Hyundai i20 2012: na českém trhu s cenou od 200 000 Kč

Na český trh dorazil modernizovaný hatchback Hyundai i20, který by měl díky faceliftu oslovit také mladší klientelu. Přepracovaný design se nese v duchu posledních modelů korejské automobilky. Jiná je maska chladiče, světla nebo nárazník. Hyundai i20 je aktuálně delší o 55 mm než odstupující varianta.

Hyundai

Třídveřový Hyundai i20: a rodinka je kompletní

Nabídka motorizací obsahuje celkem tři položky. Nejdostupnějším je benzinový čtyřválec 1,2 Kappa s výkonem 63 kW, nad ním stojí jedna-čtyřka Gamma (74 kW). Pro příznivce naftových jednotek připravil Hyundai nový dieselový tříválec o objemu 1,1 l s parametry 55 kW a 180 Nm.

Hyundai i20 začíná na českém trhu těsně pod hranicí 200 000 Kč, a to v kombinaci s třídveřovou karoserií a základním benzinovým motorem. Standardem je šest airbagů, ESP, palubní počítač, posilovač řízení nebo centrální zamykání.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků