Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Aktuální generace nejmenšího modelu korejské automobilky pomalu vyhlíží konec své kariéry. Než se tak stane, připravil Hyundai ještě jednu drobnou "modernizaci".

Hyundai i10 dostal pro modelový rok velmi decentní facelift. Nečekejte ovšem věci typu nového předního nárazníku, nových světel nebo upraveného interiéru. Modernizovanou i10 poznáte podle černě orámovaných oken a černých B-sloupků. Více černé přibylo také na masce chladiče.

Hyundai

Hyundai i10 facelift: první foto „spalovací” verze

Tím jsme výčet novinek vyčerpali, vše ostatní zůstává při starém. Případní zájemci mají na výběr mezi dvěma motorizacemi. Základ tvoří benzinový čtyřválec o objemu 1,1 l naladěný na maximální výkon 69 koní, dražší alternativou je agregát o objemu 1,25 l s maximálním výkonem 85 koní. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Hyundai
 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

dnes | Stanislav Kolman | 29 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků