Hyundai hlásí: Slogany pro autobus české reprezentace byly vybrány.

Pětičlenná odborná komise, ve které zasedli i trenér fotbalové reprezentace Michal Bílek a její manažer Vladimír Šmicer, zvolila pět sloganů, které budou odeslány na UEFA. Jeden z nich se objeví na autobusu našich fotbalistů v dějišti EURA 2012.

Slogany: „Společně k vítězství. Lvíčka máme na dresu, budem hrát jak z partesu! Bojovnost, srdce, víra, to je naše síla. Vy fandíte, my vítězíme! Bojovnost a víra – to je naše síla!“ mají šanci objevit se na autobusu našich fotbalistů.

Akci „Hyundai tě tam dostane“ pořádá UEFA ve spolupráci se společností Hyundai, která je oficiálním partnerem EURA 2012 a poskytuje národním fotbalovým reprezentacím autobusy pro účely mistrovství Evropy.

Z  pětice výše uvedených sloganů UEFA vybere 3 nejlepší, které budou od 25.4. do 6.5.2012 zveřejněny na webové stránce uefa.com. Slogan, který v tomto období získá ve veřejné volbě nejvíce hlasů, vyhrává. Jeho autor získá hlavní cenu, kterou je letecký zájezd pro 2 osoby na vybrané utkání EURO 2012 včetně vstupenek na zápas.

„Tuto anketu pořádáme už potřetí a jsme rádi, že můžeme naši reprezentaci podpořit i kreativitou fotbalových fanoušků.“, řekl generální ředitel Hyundai Motor Czech a další člen odborné komise Vladimír Vošický.

Fanoušci se soutěže „Hyundai tě tam dostane“, která probíhala v březnu, mohli zúčastnit prostřednictvím webu, Facebooku, dealerství Hyundai nebo stránky
uefa.com. Ze všech zaslaných sloganů bylo vybráno 20 nejlepších, ze kterých nakonec odborná porota zvolila pětici, ze které vzejde slogan pro autobus české reprezentace.

Zdroj: Hyundai

 

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud