Hyundai HB: produkční verze ix-Metro přistižena v brazilské továrně značky (foto)

5 komentářů

Flyboy
14. července • 0:35

Ja tam vidim "rebadged" Mazdu 2... :-/

puf
13. července • 11:33

To je klasika, nikdy si na to nezvyknu. Studie je vždycky tak originální, proodejní verze je tuctovka na entou. Proč dělaj takový studie? Proč nedělaj rovnou studii na produkční verzi, co má tohle za smysl? Člověk je akorát zklamanej, jako např u Yettiho, kterej se neměl vyrábět, ale protože se studie líbila, tak se prej rozhodlo že se vyrábět bude. No ale nakonec uplně jiný (hnusný, tuctový, přerostlý) auto...

Petra Filková
13. července • 16:05

Studie často mívá složité a drahé řešení, které by v případě přenosu do reálného světa dost navýšily cenu a to i přes současné technologické možnosti. Navíc ne všechno na studii je i dostatečně praktické, bezpečné, ergonomické apod. Auto musí být primárně funkční celek s určitými náklady na výrobu, aby splnil určitou prodejní cenu. Studie jsou proto jen studie, jednak jak už psal pán nademnou, slouží k zjištění reakcí zákazníků, jednak k prezentaci např. toho, co zákazníci mohou čekat v budoucnu (jaký styl chce automobilka přinést) a chce se studiemi také automobilka ukázat, že to není jenom stroj na kusy plechu.

R1S0
13. července • 18:04

tak ale snad im musi byt jasne,ze ked nezmenia proporcie,tak ten zadny blatnik,ktory na studii je ok,bude s 15kami kolesami vyzerat otrasne.rovnako cele auto.... :-/

kak
13. července • 15:53

Od toho to je studie.Musí automobilce ukázat reakci budoucích zákazníků a kdyby měla vypadat jako finální model celý vstup nového auta na scénu by byl ochuzený.

Doporučujeme

Články odjinud