Hyundai i-oniq naznačí v Ženevě nový design značky

Stánek Hyundaie v březnu v Ženevě bude zdoben novou studií. Jmenovat se má i-oniq a určí směrování Hyundaie v blízké budoucnosti.

Nový koncept Hyundai vznikl ve vývojovém centru značky v německém Rüsselsheimu. Podle slov svých tvůrců má naznačit, jakými stezkami se bude v dohledné budoucnosti ubírat stylistický směr „fluidních tvarů“, který v současnosti promlouvá zejména skrze sedan a kombi Hyundai i40 nebo neortodoxní a obtížně zařaditelný Hyundai Veloster.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i-oniq: první oficiální snímek připravované zásadní studie

Thomas Bürkle, šéfdesignéra evropské části Hyundaie, popisuje styl připravované studie takto: „Siluetu konceptu i-oniq tvoří pár výrazných křivek, jež podporují dojem hravého kontrastu mezi ostře řezanými dominantními rysy a měkkými, svalnatými doplňky.“

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Konkrétnější informace k nové studii Hyundai i-oniq včetně konkrétnějších obrázků mají být k dispozici „během následujících týdnů“. Takže se připravme na další nekonečnou eskapádu uvolňování bezvýznamných detailů a nic neříkajících snímků…
 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků