v tom designu vidím obšlahlý Peugeot 308 combi.Jinak všechno určí cena. Když dealera "oškubete", můžete jezdit v levném autě které vypadá jako četník ze Saint-Tropé a bude vám to jedno.
Toto je uz co za clanok? Nedozvedel som sa ziadnu zaujimavu a ani novu informaciu. Odpad!
Je daleko víc lidí, co hledají nenápadný "uniformní" design který neurazí a extravaganci se vyhnou, než těch kteří ji vyžadují (ale takoví si stejně nekoupí Hyundai) - takže podle mého názoru to dělají velmi dobře, ostatně touto cestou svého času prorazili prakticky všichni japonští výrobci, které dnes považujeme za kvalitní značky.
Zadní okno bude víceméně jako i40 wagon...ne tenhle návrh :)
Paci sa mi ked cesi nadavaju na Skodu, co je ich automobilka a jej korene a historia siahaju do prvej republiky a s Hyundaiom sa to fakt neda zrovnavat. Nakoniec staci ist 5 rokov dozadu co vyrabal hyundai za auta. A zrazu sa chce niekto kto na to este fakt nedozrel porovnavat so Skodou. Vznikaju tu tábori deliace sa podla sympatii k znacke, ktore sa napadaju. Ze k s michu.B-]
Redaktor a šéfredaktor jsou opravdu pitomci.
...no, vyhladom na mnohe tragikomicke dizajnerske a graficke *vytvory*, ktore hyzdia nase cesty, skor ocami debila. Cest vynimkam.
"Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda" - a který grafik to tedy řekl a jaké je jeho spojení s automobilovým průmyslem? Proč děláte ze čtenářů debily nadpisem, o kterém potom není v článku ani písmenko?To, co je u VW nadčasové, klasické a nestárnoucí, protože to tak zákazníci chtějí je od jiného nuda?Mě ten nový design Hyundaie taky zrovna nenadchnul, ale vidím, že Hyundai v něm použil nejsilnější současné designové prvky prakticky ode všech významných evropských výrobců automobilů a pokusil se je sladit dohromady, zřejmě v domnění, že to je to to nejlepší podle trendu a vkusu evropských zákazníků. Podle mne je to omyl a stejnou část zákazníků, kterou tato strategie Hyundaii přinese, taky odebere z řad těch, kteří strohost a designovou uniformitu současných modelů automobilek tolik nemusejí a spíše hledají možnost kreativity a odlišení od produkovaného mainstreamového standardu. Hyundai se zařadil do unifikované šedi a já doufám, že je to jen jakýsi restart do bodu nula po minulé designové větvi, na kterou by se s novou řadou těžko navazovalo, ale že v dalších řadách Hyundai obnoví svoji designovou svěžest a kreativitu, protože zbraněmi koncernu se proti němu jít a zvítězit nedá, pouze koexistovat, což už nedávno vyzkoušeli francouzi a rychle se vrátili ke svému bohatému designerskému odkazu, protože moderní technika vynucená ekologickými předpisy, novými systémy a bezpečnostní začíná být u všech automobilek prakticky stejná a právě design je jediná možnost, jak svoje produkty odlišit od konkurence.
Zřejmě přibuzný pana Myčky.Další s xteens chytráku.Zkus to napsat o Golfu 😂
No myslel jsem redaktora toho hustočlánku.B-]
Co je u škůdky nadčasové, to je u jiných nuda. Tak to už je docela trapné, pánové. Jo, zapomněl bych na vykřičníky: !!!!! :-D
když to srovnám s prokopnutými 5. dveřmi u šáde, tak je to úplně někde jinde.
Nesouhlasím, když k ním dojedu, vždycky mi připadají jako nabourané a vůbec se mi nelíbí, ode mne ale ne !
Vitajte na portali www.skoda-autorevue.cz!!!!!
Tak díky za uvítání na českém serveru. Od slováka to potěší...
Střel se do kebule B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.