Hyundai Hexa Space (HND-7) má osm sedadel

Autosalon v indickém Novém Dillí se stal místem premiéry také zábavného a nebývale prostorného konceptu Hyundai.

Značka Hyundai patří k těm automobilkám, jež berou indický boom poptávky po motorových vozidel, resp. rychlé přesedání obyvatel ze skútrů do aut, opravdu vážně, což prokázala na letošním autosalonu v Novém Dillí. Představila zde působivou koncepční studii s označením Hexa Space (v některých materiálech je uváděna také jako HND-7).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Hexa Space (HND-7)

O pohon studie Hexa Space se stará zážehová jednotka Kappa s objemem 1,2 l, přímým vstřikováním a přeplňováním doplněná šestistupňovou automatickou převodovkou. Podle marketingového oddělení Hyundaie tento koncept míří především na třicátníky a čtyřicátníky hledající vozidlo pro víceúčelové využití.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za pozornost stojí poněkud futuristicky pojatý interiér s nepříliš obvyklým uspořádáním sedadel ve třech řadách s konfigurací 3 + 3 + 2, přičemž středová sedadla obou předních řad jsou pro zajištění potřebného prostoru pro ramena cestujících posunuta poněkud vzad. Zadní pár dveří je posuvný směrem vzad, přistup posádky do interiéru je pak dále vylepšen vypuštěním sloupku B.   
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků