Hyundai i10 Electric: produkční elektromobil pro rok 2010

Na prvních snímcích se můžete seznámit s novým elektromobilem odvozeným ze subkompaktu Hyundai i10, jenž připravuje svoji premiéru pro letošní autosalon ve Frankfurtu.

Nejde přitom o žádnou studii, ale o řádný model, který se na domácím trhu objeví již ve druhém pololetí příštího roku. Vyznačuje se elektromotorem o výkonu 65 koní (49 kW) a li-ionovými polymerovými akumulátory s kapacitou 16 kWh vyvinutými ve spolupráci se společností LG. Hyundai slibuje dosah 160 km a nejvyšší rychlost 130 km/h. Novinku bude možno nabíjet z běžné domácí sítě s napětím 220V, rychlejší dobití však slibuje omezeně dostupné napětí 415V. V tomto režimu údajně akumulátory dosáhnou 85 % své kapacity již za 15 minut, při napětí 220V v domácích podmínkách přitom dojde k dobití na 100 % za pět hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i10 Electric
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek