Hyundai Grandeur Hybrid: Novinka, která se nás (zatím) netýká

Korejská automobilka Hyundai oficiálně představila hybridní verzi modelu Hyundai Grandeur pro domácí trh.

Paralelní hybridní ústrojí tvořené čtyřválcem o objemu 2,4 l a elektromotorem o výkonu 35 kW dává kombinovaný výkon 150 kW (204 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhledově se hybrid neliší od standardního modelu Grandeur/Azera

Po modelech Sonata a Elantra je Hyundai Grandeur Hybrid už třetím hybridem v sortimentu jihokorejského výrobce. Vůz je vybaven mimo jiné generátorem umělého zvuku, aby při jízdě v čistě elektrickém režimu včas upozornil chodce
na svoji přítomnost. 

Byznys | Hyundai

Hyundai chce být nejoblíbenější značkou v Evropě. Má plán, jak na to

Korejští zájemci o hybridní Grandeur se mohou těšit na velkorysou záruku, která činí 10 let nebo 200 000 km.

Hyundai Grandeur je sedan střední třídy. V globální nabídce automobilky zapadá mezi modely Sonata a Genesis. V Americe se prodává pod názvem Hyundai Azera a do Evropy se oficiálně nedováží. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků