Hyundai hlásí: Slogany pro autobus české reprezentace byly vybrány.

Pětičlenná odborná komise, ve které zasedli i trenér fotbalové reprezentace Michal Bílek a její manažer Vladimír Šmicer, zvolila pět sloganů, které budou odeslány na UEFA. Jeden z nich se objeví na autobusu našich fotbalistů v dějišti EURA 2012.

Slogany: „Společně k vítězství. Lvíčka máme na dresu, budem hrát jak z partesu! Bojovnost, srdce, víra, to je naše síla. Vy fandíte, my vítězíme! Bojovnost a víra – to je naše síla!“ mají šanci objevit se na autobusu našich fotbalistů.

Akci „Hyundai tě tam dostane“ pořádá UEFA ve spolupráci se společností Hyundai, která je oficiálním partnerem EURA 2012 a poskytuje národním fotbalovým reprezentacím autobusy pro účely mistrovství Evropy.

Z  pětice výše uvedených sloganů UEFA vybere 3 nejlepší, které budou od 25.4. do 6.5.2012 zveřejněny na webové stránce uefa.com. Slogan, který v tomto období získá ve veřejné volbě nejvíce hlasů, vyhrává. Jeho autor získá hlavní cenu, kterou je letecký zájezd pro 2 osoby na vybrané utkání EURO 2012 včetně vstupenek na zápas.

„Tuto anketu pořádáme už potřetí a jsme rádi, že můžeme naši reprezentaci podpořit i kreativitou fotbalových fanoušků.“, řekl generální ředitel Hyundai Motor Czech a další člen odborné komise Vladimír Vošický.

Fanoušci se soutěže „Hyundai tě tam dostane“, která probíhala v březnu, mohli zúčastnit prostřednictvím webu, Facebooku, dealerství Hyundai nebo stránky
uefa.com. Ze všech zaslaných sloganů bylo vybráno 20 nejlepších, ze kterých nakonec odborná porota zvolila pětici, ze které vzejde slogan pro autobus české reprezentace.

Zdroj: Hyundai

 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek