Hyundai Grandeur 2,2 CRDi: luxus po korejsku

74 komentářů

111.125.452.231
11. října • 8:47

Amhabitat

alambert
10. října • 17:42

to spis evroske modely korejske znacky chevrolet ne?

Mark 
10. října • 17:45

Nie!Nie!Nie!
Veď čo ste nevšimli, že pán Vašíček stále splietal americké autá?!!???:-O

alambert
11. října • 16:13

no ja mam totiz pocit, ze zadny evropsky modely americky znacky Chevrolet neexistujou...:-D

Mark 
10. října • 16:56

Imitácie!???????!!!!!!!!!!!§§V tejto vo VYŠŠEJ STREDNEJ TRIEDE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/3-[3-[:-O

10. října • 17:04

Ty se mas tak nejmin co rozcilovat, protoze sam jsi nejake smrdute rozslaple lejno, co se snazi dost neuspesne imitovat dementa.

Mark 
10. října • 17:30

Tak toto je fakt drzosť!!!:-/:-(3-[
Akoto, že si sa nemusel podpísať?!!!!!!!

Marek
10. října • 18:02

Si uplny dement ktory bud patri na psychiatriu alebo si robi naschval prdel a vedome vsetkych otravuje,vypadni z tychto stranok,vvypni si comp a uz nikdy nikde neprispievaj,si totalny debil,uvdedom si to,z auto.cz ta vyhodili,dufam ze ta cochvila vyhodia aj odtialto lebo si robis len hanbu a vsetkych obtazujes idiot.chod sa obesit

10. října • 17:34

Jsem spravce, blbe.

Mark 
10. října • 17:41

To je žart?!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
10. října • 17:51

Neni. A davam ti timto posledni varovani.

Mark 
10. října • 16:22

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toto že trojremenný volant!?????!!!SÚ TO ALE KIDY!!!!!!!!!!!!!!!!

Atlis
10. října • 16:33

Ja myslim, ze si retardovany debil...

Mark 
10. října • 17:11

Ty dement!!!!!§Pozri! Aj ioný to povedali ty dement!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3-[

Mark 
10. října • 16:53

Je to podľa teba trojramenný volant PAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mark 
10. října • 16:17

Kvalite FOTO je fakt POSMEŠNá!!!!!!!!!!!!!!!!Prečo nemôže zostať v pôvodnej veľkosti. Pre veb ju zmenšíte a potom stojí za málo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§´DAKUJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/

duuri
10. října • 16:26

ked chces niekoho kritizivat nauc sa netiketu :) a nepis ako sedlak...

Mark 
10. října • 16:57

Ke´d si taký múdry, tak kde tú NETIKETU nájdem???????????????

Mark 
10. října • 16:52

Viem čo je to netiketa!!!!!!!§§Ale koľko je tu supervulgárnych...

Mark 
10. října • 16:15

Čo to ten pán Vašíček splietal na začiatku?!!!:-O Kde je línia vtáka-orla????!!!!

autak
10. října • 14:08

Mne se zdá New Kia Opirus 3.8 V6 196kw(266k) / 6000ot.min a 353Nm/4.500ot.min v benzínovem provedení mnohem lepší voľba i dezingem se mi zdá hezčí. http://www.kia4u.de/modelle/opirus/index.php

Mark 
10. října • 17:30

Ja neviem design Opirusu je fakt prešvihnutý!:-(:-/

Cynik
10. října • 16:28

Z bláta do louže. Nechápu, jak někdo, kdo chce utratit milion za auto, může nakonec skončit s klíčkama od tohodle keplu. Ani za 600k bych to nevzal. Zlo. :-)

Andy
10. října • 15:00

ahoj brat slovak, ta cestina ti moc nejde:P voľba:P

Mark 
10. října • 16:18

To vieš!!!!!On si mýslí, že Česi hovoria "dezing" to FAKT NEMÁ CHYBU!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§§§§§§§§§§§B-]:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-(

LK
10. října • 10:37

Já bych tento model nazval Hyundai Imitation. Imitace hliníku, imitace dřeva, imitace výkonu dvojitým výfukem, imitace rychlosti tachometrem do 240, imitace luxusu...Stačí se podívat interiér, na absenci pořádného informačního displeje u budíků (digitální ukazatel dojezdu opravdu není to, co mám na mysli) apod.. Prostě můj názor je, že ani nadstandardní elektrifikovaná výbava (sedačky, volant) z tohoto auta "prémiový sedan" dělat nemůže.

Mark 
10. října • 17:19

VERU!!!
Keď som pozeral AUTOSALÓN povedali, že test je na to, aby zistili či dokáže konkurovať značkám ako sú Audi, BMW, MERCEDES-BENZ.
Ted design!
Proste bez nápadu! A hlavne zadok! Ako japonské auto z 90.rokov-za ten by sa fakt mali HAMBIŤ!!!
A interiér?!!!
Niečo mi tam chýba! Ty si to presne vystihol!!!
Proste keď to porovnám s tými nemeckými konkurentmi, tak je o ničom. Niečo tam chýba. A je to veru poriadna dávka luxusu.-Nemyslím, aby to bolo poriadne luxusné, ale proste tam veľmi, veľmi chýba!Veď ešte aj ten Passat vyzerá oproti nemu ako Mercedes-Benz. Spomínam ho preto, že v jednom časopise povedali, že Passat stále len imituje luxus triedy prémiových aut.
A SUPERB? Ten v najvýššej verzii(nemyslím L&K, ale ELEGANCE) super luxusne. Stačí sa pozrieť na to drevo všade okolo! A toto! Toľko imitácii v aute za 100 000Kč????§
Ja viem ! Aj Mondeo má imitáciu- a tiež hovorím, aby sa hambili! Ale toto auto!PROSTE SAMÉ PLASTY! To je ten Správny výraz!:-/:-(

Petr
10. října • 11:00

a Ty si myslis, ze Skoda pouziva drevo, hlinik a podobne? Ani u jinych, prestiznejsich znacek uz to neni co to byvalo..... navic stale se jedna o lacinejsi auto v porovnaci s Evropou, ac cena milion korun uz vubec neni malo..... na druhou stranu jsou lidi, kteri za podobne penize koupi podobne vybavenou Skodu Octavii.. jen ten vnitrni prostor je trosku jinde

Mark 
10. října • 17:20

Škoda má imitácie, Vážne?!:-O No dobre! Asi áno. Ale aj navyšších výbavách?!!!:-D:-O:-O

Karl
10. října • 12:45

A co ma prispevek LK spolecnyho se Skodou, ze to tak vehementne srovnavas?

Sparrow75
10. října • 14:07

Já bych teda radši koupil novou Sonátu v nejlepší výbavě dost bych ušetřil a auto je to pěkný a jezdí se v něm dobře teda až na to rádio to je fakt trapas:-(

LK
10. října • 11:38

Jo a kdo mně zná, tak moc dobře ví, že škodovku fakt nemusím, ale kdybych si měl vybrat tento zázrak a nebo si nabouchat Oktávku za stejnou cenu, asi bych šel do té oktávky. Vypadá proti tomuhle hezky (vevnitř) a s DSG to asi taky nepojede špatně - vše v porovnání s tímto hyundaiem.

LK
10. října • 11:35

Já tady neřeším škodu, ta nic v této třídě nenabízí. Já řeším toto auto a snahu řadit ho do kategorie prémiových sedanů.

chytrak
10. října • 11:27

No teda vnitřní kliky octavie pod půl milionu jsou 100x luxusnější než tahle levná náhražka v H za mega. Imitaci hliníku používá pouze Fabie za 300 kolíků. A když si koupíš stejně drahou octavii tak pocit luxusu budeš mít určitě lepší než v tomto hyundai vč lepších plastů a kůže. A to nemluvim o jízdních vlastnostech. Což je smutný, protože H má být o 1,5 třídy vejš. Prostě je na tomlhle autě vidět, že je primárně pro US trh a ne pro nás.

Petr
10. října • 12:05

hahaha... a to ci jsi tu trikrat napsal i veris? To nevim, v OII za 850tisic jsem uz parkrat jel, ale ze bych z toho mel pocit luxusu vetsi, to ani omylem.... jo a chybelo ji do vybavy k Hyundai jeste hodne..... nemela kuzi, motor o 40kW min, svihadla vzadu, kola mensi........ a nerikam ze to mozna tak bude, ale je to tak.... nemluve o tom, ze OII je maly auto...... na druhou stranu me Grandeur taky nijak nepresvedcil tim, ze je o tolik set tisic lepsi nez Sonata..... nekoupil bych si ho... jen me stvou nazory lidi, ktery to auto znaji jen z fotek... mimochodem kuze v Grandeuru je dost dobra... bohuzel nema odvetravani.

chytrak
10. října • 16:23

za to že se mi vkládá příspěvek víckrát fakt nemůžu. 3-[A jinak jseš pěkně vedle.:
OII L&K 2.0 TDI je v kůži pod 800 kolíků i když ji doplníš o zbytečnosti, tak se dostaneš pod milion. A to je cena grandeuru s tim úděsnzm rádiem.A v grandeuru jsem se mohl pořádně projet , sice s benzínem, ale ta zaostalost za soudobými konkurenty z něj opravdu čišela. Je tak na úrovni posledního Opelu senator. I stará Omega MV6 byla lepší. Nejsem na H nijak vysazenej, ale Grandeur se jim nepovedl. Pro amíky bude OK, za slušnou cenu auto sř třídy v kůži. Ale pro člověka co od auta něco chce to neni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivan
10. října • 21:42

Který model se podle Tebe Hyundai povedl?

cert
11. října • 8:40

Vraj je Getz dost podareny. Vraj.

Mark 
10. října • 17:27

Veru! Raz počítal moju vysnívanú Octaviu. Musel som napočítať neuveriteľné množstvo zbytočností, aby to bolo na milión!

chytrak
10. října • 16:23

za to že se mi vkládá příspěvek víckrát fakt nemůžu. 3-[A jinak jseš pěkně vedle.:
OII L&K 2.0 TDI je v kůži pod 800 kolíků i když ji doplníš o zbytečnosti, tak se dostaneš pod milion. A to je cena grandeuru s tim úděsnzm rádiem.A v grandeuru jsem se mohl pořádně projet , sice s benzínem, ale ta zaostalost za soudobými konkurenty z něj opravdu čišela. Je tak na úrovni posledního Opelu senator. I stará Omega MV6 byla lepší. Nejsem na H nijak vysazenej, ale Grandeur se jim nepovedl. Pro amíky bude OK, za slušnou cenu auto sř třídy v kůži. Ale pro člověka co od auta něco chce to neni.

chytrak
10. října • 16:23

za to že se mi vkládá příspěvek víckrát fakt nemůžu. 3-[A jinak jseš pěkně vedle.:
OII L&K 2.0 TDI je v kůži pod 800 kolíků i když ji doplníš o zbytečnosti, tak se dostaneš pod milion. A to je cena grandeuru s tim úděsnzm rádiem.A v grandeuru jsem se mohl pořádně projet , sice s benzínem, ale ta zaostalost za soudobými konkurenty z něj opravdu čišela. Je tak na úrovni posledního Opelu senator. I stará Omega MV6 byla lepší. Nejsem na H nijak vysazenej, ale Grandeur se jim nepovedl. Pro amíky bude OK, za slušnou cenu auto sř třídy v kůži. Ale pro člověka co od auta něco chce to neni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
10. října • 17:26

No toto!!!
Ty si fakt napísal 3x!!!Ja umrem!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

p0etrik
10. října • 14:13

To mne docela zarazi, ze si nekdo Oktavku Ambiente v cene 540 tisic dovybavuje za dalsich 310 tisic a nevezme radeji vybavenejsi model co stoji o par korun vic a vetsinu ma v zakladu. :-O Navic by musel vzit uplne vsechnu priplatkovou vybavu co je. Asi pro co nejvetsi luxus s klickama vzadu... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
10. října • 17:25

???

LK
10. října • 12:51

Vzhledem k tomu, že jsi reagoval na mně, počítám, že i věta "jen me stvou nazory lidi, ktery to auto znaji jen z fotek" se na mně vztahuje.
Rád bych připomenul, že na to, abych poznal primitivní palubku, hrubé plasty na dveřích , dvojitej vejfuk nebo 240 na tachuapod. mi opravdu stačí foto. Na to, abych se dozvěděl, že tohle je imitace a támhleto je imitace, mi bohatě poslouží článek.
Proč tě štve takovej názor? Pokud pominu věci subjektivní, jako je design, tak všechna uvedená fakta (imitace všeho možného, absence určitých prvků apod.) se dají snadno dokázat či vyvrátit. Jediný problém tedy může být, že někomu k prémiovosti stačí volant v elektrice, jiný k ní vyžaduje i něco navíc.

chytrak
10. října • 11:27

No teda vnitřní kliky octavie pod půl milionu jsou 100x luxusnější než tahle levná náhražka v H za mega. Imitaci hliníku používá pouze Fabie za 300 kolíků. A když si koupíš stejně drahou octavii tak pocit luxusu budeš mít určitě lepší než v tomto hyundai vč lepších plastů a kůže. A to nemluvim o jízdních vlastnostech. Což je smutný, protože H má být o 1,5 třídy vejš. Prostě je na tomlhle autě vidět, že je primárně pro US trh a ne pro nás.

chytrak
10. října • 11:27

No teda vnitřní kliky octavie pod půl milionu jsou 100x luxusnější než tahle levná náhražka v H za mega. Imitaci hliníku používá pouze Fabie za 300 kolíků. A když si koupíš stejně drahou octavii tak pocit luxusu budeš mít určitě lepší než v tomto hyundai vč lepších plastů a kůže. A to nemluvim o jízdních vlastnostech. Což je smutný, protože H má být o 1,5 třídy vejš. Prostě je na tomlhle autě vidět, že je primárně pro US trh a ne pro nás.

Mark 
10. října • 17:23

Veru! Stačí sa pozrieť na autá MADE IN USA!!!!Nikde úroveň európanov!!!
Fakt chytrak !S tou Octaviou plne súhlasím. Je to proste preto, že sú to len samé palsty a potom tie trapne imitacie z dreva!:-(

Hagrid
10. října • 10:25

Tak si pročítám komentáře a ono to skutečně asi nebude test 10 let staré ojetiny, ale nového auta :-O Na to, že to zepředu vypadá jako 10 let stará Honda Acord a zezadu jako 10 let stará Mazda 626 jsou soudruzi v Jižní Koreji s tou cenou, kterou bych s ohledem na ten otřesný design exteriéru i interniéru a "techniku Hyundai" viděl spíš tak maximálně kolem půl milionu, docela vtipní :-D

Mark 
10. října • 17:12

Okrem techniky HYUNDAI-Pako! 100% SÚHLASÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JSmith
10. října • 9:43

Nějak Vám tam vnikl tříramenný volant, vypadá spíš jako čtyřramenný ;)

Mark 
10. října • 17:10

Aj já som hovoril čo sa kidy to ten pán napísal!!!!!!:-|:-|:-/:-/:-/:-(:-(:-(3-[3-[3-[3-[:-O:-O:-O:-/:-/:-/:-/:-/:-/

VDC
10. října • 10:14

To se ti jen zda. :-D

cert
10. října • 9:14

Neviem ci som si to vsimol iba ja, ale kufor je presna kopia z BMW7!

petr toman
10. října • 23:32

Plně souhlasím, taky mě bmw 7 hned napadlo

Mark 
10. října • 17:09

Keď si ČERT...(!):-|:-O

Dusan
10. října • 9:03

Korejci se sice snazi, maji uz i docela zajimavou techniku, ale proste stale nechapou evropsky trh. Jsou schopni konkurovat do nizsi stredni vcetne, ale dal uz nic. Na jednu stranu zkonstruuji pomerne slusne auto a na druhou stranu nejsou schopni ani namontovat tam originalni radio (viz Sonata) nebo na auto za mega daji pneu znacky Hankook. To bych rekl neni ani tak o penezich jako proste o nepochopeni trhu.
Tohle auto je sice elegantni, ale bude to dalsi Opirus, tedy skoro neprodane auto. Kdyby byla cena kolem osmi set tisic, tak mozna, ale za mega je to ekonomicky nesmysl.

Mark 
10. října • 17:05

Presne! si to vystihol!!!!!!!!

Radek Ondrášík
10. října • 10:46

Tak zrovna pneu Hankook bych zde nevytahoval. Vyborne pneu, ktere u nas nejsou prilis rozsirene, ovsem danou znacku vyuzivaji napr. do prvovyroby daleko "prestiznejsi" vyrobci v EU u daleko drazsich vozu. Takve v cem je problem? Asi v tom, ze v EU ta znacka nefrci a kdo nema Micheliny, neni in?Zbytek nechavam bez komentare.

Mark 
10. října • 17:08

Počúvajte: Ste redaktor a preto vám verím! A viem tiež že vo Svěe Motorů sú väčšinou len kidy! Ale povedali, že jazdných vlastnostiach RIO (oproti Fabie a POLU) zaostávalo hlavne kvôli prenumatikám Hankook!!!Viem, že určite na nich tak nezáleží ako napodvozku, ale PREDSA! Môžete mi to vysvetliť? ´Dakujem!

Dusan
10. října • 12:41

Vazne? A ktery "prestizni vyrobce" na ktery "daleko drazsi vuz" vam da pneu Hankook?

Radek Ondrášík
10. října • 12:49

VW Golf, VW Bora, VW Polo, Audi A3, Seat kompletni rada, US Ford napric modely, General MOtors napric modely, Volvo limuziny, Daihatsu/Subaru, Mitsubishi...

Marek
10. října • 15:31

Volvo pokial viem tak dava continental sport contact do s 60tok

LK
10. října • 12:52

Jo, takový VW Polo je opravdu "daleko drazsi vuz" (na které se Dušan ptal) než tento Hyundai za pitomý mega.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
10. října • 20:44

Vypsal jsem zde několik modelů a pak automobilky, které dávají tyto pneu napříč vozy. Vy si z celého výběru, kde jsou jak výrazně levnější vozy, tak stejně drahé, tak i výrazně dražší vyberete zrovna to nejlevnější a na tom demonstrujete svůj omyl? Omlouvám se, že jsem do výběru dal i vozy, které nejsou dražší. Každopádně v tom výčtu máte i vozy, které odpovídají vašemu výběru.

Mark 
10. října • 17:09

IDIOT ktorý chce za každú cenu kritizovať pána Ondrejka! Spomenul aj A3. A tám vo verzii S3 v cene ´daleko poráža model GRANDEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§

Milan
10. října • 7:00

Nerad bych byl proti vozu zaujaty ... ale podle meho soudu velice špatný dynamika, vlažně řadící automatická převodovka, příšerně lacině působící interiér, děsivě vysoká cena - další šok čeká po cca 2-3 letech při následném prodeji.
Vzhledem ke konkurentům v cenové kategorii kolem 1.000.000 Kc (a že jich je !) nemá myslím Grandeur nejmenší šanci

Mark 
10. října • 17:00

Sú ale kidy...!

Mark 
10. října • 17:04

No dobre!!!§PREPÁČTE!Je pravda, že taký PASSAT by som bral 250% viac než GRANDEUR, ale, že nemá šancu- to som myslel, že je kid.;-)

_Teddy_
10. října • 12:00

Ta cena je fakt "optimisticka". Myslim ze za toto auto by aj 800tisic Kc bolo este dost. Za cenu okolo miliona sa da kupit napriklad nove Mondeo (+ mnoho dalsich aut), a to je predsa len "trosku" lepsie auto...

Mark 
10. října • 17:03

ANO!

Majkl
10. října • 8:27

Tak,tak.

Michal Houček
10. října • 3:56

Na tom zmensenem obrazku zpredu mne to dost pripomina Opel Vectra z konce 90. let. Ale treba je to jen zdani ... ( svetla, kapota ... profil ... ) Nicmene Vectra se mne libila a libi dodnes. Vlastne i toto auto se mi libi, dle obrazku. Jen by tomu svedcil, kdyz uz by to musel byt diesel, alespon 2,5 - 3,0V6 ... :-)

MiSp
11. října • 10:27

není to zdání, je to velmi podobné

Doporučujeme

Články odjinud