Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Němečtí zákazníci si brzy budou moci koupit slibně vypadající verzi Hyundai i20. Nové provedení Sport se tváří jako nějaký hot-hatch, nicméně realita je trochu jiná. Pod kapotou totiž nenajdete žádnou přeplňovanou šestnáctistovku nebo snad něco většího, o pohon tohoto automobilu se stará nový litrový tříválec.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Malý přeplňovaný tříválec nabídne maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Standardem je vždy šestistupňová manuální převodovka a poháněna je přirozeně přední náprava.

Hyundai i20 Sport navíc přidá několik drobností, z nichž tou nejdůležitější je sportovní podvozek snížený o dva centimetry. Součástí výbavy jsou i pěkná osmnáctipalcová kola, prahové nástavce, difuzor a střešní spoiler vzadu, stejně jako chromová koncovka výfuku.

Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Hyundai

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Ve výbavě pak najdete diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Sport se bude nabízet jako pětidveřový hatchback vždy lakovaný v bílé barvě Polar White. Cena na německém trhu činí 19 990 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků