Hyundai Genesis Coupe dostane turbo a výkon přes 450 koní

Špatná zpráva hned na úvod, Genesis Coupe s přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 litru není novinka ve standardní nabídce motorizací, ale výstavní exponát určený pro blížící se SEMA Show v Las Vegas (on ani ten sériový atmosféricky plněný šestiválec ovšem není úplně k zahození).

Čtěte také
Hyundai Genesis Coupé 2012: facelift prozrazen
Hyundai Genesis Coupe: facelift na další fotografii

Upravená novinka se celým jménem nazývá Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC a vznikla ze spolupráce HATCI (Hyundai America Technical Center Inc.) se společnostmi Magnuson Products, Rhys Millen Racing, Harman International a Trovec Inc. Tou nejpodstatnější změnou je upravený motor 3.8 V6, který dostal nové turbodmychadlo. Výsledkem je výkon přes 450 koní. Mimochodem sériová verze nabídne maximálně 303 k.

Klepněte pro větší obrázek

Další úpravy zahrnují nový diferenciál, výfukový systém, přepracované sání, šestipístkové brzdy Brembo, pár doplňků pro lepší aerodynamiku a devatenáctky Enkei s pneumatikami Hankook. Kromě vylepšeného Genesis Coupe bude k vidění na SEMA Show také dvojice upravených Velosterů s motory vyladěnými na 163 nebo dokonce 210 koní. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků