Hyundai i20 kompletně představen. Zatopí nové Škodě Fabia?

38 komentářů

Ivan
4. září • 23:03

velmi pekne dizajnovo vyvazene auticko,oproti VW Fabii,ktorá má len novy tzv facelit s hranami
keby som si mal vybrat tak radsej Hyundai s 5 ročnou zarukou ako fabiu s jednotonovým klaksonoma priprava ou pre radio etca dvojrocnou zarukou ale 60 000km co pride skôr!;-)

Quebe
5. září • 11:28

Standardní dvouletá záruka je bez omezení nájezdu, jelikož to vyplývá ze zákona. Nájezdem omezené jsou až rozšířené záruky. Tak tady zase nešiřte bludy.Krom toho, ta úžasná pětiletá záruka u Hyundai není zase tak super. Po uplynutí dvouleté zákonné lhůty si s ní můžete víceméně vytřít, protože tam mají kupu výjimek a skoro vše svedou na běžné opotřebení. Samozřejmě vás nemine povinnost, jezdit s tím po celých těch 5 let do autorizáku, jinak záruka padá.

feflo
13. září • 8:49

...no s tím autorizákem máte možná pravdu - to nevím ale vím, že ten zbytek je hloupost (ale možná záleží na servisu) v "mém" mi bylo řečeno, že mají od dovozce instrukce v tom smyslu, že pokud oprava vyjde do 20000,- Kč, maji ji automaticky provést na záruku (tj. bez konzultací, či dotazování) a to po celou dobu záruky (tj. 5 let - a těch výjimek ze záruky tam moc není - řekl bych, že se +- shodují s výjimkami, které platí u jakéhokoliv výrobku i v rámci zákonné záruky)...takže tak...

Radim
4. září • 12:30

Mě se docela zamlouvá.. minimálně to alespoň bez ofuků ukázali a je to..a ať je to s motorem jak chce, alespoň není na seznamu nejhorších motorů v jiném článku tady, jako staré 1.2 TSI které pořád dávají se stejným označením do Rapidů a Roomsterů- tím pádem dělají z lidí, kteří si to nezjistí blbečky, a to mě přijde nefér.. já mám od nova Clio 1.2 43kw..extra nejede ale spotřeba 5.5 bez zahrádky 6.3 se zahrádkou a to nejezdím economy drive..najeto 120 tis.- 0 problémů..

Antiautomat
4. září • 13:56

Tak lepsie je to predat ako zosrotovat, ze, len nech tie motory uz konecne ''vybehneme''.Ono prajednoduchy atmosfericky motor objemu 1200-1600 kubikov je jasne z pohladu nenarocnosti, nezaludnosti (a tym aj ceny) volba cislo jeden, nevidim dovod kupovat si nieco co je zbytocne zlozite. Usetrene prostriedky sa mozu investovat inde. Tak trebars jeden detail, ktory sa mi tu paci na tom aute a tym su bocne ochranne plasty na dverach, ktore ocividne kreslil dizajner, co auto videl aj normalnej prevadzke a nie len v sablonenhauze, navyse esteticky (aspon podla mna) v tomto pripade vynikajuco zvladnute - prvok vobec nerusi vzhlad a dobre zapada do celku. Skuste nejaku taku (bezosporu uzitocnu) vec dostat na tie doslova n-e-m-o-z-n-e tvarovane ''prekopnute'' dvere pri novej fabii...(a plati o vela autach dnes).

Kubis
4. září • 8:57

No hlavně korejci zapomněli přibalit motor! Jako cpát tam v dnešní skoro EURO6 době upachtěné atmosféry ze staré i20 potažmo ix20, co nejedou a berou kolem 7l je hlavní nedostatek. Prostě tady má TSI v nové Fabii o parník navrch jak spotřebou, tak živostí motoru. Interiér u nové i20 vypadá pěkně, toď asi bohužel vše...

Pavel
4. září • 10:09

Spotřeba bude v reálným provozu stejná, mám doma služebního roomstera 1,2 tsi 77 kw a spotřebu mám mezi 6-7 litry v běžným provozu. Na dálnici to je pak vítr, při 140 km/h kolem 8,5 litru. Nevím, kde tedy berou ty hodnoty spotřeb :-P. Nehledně na to, že ve firmě máme ještě 4 fabie tsi, z toho u dvou se zadřel motor do 50 000km. Můj názor na škodovky je tedy hotov :-). Auto je jinak kvalitní, ale motory, to je bída...

Kubis
4. září • 10:17

Až na to, že nová Fabie má novou řadu motoru TSI...

Pavel
4. září • 10:22

Ano ano vím EA 211. Tím se vyřešil problém s torzními kmity, které nebyl schopen řetěz snášet. Nicméně pochybuji, že se vyřešil problém s tvorbou karbonových úsad...Pokud člověk bere kvalitní aditivovaný benzin, problém asi nebude, ale neznám v okolí nikoho, kdo by koukal na kvalitu benzínu a navíc o tomto problému vůbec věděl. Spousta lidí bere to nejlevnější a pak je problém...

Kubis
4. září • 12:10

Každé auto má svá slabá místa, u i20 po pár tkm vibrují brzdy a odcházejí spojky. Rozjet se bez skákání je problém atd. Vyzkoušej korejce, jestli si myslíš, že z nejlevnějších dílu za pár Rupii v Indii ti udělají kvalitní auto co vydrží...
Ta 1,4 u ix20 má dle Sprintmonitor.de průměr 8,21 l a nové 1,2 TSI o "těžkou Octavii" III 6,06l. Nemusím dodávat že TSI oproti Hyundai jede jako raketa...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomcar
4. září • 12:49

Nevim kde jsi to nabral ale na spritmonitor.de(žádnej sprntmonitor neexistuje koukáš na drag race bo co? :D) má 1,4ka průměr 6,5 (ano i20, nevim proč sem cpeš ix20 když o něm článek není) sám mám i20 s 1,2 a ve dvou lidech je dynamika naprosto dostatečná a jak se vyjede mimo město je kolem pěti klidně i pod, ve městě sem na 6,5 nikdy ani nešel (a to jezdim poměrně svižně) za tu cenu ti škodovka dá leda HTP který když se pokusíš i20 dojet bude brát 8 min (taky sem ji řídil a vim že jo) jinak ano i20 ma brzdy na hovno a spojka? musíš umět řídit, po 50tkm s ní nejsou žádný problémy

feflo
13. září • 8:37

..k tomuto přidám vlastní zkušenost - mám i20 (ještě z Indie, ne Turecka) s 1.4 a s min. 100 kg v kufru v čistě městském provozu ( ve 3-tím největším městě ČR) mám v létě MAX. 6,5 l a to nejsem žádný šnek - křižovatky "odpaluju", při předjíždění podřazuju a motor točím kolem 6k (mimo město 5,2 - 5,5) dcera ma 3-válec fabku a spotřebou se ani neblíží (natož dynamikou)... ty brzdy ale opravdu nestojí za moc - kotouče reznou, po 50k km se začali zadrhávat zadní čelisti ve třmenech - ale to je snad jediná výtka...Pozn.: palubní počítač (denní počitadlo a spotřebu) resetuju po každém tankování...

volvo111
4. září • 9:46

Poslední info i nové Fabii říká že jezdili s motorem TSI 1,2 za 8,4! Tak nevím!? :-D

Mirek
4. září • 17:42

Mi se líbilo toto:O devět centimetrů, které nabrala zvenčí do šířky, se ovšem místo pro ramena uvnitř nezvětšilo. Za tak velký nárůst mohou velké kliky přesahující o nějaký centimetr obrys karoserie (měří se šířka bez zrcátek). Uvnitř je více místa o osm milimetrů do délky a 21 mm do šířky.Fabia dostala moderní výbavu: multimediální centrum, startování tlačítkem, celoplošné prosklení střechy nebo chytrou krabičku smart gate připojenou k řídící jednotce, kterou si spárujete přes wi-fi s telefonem a můžete analyzovat jízdní data a sledovat různé údaje o autě. V základních výbavách má být ale jen příprava na autorádio.http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-0ja-/aut... ... Tak nevím, ten zvětšený prostor snad nejde ani zaznamenat. Nebo se pletu a 10,5 mm je až takový obrovský rozdíl pro řidiče? A vzadu je to rázem plnohodnotně pro tři lidi. :-D A opět se z lidí budou tahat peníze, neboť vše bude o příplatcích, protože základ je holátko?

v
4. září • 10:51

Řídli jsme novou Fabii ....... Novinky.cz......... dnes!!!:-D

volvo111
4. září • 16:01

Nevím s čím soudruzi nesouhlasíte, tento článek dnes vyšel a pokud umíte číst, tak si ho přečtěte!!!

Kubis
4. září • 9:55

Něco jiného je spotřeba při testování (styl co to dá) a reálný provoz. Vzhledem k tomu, že jezdím rozhodně ne pomalu (Praha a okolí) s Octavii III za dlouhodobou 6,2 l a to mám 1,4TSI (103kw) s 250 Kg těžším autem, tak bych se o spotřebu nebál.

Zelí
4. září • 8:01

Schreyer byl asi na dovči. Toto je neskutečná designová slátanina. Tohle je korejec jako za starých časů.

Kubis
4. září • 9:12

Korejská klasika vezmeme tři pohledná auta a uděláme z toho nový Hyundai.
Zezadu - Citroen DS5
Z boku - stará i20 + DS5
Zepředu - Ford Focus Z každého úhlu mi to připomíná, že už jsem to někde viděl...

Mirek
4. září • 17:33

Neboj, oční ti to spraví. Nesmíš však dlouho čekat, aby to nemělo trvalé následky. :-D:-D:-D

Mrdokvas
4. září • 7:20

:-P nezatopí... fabia jednoznačně teda v tý max výbavě co prezentujou vypadá líp :-P

Quebe
3. září • 22:53

Vypadá to pěkně, ale od Hyundai bych nenakupoval z principu.1. Přišlo by mi divné, mít na auto stejné značky jako meteostanici a mixér - tradice žádná, boucháme všechno a nic, hlavně že z toho je zisk. Jak to asi bude s dostupností dílů po letech...2. Korejská mentalita - zaměstnanec na lince je skoro otrok a vysírání dealerů s nereálnými požadavky na prodejní čísla + nucení svého kodexu i pro prodej jiných značek.Kvůli tomuto je mi tato značka velmi nesympatická.

JC
3. září • 23:13

K bodu 1: Těch (cca) 8 firem Hyundai už dnes (po nějakých 60ti letech - a to už je tradice stejná jako třeba Seat) nemá dohromady nic společného. Jinak dnes lidé jezdí i auty zn. Samsung. No, pokud vzpomeneme Baťu, tak ten také zakládal (pod svou značkou) různorodé firmy, pokud to dávalo smysl (dnes tomu říkají zisk). Těžko říct, ale i ten Baťa by dnes (nebýt nacistů a bolševiků) mohl vyrábět (i vyvíjet) auta - pneumatiky už v roce 1932 dělal.
K bodu 2: Neznám mentalitu Korejců, ale mentalitu Vošickýho - nelze přehlédnout. V tom, myslím, máme jasno - souhlas s poslední větou.

Quebe
3. září • 23:30

Já vím, že ten první bod asi bude zastaralý názor a ty firmy spolu třeba navíc ani nesouvisí, ale stejně to ve mně vyvolává ten pocit "dělám všechno, ale nic pořádně". Auto Samsung bych si taky nekoupil.Mám rád firmy, které se věnují pouze jednomu zaměření a do jiných šťourají jen symbolicky (např. edice designových hodinek k autu). Dává mi to jakýsi pocit, že dostávám výrobek, kterému byla věnována náležitá péče a není jen dalším krámem, který jen tak mimochodem taky prodáváme.

Mrdokvas
4. září • 7:22

:-D přesně - když dělám auta tak se ne*eru do jogurtů... jogurt nhůůůůjdéé :-O

JC
3. září • 23:50

Ale jo, já to beru. Asi před 8 lety jsme měl PC s DVD mechanikou LG - vůbec jsem tu značku neznal... do 14 dní byla mechanika kaput :-/ (má nedůvěra se naplnila).

Ota
4. září • 10:01

LG-Hitachi patří k tomu nejlepšímu,vždy mi vydržela po celou životnost počítače,měl si jen smůlu.

LOL
4. září • 6:55

No a třeba zrovna ty LG DVD mechaniky jsou jedny z těch lepších (pokud pominu prehistorii a originální mechaniky Plextor zpřed 15 let). Měl jsi pech na špatný kus, to se stává. Jednu prehistorickou GSA-4081B jsem nedávno (jako plně funkční) vyhazoval.

3. září • 18:17

jako vzdy bude zalezet na vnimani zakazniku- myslim ze fabia je peknejsi, toto je pro duchodce, nema to styl

4. září • 6:30

Jses blb

Mirek
3. září • 20:18

Nemůžu si pomoci, ale po pořádném prohlédnutí dostupných fotografií si myslím, že lépe vypadá i20. Řekl bych, že i v kabině bude lepší pocit. Vše vypadá slušně uspořádánohttp://www.netcarshow.com/hyundai/2015-i20/1280x960... ...
http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-i20/1280x960... ...
http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-i20/1280x960... ... .

revan_21
4. září • 16:13

Je vidět, že hundaj se (co se interieru týka) docela poučil... A přestal dělat ty absurní korejské všelijak zaoblené a přeplacané palubky... Tohle vypadá docela k světu.

JC
3. září • 21:16

Tak ono je to vcelku jasné. Škoda nikdy nebude mít možnost být jakkoliv nad průměrem (v koncernu VW dostávají žolíky jiní hráči). U Hyundai toto není a tak se nemůžeme divit, že budou chtít mít vždy o kousek něčeho víc, líp, komfortněji a třeba i hezčí. Vše potřebné na to (= být nad průměr) už mají (a počkejme si, až někdo vytáhne ven informace o tom, jak Hyundai vyrábí díly pro VW/Škodu a hlavně proč?).

3. září • 18:31

kecy,ja F3 tak tohle vypada dobre.Rozhodne ne pro duchodce,tedy tak jak to mysliš.Nakonec vez ze oboje budou kupovat.Skoda ze neni turbo.

Antiautomat
4. září • 12:11

No vidis a mne napriklad nejaky ''turboexperiment'' nechyba vobec.
Maju to spocitane presne, jednoduchost vitazi.

revan_21
3. září • 17:56

Proč má to divný černý před zadním oknem... neladíc k oknum v zadních dveřích?

mex
3. září • 21:36

Asi se inspirovali u Hnujstra :-)

revan_21
4. září • 16:11

Mě napadlo že je to okopírované z fábie... Ale tam to hezky všechno pasuje... I u toho roomstra to vypadá celkem dobře... Tohle je ale nějaké nedo*rdlé...

Doporučujeme

Články odjinud