Hyundai i20 Coupe vstoupil na český trh

Nový model Hyundai i20 Coupe se začal prodávat v České republice. Sportovně laděný vůz ve třídveřové karosérii je k dispozici ve dvou úrovních výbavy s benzínovými motory o objemu 1,2 a 1,4 litru. Cena modelu začíná na 364 990 korunách.

Hyundai zvyšuje atraktivitu nové generace modelové řady i20 o variantu Coupe. Třídveřový vůz segmentu B se od pětidveřové verze výrazně odlišuje. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl nejvíce zaujmout především mladé, lifestylově orientované spotřebitele.

Jedinečná silueta

Nový model i20 Coupe má vlastní, jedinečnou siluetu. Skloněné střešní sloupky A, B i C jsou výrazně odlišné od pětidveřového modelu a dávají verzi Coupe dynamičtější profil. Odlišné pojetí má šestiúhelníková maska chladiče, jiný je i nárazník, na němž je posazena. Zadním partiím dominují odvážné oblouky podběhů kol a přecházejí do nového designu zadního nárazníku. Výsledkem jsou výrazně atletické křivky karosérie.

Navzdory sportovnějšímu vzhledu se stále jedná o praktický vůz, který nabízí s objemem 336 litrů největší zavazadlový prostor ve své třídě. Hyundai dále odlišil třídveřové i20 Coupe unikátním oranžovým odstínem karosérie (Tangerine), s nímž sladil rovněž některé prvky v interiéru. Skvělý dojem z nového modelu podtrhuje i originální design 17“ kol z lehké slitiny a nový zadní spoiler.

Dva motory, dvě úrovně výbavy

Hyundai i20 Coupe bude k dispozici s dvojicí zážehových motorů o objemu 1,25 nebo 1,4 litru. Nový přeplňovaný zážehový tříválec 1,0 litru rozšíří nabídku v průběhu roku 2015. Motor o objemu 1,25 litru nabídne pod kapotou vozu 62 kW, tedy 84 koní a je osazen manuální pětistupňovou převodovkou. U druhé varianty 1,4 litru dosahuje motor výkonu 74 kW (100 koní) a ovládá se šestistupňovou převodovkou.

Model i20 Coupe se nabízí ve dvou úrovních výbavy: Sport Plus a Sport Style, v jejichž dlouhém seznamu jsou kupříkladu bezpečnostní systémy ABS, EBD (elektronický rozdělovač brzdné síly) nebo BAS (brzdový asistent), dále i VSM (elektronický stabilizační systém), HAC (asistent pro rozjezd do kopce), šestice airbagů, varovný systém vyjetí vozu z jízdního pruhu, elektricky ovládaná přwsní okna, centrální zamykání, monitorování tlaku v pneumatikách apod. Vyšší úroveň Sport Style má navíc například dešťový senzor, automatické světlomety, automatickou klimatizaci, vyhřívaný volant nebo samostmívací vnitřní zpětné zrcátko.

Pětiletá záruka bez omezení

Nová generace i20 Coupe byla navržena, zkonstruována a vyvinuta v Evropě s ohledem na potřeby náročných evropských zákazníků. Nová generace modelové řady i20 je vyráběna v tureckém závodě Hyundai v Izmitu a na českém trhu se prodává od 364 990 korun.

Stejně jako pro všechny nové modely Hyundai prodávané v Evropě, platí i pro nový model  i20 Coupe jedinečná pětiletá komplexní záruka Hyundai. Součástí záručního paketu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů, pět let asistenční služby zdarma a pět let kondičních prohlídek zdarma.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků