Hyundai Genesis Coupe 2011: změny v interiéru a verze 3,8 R-Spec

Kupé Hyundai Genesis, jež na našich silnicích patří spíše k raritám, jeho domovem je především americký trh. Vůz byl do prodejů uveden jako novinka modelového roku 2009, ale již nyní zde máme jeho verzi modifikovanou pro modelový rok 2011.

Na druhou stranu nejde o žádný facelift, spíše jen o pár menších změn. Nejdůležitější novinkou se stává zavedení verze R-Spec s šestiválcem 3,8 l o výkonu 306 koní (224 kW). Sama verze R-Spec není novinkou, ale dosud byla k dispozici pouze s motorem 2,0 Turbo. Šestiválcové provedení se přitom vyznačuje mj. šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou, devatenáctipalcovými litými ráfky, brzdovou sosutavou Brembo, tužším pérováním, diferenciálem s omezenou svorností a sportovními předními sedadly se zvýrazněným bočním vedením.

Vůz při hmotnosti 1 537 kilogramů disponuje velmi solidním poměrem výkonu a hmotnosti a zrychlí na sotvku jen za 5,5 sekundy.

Všechny vozy řady Genesis Coupe nastávajícího modelového roku se pak vyznačují novým čalouněním interiéru s matnými doplňky a jemnějšími obklady na sloupcích karoserie a volantu, jakož i decentními chromovanými rámečky kolem řadicí páky a přístrojovém štítu.

První vozy nového modeového roku se k zákazníkům dostanou ještě před podzimem. Zda se někdy Genesis jako takový dostane i k nám, to je stále ve hvězdách...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupe 2011
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků