Hyundai Hexa Space (HND-7) má osm sedadel

Autosalon v indickém Novém Dillí se stal místem premiéry také zábavného a nebývale prostorného konceptu Hyundai.

Značka Hyundai patří k těm automobilkám, jež berou indický boom poptávky po motorových vozidel, resp. rychlé přesedání obyvatel ze skútrů do aut, opravdu vážně, což prokázala na letošním autosalonu v Novém Dillí. Představila zde působivou koncepční studii s označením Hexa Space (v některých materiálech je uváděna také jako HND-7).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Hexa Space (HND-7)

O pohon studie Hexa Space se stará zážehová jednotka Kappa s objemem 1,2 l, přímým vstřikováním a přeplňováním doplněná šestistupňovou automatickou převodovkou. Podle marketingového oddělení Hyundaie tento koncept míří především na třicátníky a čtyřicátníky hledající vozidlo pro víceúčelové využití.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za pozornost stojí poněkud futuristicky pojatý interiér s nepříliš obvyklým uspořádáním sedadel ve třech řadách s konfigurací 3 + 3 + 2, přičemž středová sedadla obou předních řad jsou pro zajištění potřebného prostoru pro ramena cestujících posunuta poněkud vzad. Zadní pár dveří je posuvný směrem vzad, přistup posádky do interiéru je pak dále vylepšen vypuštěním sloupku B.   
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků