Hyundai i20: nástupce Getzu na první fotografii

Jihokorejská automobilka Hyundai zveřejnila první oficiální fotografii nového modelu i20, který v nabídce vystřídá úspěšný Getz. Vzhled této horké novinky má na svědomí německé designérské studio sídlící ve městě Russelsheim, přičemž vůz má svým designem oslovit především zdejší zákazníky. Nový pětidveřový prcek, který nejen svým vzhledem, ale i svým jménem zapadá do portfolia automobilky, má oproti svému předchůdci o něco větší rozvor náprav, takže se můžeme těšit na více vnitřního prostoru.

V souboji o zákazníky se Hyundai i20 potká s modely jako je Ford Fiesta, nebo Toyota Yaris a náskok v konkurenčním boji prý získá zcela novým podvozkem a pokročilými technologiemi. Zatímco automobilka nezveřejnila žádné bližší informace, spekuluje se, že v nabídce agregátů si své místo najdou i úsporné motory objemu 1,2 l a 1,4 l. Pro trochu odvážnější povahy vyžadující dynamičtější jízdu zde bude dostupný 1,6 litrový benzínový čtyřválec. Hyundai i20 se do prodejů dostane zřejmě již začátkem příštího roku, ještě před tím jej ale čeká premiéra na Pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20: skutečně „zatopí” novému Fordu Fiesta?
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků