Hyundai i20 Sport Edition: tovární edice s geny Brabusu

Dva roky po své premiéře se kompaktní Hyundai i20 do Paříže vrací, tentokrát však v zajímavějším provedení i20 Sport Edition. Jde o studii tovární sportovní edice, na čemž by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby se na jejím vzniku nepodílel slavný německý ladičský dům Brabus. Ten se přitom obvykle zajímá o vozy mnohem exklusivnější značky. Jakkoli vám to může znít zvláštně, je to tak a výsledek společné práce obou firem můžete shlédnout na přiložených snímcích.

Ty vám zároveň řeknou vše podstatné, neboť úpravy jsou zatím ryze vzhledové, resp. automobilka o žádných jiných ve svých tiskových materiálech nehovoří. Na první pohled si všimneme sedmnáctipalcových litých kol obouvajících pneumatiky Yokohama, pruhů světel z LED pro denní svícení a důsledně zatmavených karosářských doplňků. Zatímco exteriér působí vkusně, interiér je spíše pěknou slátaninou. Agresivně oranžové plochy jsou příliš rozměrné, jako vhodné doplnění bereme naproti tomu sedadla Recaro, kožené čalounění nebo sedmipalcový monitor.

Pokud se vám tento stroj takto líbí, pak vězte, že Hyudani hodlá na počátku příštího roku rozjet s Brabusem jeho výrobu v omezených sériích. Snad se do té doby dočkáme i nějakého toho významnějšího technického vylepšení...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Sport Edition, jehož vznik má na svědomí věhlasný Brabus
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků