Hyundai i20 Sport Edition: tovární edice s geny Brabusu

Dva roky po své premiéře se kompaktní Hyundai i20 do Paříže vrací, tentokrát však v zajímavějším provedení i20 Sport Edition. Jde o studii tovární sportovní edice, na čemž by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby se na jejím vzniku nepodílel slavný německý ladičský dům Brabus. Ten se přitom obvykle zajímá o vozy mnohem exklusivnější značky. Jakkoli vám to může znít zvláštně, je to tak a výsledek společné práce obou firem můžete shlédnout na přiložených snímcích.

Ty vám zároveň řeknou vše podstatné, neboť úpravy jsou zatím ryze vzhledové, resp. automobilka o žádných jiných ve svých tiskových materiálech nehovoří. Na první pohled si všimneme sedmnáctipalcových litých kol obouvajících pneumatiky Yokohama, pruhů světel z LED pro denní svícení a důsledně zatmavených karosářských doplňků. Zatímco exteriér působí vkusně, interiér je spíše pěknou slátaninou. Agresivně oranžové plochy jsou příliš rozměrné, jako vhodné doplnění bereme naproti tomu sedadla Recaro, kožené čalounění nebo sedmipalcový monitor.

Pokud se vám tento stroj takto líbí, pak vězte, že Hyudani hodlá na počátku příštího roku rozjet s Brabusem jeho výrobu v omezených sériích. Snad se do té doby dočkáme i nějakého toho významnějšího technického vylepšení...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Sport Edition, jehož vznik má na svědomí věhlasný Brabus
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků