Hyundai Genesis Coupé 2012: facelift prozrazen

Přibližně rok poté, co se Hyundai Genesis Coupé objevil na evropských trzích, dostane tento model facelift. Předpokládá se, že své omlazené kupé automobilka představí v Detroitu začátkem příštího roku. Na internetu se ovšem už teď objevily fotografie prozrazující to nejdůležitější – novou přední část automobilu. Asi není žádným překvapením, že je v podstatě celá převzatá ze sourozence Veloster.

Facelift přinese také změny v interiéru a výbavě automobilu. Současný Genesis Coupé prodávaný u nás například nemá originální navigaci a tuzemský dealer toto vyřešil instalací multimediálního systému od externího dodavatele. Aby ovšem fungoval, musí být v autě přítomen původní audiosystém, což v praxi znamená, že na středovém panelu máte multimediální systém (který mimochodem funguje dost špatně) a v zavazadelníku původní rádio s přehrávačem CD a MP3. Techniky by se modernizace nijak výrazně dotknout neměla, nicméně se objevily neoficiální zprávy o tom, že by se v rámci faceliftu mohl pod kapotu dostat také vidlicový pětilitrový osmiválec.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků