Hyundai i10 facelift: první foto „spalovací” verze

Že Hyundai chystá facelift i10 víme již dávno a že jej poprvé ukáže v Paříži jsme si také řekli. Dokonce ani jeho podoba není až tak úplně tajemstvím, neboť automobilka minulý týden letmo představila „model” BlueOn, který není ničím jiným než elektrickou i10 a postaven je pochopitelně již na bázi faceliftované verze. Jenže z modelu BlueOn jsme si toho moc neprohlédli a především - konvenční verze bude vypadat trochu jinak.

A právě její první foto vám nyní přinášíme. Je jedno jediné, ale aby mu nebylo smutno, přidáváme ještě pár nových snímků elektrické verze.

A co o inovované i10 víme? Krom toho, že přide s jistě skvělým litrovým motorem s 68 koňmi, který dostane emise CO2 v normovaném eurocyklu pod hranici 100 g na kilometr (zajímá to někoho?) v podstatě nic. Pařížský autosalon nám ale jistě přinese více.

Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovaný Hyundai i10 s konvenčním pohonem...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a elektrická BlueOn verze na nových snímcích.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků