Hyundai Genesis Coupe: facelift opět na scéně

Hyundai Genesis Coupe dostane začátkem příštího roku facelift. V současnosti už je jisté, že modernizace přinese výraznou změnu designu a podle už dříve uniklých fotografií je taktéž téměř stoprocentní, že se na tomto automobilu objeví přední část převzatá z modelu Veloster.

Nedávno se na internetu objevila další fotografie na toto téma, která pouze potvrzuje přechozí uniklé snímky. Údajně by snad mělo jít o část chystané brožury, ale kdo ví. Výsledek modernizace každopádně vypadá podle prvních obrázku více než dobře.

Testy | Hyundai

Hyundai Veloster 1.6 GDI: atmosférické radovánky

Velkou neznámou stále zůstává technika. Mluví se o různých možnostech včetně osmiválcového motoru, jenže to jsou v tuto chvíli pouze spekulace. Premiéra omlazeného Genesis Coupe je plánována na lednový autosalon v Detroitu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků