Hyundai HED-6 Concept, nový Tucson je už za humny

Jihokorejská automobilka Hyundai se po relativně úspěšném uvedení svého největšího SUV s označením iX55 podívá i na další sourozence z tohoto segmentu, které o přízeň Evropanů bojují už o něco déle. V Ženevě automobilka odhalí koncept s názvem HED-6, který navazuje na HED-5 z loňského roku a opět přibližuje, jakým směrem se bude automobilka v tomto, stále celkem oblíbeném segmentu ubírat. Konkrétně půjde o předběžnou podobu následníka modelu Tucson, který je s mírnými změnami na trhu již od roku 2005.

Očekávat tedy můžeme, že design tohoto konceptu už bude poněkud umírněnější a méně extravagantní, ovšem některé uletěné prvky zde určitě najdeme. Nicméně nový Tucson, jehož představení se odehraje zřejmě v druhé polovině letošního roku, je navrhován evropským designérským centrem, jenž má na svědomí některé ze současných poměrně úspěšných modelů. Novinka se ovšem zřekne svého dosavadního jména a ponese nové označení iX35, takže mezi své soukmenovce zapadne už i názvem.
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai HED-6 Concept
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků