkné auto, tak F2 je naprostý otřes.
Podívej se pořádně na focus kombi a nemůže ti z boku přijít v žádném případě ani náznakem podobný... sklony, tvary oken, světel atd. atd.
Vidím to stejně. Nezajímavé a nudné auto na první pohled. OII kombi je proti tomuhle nádherná, byť zbytek produkce Škodovky nemusím.
Mimochodem,ona i ta OII je Nezajímavý a nudný auto...
to má hodně daleko do hezkého auta:-D
by mě fakt zajimalo co je podle Xpertů jako si ty Hezký auto ?
francouzský sračky má dotycnej dement na mysli :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.