Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyunda připravil pro příznivce v Evropě speciální série svých kompaktů i10 a i20. Sázejí hlavně na oslnivý styl.

Pánové z evropské divize Hyundai se evidentně nechali inspirovat produkty italského Fiatu, který svým značkám čas od času dopřeje omezené série automobilů, na jejichž přípravě se podílejí slavné značky z oděvního průmyslu. Italská odnož značky Hyundai totiž právě ve spolupráci s milánskou módní značkou Fiorucci představila zvláštní edice svých základních modelů i10 a i20. Obě řady se v sérii Fiorucci vyznačují specifickým zbarvením uvnitř i zvenčí, lepší výbavou a použitím prvotřídních čalounických a obkladových materiálů v interiéru.

Praktický „prcek“ Hyundai i10 Fiorucci je k mání v pěti barvách karoserie Deep Ocean Blue, Oyster Gray, Sleek Silver, Stone Black a Crystal White, přičemž detaily včetně masky chladiče a krytů zrcátek jsou vyvedeny v růžovém, nebo světle zeleném odstínu. Dvojtónový charakter zbarvení se přenáší také do interiéru, kde najdeme kontrastní kombinace na sedadlech, palubní desce, dveřních obkladech, koberečcích či madle řadicí páky. Přidanou hodnotu představují hlavně shrnovací střecha a parkovací asistent s kamerou a projekcí do vnitřního zpětného zrcátka. O pohon vozu Hyundai i10 Fiorucci se stará standardní zážehový tříválec s objemem 1,1 l a výkonem 66 koní (49 kW) při 5 500 ot./min. a prodávat se má za ceny od 10 990 eur. 

Pokud je pro vás model i10 přeci jen příliš malý, má pro vás Hyundai v nabídce také větší i20 Fiorucci. Italští zákazníci mohou v tomto případě vybírat ze čtyř laků karoserie Crystal White, Blue Spark, Dark Gray, Sleek Silver a Black Diamond, přičemž všechny exteriérové doplňky jsou dodávány výhradně v matně černém provedení. Prostor pro cestující je opět doplněn novými prvky a materiály a dodává se v kombinaci černé a oranžové. Také v tomto případě se můžete těšit na parkovací asistent s couvací kamerou, plátěná střecha je však nahrazena párem střešních oken. Jedinou možností je čtyřválec 1,2 l o výkonu 78 koní (57 kW) při 6 000 ot./min., ceny modelu i20 Fiorucci startují na částce 14 990 eur.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekHyundai i10 Fiorucci
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Fiorucci
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků