Hyundai i20 Active přichází do ČR. Chce zatopit Škodě Yeti

63 komentářů

Míra Písek
15. listopadu • 9:27

Nechápu kritiku IX 2O co se týká spotřeby a jízdních vlastností.Mám rok IX 2O nafta,66kw.Spotřeba -město 5,5l v zimě 6 l, po dálnici 5,5 při rychlosti 120-150km.Uskakován v zatáčkách- nevím o ničem. Mám najeto 1.500 000km......

Paulo
12. února • 1:06

Hnujdai? Smesna automobilka... :-)

*
12. února • 15:37

A ty jsi jeste smesnejsi a navic trapny, kdyz ani neumis napsat jeji nazev.:-D:-D:-D

KL
10. února • 17:45

jednoducha otázka: JAK ?
mysleno tim "zatopit"

Jarda
10. února • 17:38

Hrozně se směji, když zoufalci co nalítli na hnůjdej, argumentují tím, že 160, 200, dokonce i 250 tis. a jede :-D:-D:-D
Až i u hnůjdeje nebo KIA (korejský invalidní automobil) narazíte na 3x stočené kilometry, vždy ze 300 tis. na 160 tis., a stále bude dobře vypadat i jezdit, pochopíte, kdo je hlupáček a co je německá modla, že, mpolan B-]
Chápu, že některá auta se vybírají rozumem, jiná emocemi a některá holt holým zadkem a schopností uvažovat jen pár týdnů dopředu, ale aspoň je tak nekriticky nevychvalujte, když už to byla jen z nouze ctnost!

dousa
10. února • 17:49

No nevim,mam najeto asi 2mega km a zatim nejhorsi auto byl vw t5.Kupovany novy a po 40 km!!! Jelo na odtahovce z5 do prodejny kvuli poruse motoru a elektroniky!Toto auto behem 3let bylo v servisu asi 39x!!!Zatim nejhorsi co jsem mel z asi 10 aut.Dle mych zkusenosti:1.citroen,2.renault,3.skoda,4.hyundai,5.vw

fluk
10. února • 9:33

Hnůjde jde tak na dračku, že se musejí uchylovat k tak trapným reklamám kde se otírají o souseda z MB a teď i o Octavii.

Bimbo
10. února • 8:00

Vážení ti, kteří nepoznali kvalitu a jiných značek: Je mi vás líto, že Hyundai považujete za dobrého výrobce vozidel.
Podle mínusů, které zde lítají, to tak vypadá.

dousa
10. února • 13:51

Mam na i30 najeto zak rok a kousek 56k km.Liju jen benzin,ostrikovace,menim gumy L/Z.Spotreba 6L benzin.Kvalita podle me ok,zadne problemy,zadne vrzani.

Jarda
10. února • 15:58

Snad vydrží..napiš za další 3-4 roky..
V rodině byla KIA Cee'd..docela fajn auto , drahý každoroční servis kompenzovala kompletní výměna šmejd dieslu - naštěstí po 5 letech v garanci ještě zdarma..
Co se děje když korejec není už v záruce?
Neprodejné auto asi směřuje na šrotiště..

Pepa
10. února • 16:24

V rodině je Ceed r.v2008 1.6CRDI najeto 240 ticíc km bez problémů, za to s 2.0TDI těch problémů bylo ažaž.

Ján
10. února • 12:52

Hlavne motor 1.6 Gdi Turbo je unikátny v Tuscone so svojou spotrebou 10l/100km.Dobre by bolo,keby k nemu dávali ako príslušenstvo povinne ťažné zariadenie a pojazdnú cisternu.

Pepa
10. února • 16:19

A daleko menší Yeti s1.2 jezdí za stejnou spotřebu 10/100km.A s kratší životností.B-]

Ján
10. února • 21:39

Ja mám teraz v zime priemernú spotrebu na 1.4 Tsi 4x4 7,8l/100 km a to pritom ho vôbec nešetrim . V lete to bude minimálne o pol litra menej.

Pepa
11. února • 19:21

Tak ho nešetříš,jo?Tak samozřejmě,pokud jsi zvyklý jezdit jak důchodce,tak ti přijde že ho nešetříš.Ale ani nijak nevyužíváš výkon.Ale jakmile sem tam předjedeš a budeš jezdit běžným stylem tak se ihned dostaneš o 1litr výše.A pokud si budeš chtít jízdu užít 10l100km není problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ján
12. února • 19:49

Ako dôchodca vôbec nájazdmi,práve naopak.oveľa viac obieham áut Ja,ako mňa obehuju.To čo píšem,za tym si stojím.

oh.c
12. února • 0:21

U Yetiho 1.4 Tsi 90 kW 4x2 odpovídá 10l/100 km nadlimitní jízdě na dálnici nebo courání po městě. Silnice I.třídy, sem tam předjíždění, jízda na limitu představuje spotřebu 7,0 - 8l/100 km vše závislé od řidiče (předjíždění je realizováno do cca 120 km/h, mám rád vlastní tempo a těch pár koníků je potřeba občas protáhnout, že ).:-).

*
9. února • 21:32
Jarda
10. února • 15:55

korejské auto made in Turecko je fakt výhra...:-D
Produkce z Nošovic , to je ok ..zbytek ani náhodou. B-]

milanekjablonecak
9. února • 21:30

Blbý srovnání, zatopit jde dřívím, uhlím, plynem, elektrikou i petkama, ale autama nende.

mpolan
9. února • 19:09

Cílení trošku mimo... Ještě tak tu 2008 a Captur, což jsou auta podobné kategorie, ale Yeti s pohonem 4x4 a přeci jen trochu většími rozměry je maličko jiná třída. Tam se oplastované malé auto chytat nemůže.

Ján
9. února • 19:41

Plne s Tebou súhlasím.Nech si každý so zúčastnených na tejto diskusi ide vyskúšať zajazdiť na Yeti 4x4 1,4 Tis 110 kw a potom nech píše k veci a nielen kyda na Yetiho.

pcwifi
9. února • 18:42

Kundai nikdy, radeji na vlak / bus :-P opet opakuji, jak to auto bude vypadat po najezdu 250 000km a 15 letech ? nijak, zadny novodoby Kundai se toho totiz nedozije ( a pokud tak za cenu masivnich investic), mozna ten co je vic v garazi nez na silnici.

Čechystán
9. února • 19:44

Já to říkám pořád... není nad pořádně zajetou Octávku po cesťákovi, že jo :-D:-D:-D

Miko
9. února • 21:07

jj a najlepsie aspon 4x stocenu :-D:-D:-D

*
10. února • 21:15

jj a ještě se mohou dotyční obávat, že jim ji někdo štípne. Nejhorší na tom je, že těžkou imbecilitou u nás trpí stále více lidí a je špatně léčitelná. :-(

Sparrow75
9. února • 19:23

Moje bývala Lantra je z roku 96 stále jezdí ma najeto přes 200tis. a porad nevypada jako vrak tak nevim zda je to u Hjondé takový problem.

pcwifi
10. února • 0:58

Ano z roku 96 proc by ne, to se delalo jinak, ale i10,20,30,ix35 apod., to jsou ty co budou po par letech na odpis... kdo si pocka ten se docka.

michal
10. února • 10:45

Já bych to zas tak nehanil. Naše i20 s mini motorem 1.2 má za šest let 160000km a pořád ok. Stačí se o to trochu starat.

mpolan
10. února • 7:22

Stejně jako všechna ostatní auta dnešní doby. Není v tom rozdíl. Jen hlupáčci pořád vidí německou modlu...

LOL
9. února • 18:46

250 tisíc za 15 let je 16600 km ročně. To si garáže až tak neužiješ.Jo, nezapomeň, jede ti to za 15 minut, tak abys nemusel čekat na další spoj. ;-)

Jarda
9. února • 17:38

Proč má pořád to debilní hnůjdej potřebu vymezovat se proti Škodě? Yeti bych si nekoupil, ale kdybych měl na výběr jen mezi ním a křivým H, tak bych za Yeti dal klidně i dvojnásobek, protože hnůj je drahý i zadarmo, má vše nakřivo a nic nefunguje jak má.
A jsem moc rád, že má ve vedení a hlavně v reklamním oddělení bandu trotlů, protože víc hnůjů bych fakt na silnici potkávat nechtěl.

Joe
10. února • 6:01

Tak Tak to máš smůlu

Sparrow75
9. února • 19:21

Co treba Captur

TankMurdock
9. února • 18:09

Tak ty máš dost.

mpolan
9. února • 19:07

Inu, malej Jarda, co čekáš?

Pepa
9. února • 18:28

Si zabil. :)

Marek
10. února • 22:13

Duchaplný komentář

Marekx
9. února • 16:50

Ale jo, design by už H. šel, teď ještě zapracovat na kvalitě materiálů a ceně N.D. Nicméně se obávám, že v zemi fanclubu Škodovky ani tak by H. pšenka moc nekvetla. Kdo chce ale jenom jezdit a nic na autě neřešit, koupí si stejně Japonce ;-)

Miko
9. února • 17:25

no neviem, dnes som bol na predvadzacke rav4 hybrid a bol som fest sklamany. Hybridny pohon aj vykon na 1s*. Ale kvalita materialov - este aj korejci a francuzi su lepsi. Ked som si sadol za volant mal som pocit ako keby som si sadol do 5rocneho vysedeneho stareho kresla. A ten buchot co isel od povdozka ...

Zelí
9. února • 17:14

Jen si ho kup, ať máš co řešit.

Marekx
9. února • 17:38

A proč bych to dělal? Japonce už mám dávno, tak už pouze s úsměvem sleduji ty věčné žabomyší války klanu Škoda a Hyundai, kdo má lepší vůz. Pravda, ta spolehlivost tam pokulhává u obou, ale na to se v těchto klanech pravda moc nehraje :-)

Marek
10. února • 22:14

Žádná "válka" by nebyla, kdyby hundaj furt neprudil :)))
Škodovce a jejím majitelum je hundaj uplně ukradený:))

Drákula 48
11. února • 19:38

Právě že naopak, škodovka je Hyundai úplně ukradená, není žádnou jeho konkurencí. Škodovka je pro koncern Hyundai, globálně vzato, pod jeho rozlišovací schopnost. Možná jen u nás zaregistroval její existenci a to jen díky tomu, že je to domácí značka a lidi ji kupují už jen ze setrvačnosti a lenosti při hledání mezi jinými značkami. Až bude škodovka ročně prodávat víc jak 8 milionů aut, potom bude jeho konkurentem, v současnosti je ten 1 milion na konkurenci zoufale málo. Hyundai prodává po celém světě, ve 191 zemích, škodovka jen v cca polovině zemí, třeba v Severní Americe vůbec a v USA je prakticky naprosto neznámá. Až bude produkovat stejné množství modelů a tříd jako Hyundai, bude mít svoji luxusní značku, bude koncernem - vlastnit další značku, prodá víc jak 10 milionů aut od jednoho modelu, tak možná potom se stane jeho konkurentem. Zatím ani náhodou.
Vždycky se náramně bavím, jak si neinformovaní lidé naivně myslí opak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
*
14. února • 17:58

JJ ještě si zapomněl třeba na ekoprodukci. Hyundai na rozdíl od Škodovky vyrábí auta na palivové články a to sériově a v nejbližší době začne vyrábět i hybrid, plug-in hybrid a čistý elektromobil. Takhle by se dalo pokračovat dále a dále. Samozřejmě, že i díky zmíněnému, Škodovka jeho konkurentem není a ještě dlouho nebude.

ddd
9. února • 19:21

přesně, taky mám japonca a kdybych jednou měl řešit nové auto- dokud bude Hyundai u nás velet Vošoust tak raději koupím souseda už z principu

Mirek
10. února • 21:44

Tak to je opravdu duchaplné a následováníhodné. Tebe opravdu nebude zajímat co kupuješ, jen když to nebude auto od automobilky, kde pracuje Vošický? Moc by mne zajímalo, co bys dělal, kdyby se stal zázrak a šel pracovat do Škody. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
arnejs
10. února • 21:59

To by musel přestat brát kokain :-D

Asco
9. února • 15:59

Hyundai mystifikuje, ale tohle se s Yetim nedá srovnávat, i20 Active se může měřit leda tak s Fabií Scout. Stejná třída jako Yeti byla třeba ix35.

Miko
9. února • 17:22

:-D:-D:-D takze cca o 20cm kratsie auto bolo v jednej lige s ix35 / sportage ? To bolo akurat tak zbozne prianie Skodovky ...

PK
9. února • 19:20

troubo vis tak akorát prt yeti je kratsi ale vyšší jak korejec!!!!!!!

Miko
9. února • 20:55

njn, uz som to pochopil, je vyssi, je lepsi :-D :-D:-D

space
9. února • 15:40

Kupte si azijský koloč, ve vyšší výbavě cingrlátka zdarma :-O
btw: yetipo FL už se mi taky nelíbí, ale asi je to nějak slušně navržený a smontovaný...

Bimbo
9. února • 15:00

Komereční článek? Ať jdou s těma paskvilama který dokážou vypustit do provozu zatápět do....... kotle....

milan
9. února • 15:06

"údajně míří na Škodu Yeti" ? To moc nezní jako komerční článek. Zákazník, který vymění tohle za Škodu Yeti, by se měl léčit. Vošický z toho dělá tragikomedii

*
9. února • 16:44

Ye-ti libo designérský paskvil, je? Tak si ho kup. Já bych v něm dobrovolně nejel a kdybych musel, třeba v ohrožení života, tak jedině absolutně inkognito. Zato třeba takovým novým Tucsonem...Jo, to je jiný kafe.B-]

Ján
9. února • 19:49

Ani nevieš ako hlboko sa mylis .Jazdnymi vlastnosťami na Yetiho Tuscon nemá !

*
9. února • 20:36

Mýlíš se ty. Psal jsem o designu, o jízdních vlastnostech ani slovo. Ale když už jsi to nakousl, tak si obě auta jízdními vlastnostmi nemají co vyčítat. Jedno umí lépe to, druhé ono. Ale celkově Yeti na Tucsona nemá a to ani náhodou a kdo tvrdí opak, tak je akorát k smíchu. Tucson v testech poráží jiné "koně", naprostou většinu svých soupeřů.
PS: Je to Tucson a ne Tuscon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
10. února • 15:48

Nový Tiguan toho tzv.vládce Tuscona spláchne jako nic..
S příchodem nového Yeti , O KOREJCE ZAVADÍ JEN MÁLOKDO.
Nažívo vypadá pěkně jen karoserie , uvnitř nic moc , a jizdně jen průměr.
A cena je za Hjondé brutální..
Tato variace crossoveru vypadá pěkně , ale bez 4*4 je to výkřik do tmy.

Ján
10. února • 12:41

Počkaj si ešte jeden rok ,pokiaľ vyjde nový Yeti a potom sa uvidí o ktoré auto bude väčší záujem !!! O Tuscon bude oveľa menší záujem (eufória s nového Tuscona sa vytratí ako loňský sneh).

tom
10. února • 7:28

Jel jsem obe a krom toho, ze hyundai na me pusobil uvnitr stisneneji, nevixel jsem vetsi rozdil. Lepe jsem se citil v yetim.

Mirek
10. února • 21:38

Pominu-li kvality obou aut a budu hodnotit jen pocit, tak jestli jsi měl stísněnější pocit v Tucsonu, tak to jsi zaujatý. Jako řidič jsem se rozhodně lépe cítil v Tucsonu a i reálně prostorově je na tom na této pozici lépe. Již jen vnitřní šířka na předních sedadlech s rozdílem 9 cm něco naznačuje (Tucson: 152 cm, Yeti 143 cm). Jestli tohle nepoznáš, tak opravdu platí moje první věta.
Není nad to porovnat si například rozměry.
http://www.auto.cz/test-skoda-yeti-tdi-4x4-2095...
http://www.auto.cz/hyundai-tucson-2-0-crdi-4... ...

Doporučujeme

Články odjinud