Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

11 komentářů

OnlyTruth
30. srpna • 22:17

radsej by som dal prednost tomu novemu trojvalcu s trubom ako atmosfere, ajtak chudaci z 80tych rokov budu plakat, ze to je blbost ale povedzme si pravdu tak uz an atketo auto si moze niekto nasetrit ked chce a ked to bude kupovat nove ajtak to po 100-200tisic km zahodi alebo da do srotu, takze hovoirt ze sa to pokazi coskoro tak hej ale niesme ako chlapci atmosfericky, ktory miluju auta s 3,0 bez turba a suhlasia s teoriou musi to mat aspon 7milionov klimotrov a potom si ho mozeme kupit za 500eur a sme frajery no nemame na opravu :D :D :D

LOL
31. srpna • 6:43

Až pojedeš s odtahovkou z dovolené, protože sis pořídil to skvělé oturbené žihadlo s motorem ze zahradní sekačky který se po dlouhotrvající zátěži prakticky rozpadl, pak teprve můžeš mluvit a psát o chudácích z 80. let.
To totiž není vůbec o tom, jestli si někdo kupuje nové nebo staré auto, ale o tom, zda plánuje utrácet šílené sumy za servis. Pokud sis totiž nevšiml, tak třeba už "blbá" stará 1,2TSI má kvůli problémům s řetězem náklady na servis proklatě blízko naftě, a přitom ekonomií provozu (spotřeba) je na hony vzdálena.
Když totiž s autem opravdu jezdíš, tak zjistíš, že pořizovací cena dělá z TCO jen cca polovinu, druhá půlka je palivo a servis.

OnlyTruth
31. srpna • 10:50

neplanujem si kupovat maly motor alebo hyundai ale som hovoril comu by som dal prednost, je pravda ze s malymi motormi som 100tisic km nespravil no mal som aj maly atmosfericky motor, ktory odisiel po 68tisic km, aleskor by som dalsie auto kupoval tak ci tak oturbene ale aspon 2,0liter minimum totiz su naklady nizsie nakolko su oturbene s mensou spotrebou a vacsim NM, a na auto si dam zaruku 6rokov a bude to ok

LOL
31. srpna • 12:24

Rád bych tě varoval - domněnka, že turbomotor většího objemu má menší spotřebu, není validní.
Spotřeba se zvyšuje automaticky se zátěží, tj. budeš-li jezdit pomalu a defenzivně, dosáhneš dobré spotřeby jak s foukanou sekačkou, tak velkou atmoškou, tak foukaným motorem. Jediný rozdíl je v dostupném výkonu a průběhu točivého momentu. Spotřeba bude záviset ve všech případech jen na tom, jak budeš mít těžkou nohu.

OnlyTruth
1. září • 12:28

ano rozumiem ale tak mam turbomotor ,a ked aj jazdim rychlejsie nemam velku spotrebu , je to benzin 115kw , a mimo som siel okolo 4,9bez tazkej nohy a v meste okolo 6 , ked pridavam a napr som spravil 300km spolu v meste v bratislave som presiel aj s dialnicami kde som siel 140-150km/h na 5,6litra

Luke
31. srpna • 7:46

s názorem souhlasím, nicméně tvrdit, že servisní náklady si blíží naftovým motorům je přehnané.. rozvodová sada na tento motor stojí do 3000 a to je největší problém.. Vstřiky jsou poměrně spolehlivé a turbo je malé, takže s ním taky většinou problémy nejsou. Když vezmeme nafťáky a jejich největší hrozby - turbo, vstřiky, dvouhmota, atd. tak sme pořád někde jinde..

LOL
31. srpna • 8:53

Cena sady je jedna věc, druhá je cena práce - nečekám, že si to bude dělat valná většina lidí sama. A dále se nejedná o jednorázovku, ale v nejhorším případě náklad, který se opakuje každých 50 tisíc km, k tomu je třeba dopočíst běžný servis a určité riziko, že se to "potká" a motor bude potřebovat generálku. (teď mám na mysli jen EA211).Naopak u nafty je zase třeba vzít do úvahy režim užívání. Např. do auta, které 80% nájezdu natočí ve městě, tam je nafta opravdu nerozum, protože dříve či později bude problém s dvouhmotou, vstřiky, DPF. Naopak pro velký kilometrový nájezd po dálnicích nebo mimo město mi nafta připadne lepší.Co se týká turba, operují u nafty při výhodnějších provozních podmínkách a při podobné kvalitě výroby a návrhu si troufám tvrdit, že naftové turbo vydrží víc.

LOL
30. srpna • 8:51

Já bych si s hodnocením počkal, až jak to bude jezdit a kolik to bude stát. Pokud to bade malá raketka za dobrou cenu, pak by mně bylo úplně jedno, jaký to má vizuál, protože i klasická i20 nevypadá vůbec špatně.

Sparrow1
30. srpna • 19:26

Na fotkách OK v reálu už je dost vidět ze je to trochu slepenina.

Sparrow1
29. srpna • 19:51

Vypadá hodně nadupane :-)

Tom
29. srpna • 15:26

no, laciněji vypadající "sportovní" verzi auta jsem dloho neviděl :-/

Doporučujeme

Články odjinud