Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai odhalil první produkt divize N Sport, což má být něco jako RS, M nebo AMG. Zkrátka má jít o samostatnou divizi, která bude ladit vybrané modely. Jako první přichází Hyundai i20. Poznáte ho podle jiných kol a hlučnějšího výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více snímků zatím k dispozici není. Navíc se nejedná o model pro evropský
trh a klidně může být i pod kapotou všechno úplně jinak

Pod kapotou je atmosférická čtrnáctistovka laděná na 85 kW (115 k) a 160 Nm. Je spojena s nakrátko poskládaným šestistupňovým manuálem a i20 N Sport má samozřejmě i upravený podvozek, větší brzdy a specifické detaily v interiéru.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Bohužel Hyundai nedoprovází představení modelu větší sadou fotografií, k dispozici jsou pouze tyto dva nevelké snímky. Navíc se nejedná o evropský model.

Nezbývá než počkat na evropskou specifikaci a také na to, jestli vůbec upravená čtrnáctistovka s atmosférickým sáním a krátkou převodovkou projde přes emisní normy. V záloze je nový tříválec s turbem.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků